Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Goście hoteli sieci Starwood zobaczą film reklamowy o Poznaniu
Wielkopolskie potrawy, fontanny na Starym Rynku, czy też spektakle w czasie festiwalu Malta - takie właśnie ujęcia mają okazję oglądać goście niemal 300 ekskluzywnych hotelach sieci Starwood.
Włoska ekipa pod koniec czerwca nakręciła film o Poznaniu. W chwili obecnej film można obejrzeć w hotelach sieci Starwood. Film ma zadanie promować miasto, a zobaczą go turyści w Cape Town w RPA, biznesmeni w Madrycie oraz europejscy politycy w Brukseli - goście hoteli sieci Starwood.
W trakcie trzech dni filmowcy nagrywali materiał o Starym Rynku oraz okolicach, Festiwalu Teatralnym Malta, poznańskich regionalnych potrawach, a także o Starym Browarze. A teraz efekty ich pracy mogą oglądać goście blisko 300 ekskluzywnych hoteli w Europie, Afryce oraz na Bliskim Wschodzie. Jak powiedziała Magdalena Bargielska, dyrektor marketingu poznańskiego Sheratona, film trwa piętnaście minut, jest szybko oraz nowocześnie zmontowany, zachęca potencjalnych gości do odwiedzenia Poznania. Dodała ponadto, że z badań wynika, że ogląda go 83 proc. gości Starwooda.
Od listopada do grudnia wyświetlany jest przez całą dobę w telewizji SPGTV, którą goście w hotelach odbierają w swoich telewizorach.
Jak wynika z szacunków Sheratona, film zostanie obejrzany przez ponad 3 mln ludzi. A będą to w większości zamożne osoby, ludzie biznesu, polityki oraz kultury.
Koszt produkcji filmu wyniósł 35 tys. euro, a zapłacił za nią poznański Sheraton. Przy zdjęciach pomogła Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna. Jak cieszył się Jan Mazurczak, dyrektor PLOT, to dla nich duża szansa pokazania się osobom mobilnym, które podróżują po całym świecie, no i mają grubszy portfel. Dadał też, że film o Poznaniu jest wyświetlany na pierwszym kanale. Każdy, kto zdecyduje się włączyć telewizor, przez chwilę obejrzy ów film. To musi wzmocnić rozpoznawalność Poznania oraz Polski na świecie.
Dotychczas powstało 25 odcinków promujących miejsca, w których znajdują się hotele sieci Starwood.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział biura turystyczne:
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Rozbudowa przejścia w Hrebennem
Suwałki na czas wakacji wypuściły lokalną monetę
"Turystyka w humanistycznej perspektywie"
Ryanair zmniejsza liczbę lotów z lotniska Stansted
Kościół buduje kolejne ośrodki wypoczynkowe!
Grupa Transhotel: nowy dyrektor
Deweloperzy inwestują w wakacyjne apartamenty
Zładzić amerykańskie procedury wizowe dla Polaków
Samoloty pasażerskie SAS latały bez kontroli technicznej!
Słowacja: 1 lutego strajki na drogach spowodują utrudnienia w ruchu
Rosjanie wybudują kurort na kambodżańskiej wyspie
Sąd uniewinnił kierowcę, który nie zapłacił za przejazd A4
TOPR: turyści uważajcie na resztki śniegu w górach
Centralwings: codziennie z Krakowa do Dublina