Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Kleopatra Piaseczno specjalista ds....
- Specjalista ds. Szkoleń i Rozwoju
- praca wychowawca - obóz rekreacyjny (j. ukraiński)
- Fostertravel.pl salon Warszawa - Specjalista ds...
- Specjalista ds. rezerwacji rejsów
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
- Pilot wycieczki Macedonia 05-16.09.2022
- Wychowawca kolonijny, PILNE, Darłówko 14-23.08
- Szukam wychowawcy na kolonie w Darłówku 14-23.08
- Specjalista ds. turystyki w Salonie Wakacje.pl...


Startuje nowa kampania promująca Dubaj
Linie Emirates wspólnie z Wydziałem ds. Promocji Turystyki i Handlu Dubaju rozpoczęły 25 listopada nową ogólnoświatową kampanię promującą rozmaite oblicza tego miasta.
Warta 20 milionów USD kampania "Do zobaczenia w Dubaju" należy do największych akcji promocyjnych zorganizowanych przez linie Emirates wspólnie z Wydziałem ds. Promocji Turystyki i Handlu Dubaju. Jest ona skierowana do odbiorców na całym świecie, a w szczególności obejmie rynki w Europie, Azji, Afryce, Ameryce Łacińskiej i na Bliskim Wschodzie.
"Dubaj to port przesiadkowy, ale również miejsce, do którego chętnie przyjeżdżają goście z całego świata. Miasto jest naszą wizytówką i tym co nas wyróżnia. Zawsze dążyliśmy do tego, aby łączyć Dubaj i świat ze sobą. Nasze dynamiczne miasto rozwija się w błyskawicznym tempie zgodnie z programem Vision 2020 opracowanym przez Jego Wysokość Szejka Muhammada ibn Raszid Al Maktuma. Nasi goście zawsze odkrywają tu coś nowego, niezależnie od tego, czy odwiedzili nas już wcześniej, czy są w Dubaju po raz pierwszy. W zeszłym roku do Dubaju przyjechało ponad 11 milionów turystów zza granicy i chcemy, aby ta liczba wzrastała w przyszłości. Stale zwiększamy atrakcyjność Dubaju pod każdym względem, aby nasze miasto stało się najchętniej odwiedzanym przez zagranicznych gości. Linie Emirates wspólnie z Wydziałem ds. Promocji Turystyki i Handlu stale promują miasto w każdy możliwy sposób - podczas wydarzeń międzynarodowych i branżowych, poprzez sponsoring czy kampanie promocyjne. Wierzymy, że nasza nowa kampania przyczyni się do jeszcze większego wzrostu zainteresowania Dubajem wśród gości z całego świata." - powiedział Jego Wysokość Szejk Ahmed bin Saeed Al Maktoum, Prezes Zarządu Grupy Emirates.
Poprzez reklamę w prasie, telewizji i na ulicach miast kampania "Do zobaczenia w Dubaju" będzie promowała popularne, jak i te mniej oczywiste atrakcje Dubaju, oddając niesamowitą atmosferę miasta, które ciągle się rozwija.
Większości turystów dobrze znane są ikoniczne budynki Dubaju, takie jak Burdż Al Arab, Burdż Chalifa czy Dubai Mall, jednak miasto oferuje znacznie więcej atrakcji i wrażeń - od wycieczek na pustynię, poprzez przepiękne plaże i rozmaite sporty wodne, po coraz większą liczbę wydarzeń kulturalnych czy doskonałą kuchnię, która zdobywa popularność na całym świecie.
Kampania obala również wiele mitów na temat Dubaju, pokazując jak tradycja łączy się z nowoczesnością. Na jednej z reklam widnieje zwykła tawerna serwująca świeżo złowione ryby na tle przepięknego wieżowca Budż al-Arab, pokazując niezwykły kontrast między luksusowym hotelem a najprostszą jadłodajnią na jednej z rajskich plaż Dubaju. Restauracja ta nazywa się Bu Qtair i pojawiła się jako odkrycie kulinarne w programie telewizyjnym słynnego szefa kuchni Anthony’ego Bourdaina. Niegdyś w tym miejscu znajdowała się cała przybrzeżna wioska rybacka.
Niecodzienne połączenie można obserwować także w dzielnicy nadbrzeżnej Dubai Marina, z której organizowane są rejsy tradycyjnymi arabskimi statkami dau. Łodzie te przypominają o handlowych korzeniach Dubaju, a niektóre z nich wciąż wypływają z Dubai Creek przewożąc towary do Indii, Iranu i sąsiednich portów w Omanie czy Bahrajnie.
Dubaj rozwinął się dzięki licznym inwestycjom w infrastrukturę turystyczną, w znacznej mierze przy udziale linii Emirates i sektora lotniczego.
Linie Emirates nie tylko zapewniły niezbędne połączenia lotnicze dla turystów i biznesmenów, ale także angażowały się w organizowane w Dubaju światowej rangi wydarzenia, które przyciągają uwagę i gromadzą gości z całego świata, jak chociażby turniej Emirates Airline Dubai Rugby 7s, festiwal literatury Emirates Airline czy międzynarodowy festiwal filmowy w Dubaju.
Komentarze
Rainbow notuje wzrosty sprzedaży oferty zimowej - poinformowała spółka w komunikacie giełdowym. Wielkość zrealizowanej przez spółkę przedsprzedaży imprez turystycznych z oferty sezonu "Zima 2022/2023" (wycieczki realizowane w miesiącach:...
W związku z sytuacją epidemiczną, turyści zrezygnowali z wyjazdu. Początkowo zaakceptowali potrącenie w wysokości 80 proc. kosztów wyjazdu, następnie, uchylili się od tego powołując się na działanie pod wpływem błędu. Sprawa trafiła do Sądu...
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Mniej turystów przyjeżdża do Grecji drogą
UMWM kieruje sprawę pielgrzymki do Medjugorje do organów
Ruszyła kolejna edycja konkursu Turystyczne Skarby
Niemiecka turystyka wyjazdowa przekroczy przedpandemiczne poziomy w ciągu 2
Dział centra informacji i promocji:
45 atrakcji z rekomendacją Poznańskiej Lokalnej Organizacji
Marszałkowie trzech województw podpiszą listy intencyjne w sprawie Szlaku
Pozostał tydzień do New Trends in
Starsze aktualności:
OTI Holding otwiera nowy hotel w
Użytkownicy Pyszne.pl wybrali najlepsze
Coffeedesk nawiązuje współpracę ze
Litwa znosi obostrzenia i otwiera się na
Dziś wypada Międzynarodowy Dzień Przewodnika
Czechy wprowadziły nowe zasady
Jakie wybrać ubezpieczenie na
Ruszyły zapisy na 12. edycję New Trends in
Minister zdrowia o znoszeniu
IATA: sprzedaż biletów rośnie w miarę znoszenia
Rejsy wycieczkowe coraz
Gastronomia Moxy Poznań Airport najlepsza w sieci
Linie Emirates będą promować saudyjską
Kolejne kraje łagodzą ograniczenia
Słowacja: nowe zasady dla hoteli, gastronomii, czy ośrodków
Najpiękniejsze zakątki Egiptu na wystawie trójwymiarowych zdjęć
Catering kluczem do sukcesu konferencji?
Sieci gastronomiczne zaciskają pasa
Zakopiański Bristol na sprzedaż
Przewoźnik wycofał się z rejsów do Kairu
Powstanie stacja narciarska pod Babią Górą
Lufthansa: 3,5 tys. osób straci pracę
Szukam chętnych na wyjazd do Andory
Pasażerów pociągów czeka gehenna?
Niższe podatki dla hoteli niezgodne z konstytucją?
Porty lotnicze czekają na kibiców
Oferta tanich linii uszczupli zyski touroperatorów?
Dreamliner zapalił się na lotnisku
Muzeum Polskiej Wódki powstanie w stolicy
Łatwiej o paszport - ustawa wchodzi w życie
Wymyśl scenariusz swoich nadmorskich wakacji i… realizuj go za darmo!
Polskie hotele oferują za niską prędkość łącza internetowego?
Muzeum Powstania Warszawskiego wygrało
Dokąd na wakacje, jeśli boję się latać samolotem?
Apartamenty i Pokoje - Herceg Novi, Czarnogóra
Manhattan Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Romuald Szymczyk
