TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Unyk wprowadza Hotel Channel Management

Unyk wyszedł na przeciw polskim hotelarzom udostępniając nowe funkcje zarządzania kanałami sprzedaży (Channel Management) w sposób jednolity integrując portale takie jak HRS.com, Booking.com, Expedia i inne i ekstranet z centralnym systemem zarządzania ofertą.


Produkt Unyk Hotel Channel Management może więc poprawić wydajność pracy pracowników hotelu, którzy zamiast pilnować alotmentów w różnych portalach, mogą zająć się pozyskiwaniem nowych klientów.

Soft pozwala również zminimalizować ryzyko, że na przykład w środku nocy zabraknie alotmentu w portalu, co uniemożliwiło by dokonywanie rezerwacji.

Obecnie do Hotel Channel Management podłączonych jest ponad 20 portali, booking engines oraz systemy GDS.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Unyk Hotel Channel Management HRS.com Booking.com Expedia




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję