Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent w Chorwacji
- Pilot wycieczek Włochy, Francja, UK
- Pilot do Budapesztu 28-31.05.25
- Rezydent w EXIMTOURS
- Biuro podróży w Warszawie zatrudni pracowników
- Grecja 2025! Przewodnik, Pracownik...
- PRODUCT MANAGER
- Z-ca Kierownika / Specjalista ds. turystyki...
- Kosmetyki hotelowe
- Specjalista ds. Turystyki - Żyrardów
Gdańsk: już 100 kodów OR dla turystów!
Tabliczki z czerwonymi kodami OR w Gdańsku to pomysł Gdańskiej Organizacji Turystycznej, która wychodząc naprzeciw łatwemu, bezpłatnemu i innowacyjnymi zwiedzaniu miasta podwoiła ich ilość, umieszczając łącznie 100 tabliczek na gdańskich obiektach.
Każdy, kto zeskanuje poprzez urządzenie mobilne kod, może odsłuchać audycję o obiekcie, przy którym się znajduje. Każdy kod OR to inna audycja dźwiękowa, w której lektor w jednym z 3 języków (polskim, angielskim, niemieckim) opowiada ciekawą historię, ubarwioną efektownymi dźwiękami i odgłosami. W wyobraźni można przenieść się nawet kilkaset lat wstecz! Wśród 100 obiektów, znajdują się zarówno miejsca w Gdańsku opisywane we wszystkich przewodnikach, które skupiają tłumy turystów, ale także te mniej znane, a również wyjątkowe, takie jak Wzgórze Pachołek czy Rezerwat Przyrody Ptasi Raj.
Tabliczki z kodami QR to część projektu gdansk4u MOBILE - bezpłatnej aplikacji na urządzenia mobilne, dostępnej na trzech najpopularniejszych systemach operacyjnych: IOS, Android oraz Windows Phone. Szeroka funkcjonalność aplikacji (kalendarz wydarzeń, pomysły na weekend i na dziś, opisy atrakcji, zabytków, baza miejsc noclegowych, mapa wyznaczająca trasę do konkretnego miejsca, zdjęcia, praktyczne informacje dla turystów) pomaga turyście, pełniąc rolę przewodnika miejskiego, informatora turystycznej, a także organizatora czasu wolnego, dzięki czemu zwiedzanie Gdańska staje jest nie tylko łatwiejsze, ale i efektywniejsze.
- Kody QR dla jednych są już czymś oczywistym, dla innych stanowią technologiczną nowość. Jednak rekordowe sprzedaże urządzeń mobilnych wskazują, że wkrótce potencjał kodów QR będzie coraz bardziej wykorzystywany w marketingu i promocji miejsc. Ponieważ w turystyce stawiamy na nowe technologie - dlatego stworzyliśmy aplikację mobilną gdansk4u MOBILE. Turyści - ale także mieszkańcy - mogą mieć dostęp do informacji turystycznej przez całą dobę, a nie tylko w określonych godzinach pracy punktów "i", co okazało się dużym udogodnieniem - mówi Anna Bartoszewicz - Pajka, Wiceprezes Zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Przychody ze sprzedaży w Rainbow wciąż na
Jest decyzja w sprawie gwarancji Join
Wakacje.pl świętują milion
Dział centra informacji i promocji:
Starsze aktualności:
WTTC: sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje
Władze Wenecji ograniczą liczebność grup
Kontrole na granicy ze Słowacją znów
Zmiana lidera kierunku na city
Polska Wschodnia - tanie pożyczki dla
Grecos promuje Grecję
UE szykuje zmiany w przepisach dot. czasu pracy
ACI EUROPE publikuje wytyczne dot. obsługi pasażerów z niewidocznymi
Ruszył fundusz pożyczek dla firm turystycznych ze wschodniej
Jeśli pasażer sam załatwi sobie lot zastępczy, może nie dostać odszkodowania za
Co turyści próbują wnieść do samolotu?
Łódź: lokale w Grand Hotelu zamknięte
Schiphol: terrorysta zamknął się w toalecie...
Wyróżnienie Błękitnej Flagi odebrano 38 greckim plażom
Autostrada A4 Wrocław-Gliwice płatna!
Modlin obniża pensje zarządowi
Funclub: 50 złotych za rezerwację...
Co kraj to obyczaj, czyli jak wyleczyć kaca?
PKP Intercity przygotowuje majówkową ofertę
Polska kolej ruszy z kopyta? Pociągi osiągną prędkość 200 km/h
SPRZEDAM KONTENER(PRZYCZEPA) GASTRONOMICZNA
Apartament Słoneczny*19 z atrakcjami Lemon Resort SPA, nad s