Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk: już 100 kodów OR dla turystów!
Tabliczki z czerwonymi kodami OR w Gdańsku to pomysł Gdańskiej Organizacji Turystycznej, która wychodząc naprzeciw łatwemu, bezpłatnemu i innowacyjnymi zwiedzaniu miasta podwoiła ich ilość, umieszczając łącznie 100 tabliczek na gdańskich obiektach.
Każdy, kto zeskanuje poprzez urządzenie mobilne kod, może odsłuchać audycję o obiekcie, przy którym się znajduje. Każdy kod OR to inna audycja dźwiękowa, w której lektor w jednym z 3 języków (polskim, angielskim, niemieckim) opowiada ciekawą historię, ubarwioną efektownymi dźwiękami i odgłosami. W wyobraźni można przenieść się nawet kilkaset lat wstecz! Wśród 100 obiektów, znajdują się zarówno miejsca w Gdańsku opisywane we wszystkich przewodnikach, które skupiają tłumy turystów, ale także te mniej znane, a również wyjątkowe, takie jak Wzgórze Pachołek czy Rezerwat Przyrody Ptasi Raj.
Tabliczki z kodami QR to część projektu gdansk4u MOBILE - bezpłatnej aplikacji na urządzenia mobilne, dostępnej na trzech najpopularniejszych systemach operacyjnych: IOS, Android oraz Windows Phone. Szeroka funkcjonalność aplikacji (kalendarz wydarzeń, pomysły na weekend i na dziś, opisy atrakcji, zabytków, baza miejsc noclegowych, mapa wyznaczająca trasę do konkretnego miejsca, zdjęcia, praktyczne informacje dla turystów) pomaga turyście, pełniąc rolę przewodnika miejskiego, informatora turystycznej, a także organizatora czasu wolnego, dzięki czemu zwiedzanie Gdańska staje jest nie tylko łatwiejsze, ale i efektywniejsze.
- Kody QR dla jednych są już czymś oczywistym, dla innych stanowią technologiczną nowość. Jednak rekordowe sprzedaże urządzeń mobilnych wskazują, że wkrótce potencjał kodów QR będzie coraz bardziej wykorzystywany w marketingu i promocji miejsc. Ponieważ w turystyce stawiamy na nowe technologie - dlatego stworzyliśmy aplikację mobilną gdansk4u MOBILE. Turyści - ale także mieszkańcy - mogą mieć dostęp do informacji turystycznej przez całą dobę, a nie tylko w określonych godzinach pracy punktów "i", co okazało się dużym udogodnieniem - mówi Anna Bartoszewicz - Pajka, Wiceprezes Zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Co turyści próbują wnieść do samolotu?
Łódź: lokale w Grand Hotelu zamknięte
Schiphol: terrorysta zamknął się w toalecie...
Wyróżnienie Błękitnej Flagi odebrano 38 greckim plażom
Autostrada A4 Wrocław-Gliwice płatna!
Modlin obniża pensje zarządowi
Funclub: 50 złotych za rezerwację...
Co kraj to obyczaj, czyli jak wyleczyć kaca?
PKP Intercity przygotowuje majówkową ofertę
Polska kolej ruszy z kopyta? Pociągi osiągną prędkość 200 km/h
SPRZEDAM KONTENER(PRZYCZEPA) GASTRONOMICZNA
Apartament Słoneczny*19 z atrakcjami Lemon Resort SPA, nad s