MSZ - Inna strona turystyki
Ministerstwo Spraw Zagranicznych poddało swoją stronę internetową drobnej renowacji. Dzięki nowej, przejrzystej odsłonie serwisu zarówno turyści jak i osoby wybierające się za granicę łatwiej zaczerpną informacji niezbędnych do tego aby czuć się bezpiecznie.
Bez problemu zlokalizujemy spis placówek dyplomatycznych, bieżące ostrzeżenia dla podróżnych oraz poradnik m.in. o tym jak zadbać o swoje bezpieczeństwo na obczyźnie.
W serwisie z łatwością odnajdziemy archiwalne bazy traktatów oraz umów międzynarodowych. Zachęcić do odwiedzania nowej strony internetowej powinny stale aktualizowane newsy dla głodnych wiedzy z zakresu polityki spraw zagranicznych.
Ponadto jak mawiają architekci, design nowego portalu został wyraźnie "odchudzony". Opracowaniem nowego "lay outu" zajęła się agencja Digital Wonderland. Serwis wdrożyła firma Comarch.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Polacy dalej zainteresowani
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
W 2013 spadek cen biletów lotniczych
Rynek gastronomiczny liczy na wzrosty
Schronisko w Dolinie Pięciu Stawów będzie nieczynne
Skandal: restauracje obrażają klientów
Więcej pasażerów odprawia się samodzielnie