Lotnisko w Łodzi ma swój magazyn
"Łódź u fly?" - to tytuł bezpłatnego magazynu łódzkiego lotniska adresowanego nie tylko do pasażerów Portu w Łodzi. W pierwszym numerze, w stałym branżowym dziale poświęconym lotnisku, m.in. wywiad z Leszkiem Krawczykiem, prezesem Zarządu PLŁ im. W. Reymonta. Na pozostałych stronach znajdują się teksty dotyczące Fashion Week, Uniejowa i historii "Łodzi szytej na miarę".
Na stałe w magazynie zagoszczą felietony m.in. Rafała Bryndala, Mateusza Kusznierewicza i Marka Kondrata, z którym wywiad otwiera pierwszy numer wydawnictwa. Miesięcznik wydawany w polsko - angielskiej wersji dostępny jest na stronie www.lodzufly.com., bezpośrednio na lotnisku i w Centrum Informacji Turystycznej. Wkrótce pojawi się w hotelach i restauracjach. Patronat nad miesięcznikiem objął Marszałek Województwa Łódzkiego.
Komentarze
Tagi:
Dział wydawnictwa:
MROT zachęca mieszkańców Mazowsza do poznawania własnych
Powstanie katalog ofert incentive z
Spragnieni Podróży - fragment
ETC publikuje wskazówki jak uczynić turystykę bardziej
Dział dla turystów:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Nowy luksusowy hotel w samym sercu Berlina
Scandlines dają turystom swobodę
Najlepsze nowojorskie hotele. Nie zgadniesz...
LogosTour w tym roku obchodzi 30-lecie swojej działalności
Audyt restauracji - niezbędny w każdym lokalu
Biuro Podróży Geotour Polecam!
Kibice słono zapłacą za nocleg
Największe na świecie akwarium atrakcją hotelu
Cieszyńska Wenecja nie musi straszyć, może przyciągać turystów
Agencja ZooM Advertising nawiązała współpracę z IP:tourism
Izraelskie hotele przejmą europejskie gwiazdki
Hotel Mercure ogłosił konkurs na najlepszą potrawę
Lekier daje gwarancję ceny promocyjnej