Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
Ryanair: LOT długo już nie pociągnie
Michael O`Leary, szef irlandzkiej linii lotniczej Ryanair, twierdzi, że przewoźnicy tacy jak SAS i LOT długo już nie pociągną i znikną z rynku. Są mało elastyczni, a tanie linie lotnicze stanowią dla nich zbyt dużą konkurencję.
- Grupa SAS, która jest właścicielem Scandinavian Airlines, nie może już utrzymywać się wyłącznie dzięki dotacjom rządu Szwecji, Danii i Norwegii. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że skończy jako jednostka Deutsche Lufthansa AG. Z kolei Polski LOT nie ma już pola do zmniejszania kosztów działania, które i tak są mocno zredukowane - powiedział O’Leary podczas wywiadu dla Bloomberga w Oslo.
- LOT jest już obecnie tak mały, że nie da się go dalej zmniejszać - kontynuował O’Leary - Obie linie, SAS i LOT, stoją przed wyzwaniem. Na rynku, gdzie ludzie oczekują niskich cen biletów, nie możesz mieć wysokich kosztów, dużych opłat za przewóz i jednocześnie wysokich cen paliwa.
Według szefa Ryanaira, na upadku LOT-u skorzysta najbardziej węgierski przewoźnik WizzAir.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Szef Ryanaira przewidział kryzys LOT-u?
[2013-01-11 20:21 89.74.140.*]
Nad tym żeby LOT padł od 25tu lat pracowała cała grupa kolesiów. W tej chwili już trudno więcej ukraść z tego co budował mój Ojciec. Oczywiście nic dziwnego, bo identyczną politykę prowadzą w stosunku do całej gospodarki i czegokolwiek co mozna ukraść. Kiedy w końcu Polacy przestaną dawać się dymać? Niewolnicy - powstańcie! odpowiedz »
Szef Ryanaira przewidział kryzys LOT-u?
[2013-01-13 19:01 46.227.110.*]
Albo nieumiejętne zarządzanie albo teorie spiskowe. Ot fachowcy. odpowiedz »
Szef Ryanaira przewidział kryzys LOT-u?
[2013-01-19 16:37 31.61.19.*]
O mia potria!!!!....la,la,la,byles na Nabucco???.... odpowiedz »
Szef Ryanaira przewidział kryzys LOT-u?
[2013-01-14 11:49 83.238.170.*]
A co z tymi resztkami pasażerów, którzy chcą zapłacić rozsądnie więcej dodatkowe za dwa cale przestrzeni na nogi, brak kolejki bo są cztery stanowiska obsługi check-in , nie drukowanie kart pokładowych w domu, nie wciskanie towaru, loteryjki, napojów, zabawek przez cały lot, rękaw i miły serwis obsługi pokładowej, który - przynajmniej robi wrażenie - zadowolonego z pracy. Nie wszystko musi być tanie i byle jakie. odpowiedz »
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Dział transport:
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Starsze aktualności:
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Wezyr Holidays Coral Travel sponsorem Legii Warszawa
Touroperatorzy ukrywają swoje sprawozdania finansowe?
23 lokale na 26 nie spełnia wymogów Inspekcji Handlowej
Polacy na Wielkanoc: Warszawa, Kraków, a może Paryż?
Atrakcyjna Jura Krakowsko-Częstochowska
Darmowe przeloty dla pasażerów Qantas
Almatur z certyfikatem Kid Zone
Najpopularniejsze kierunki podniebnych podróży 2010 r.
Szczecin: Ryanair świętuje inauguracyjny lot
Hotel w ostatniej chwili uniknął licytacji
Oczekiwanie na milionowego gościa w Wieliczce