Startuje nowa kampania promująca Dubaj
Linie Emirates wspólnie z Wydziałem ds. Promocji Turystyki i Handlu Dubaju rozpoczęły 25 listopada nową ogólnoświatową kampanię promującą rozmaite oblicza tego miasta.
Warta 20 milionów USD kampania "Do zobaczenia w Dubaju" należy do największych akcji promocyjnych zorganizowanych przez linie Emirates wspólnie z Wydziałem ds. Promocji Turystyki i Handlu Dubaju. Jest ona skierowana do odbiorców na całym świecie, a w szczególności obejmie rynki w Europie, Azji, Afryce, Ameryce Łacińskiej i na Bliskim Wschodzie.
"Dubaj to port przesiadkowy, ale również miejsce, do którego chętnie przyjeżdżają goście z całego świata. Miasto jest naszą wizytówką i tym co nas wyróżnia. Zawsze dążyliśmy do tego, aby łączyć Dubaj i świat ze sobą. Nasze dynamiczne miasto rozwija się w błyskawicznym tempie zgodnie z programem Vision 2020 opracowanym przez Jego Wysokość Szejka Muhammada ibn Raszid Al Maktuma. Nasi goście zawsze odkrywają tu coś nowego, niezależnie od tego, czy odwiedzili nas już wcześniej, czy są w Dubaju po raz pierwszy. W zeszłym roku do Dubaju przyjechało ponad 11 milionów turystów zza granicy i chcemy, aby ta liczba wzrastała w przyszłości. Stale zwiększamy atrakcyjność Dubaju pod każdym względem, aby nasze miasto stało się najchętniej odwiedzanym przez zagranicznych gości. Linie Emirates wspólnie z Wydziałem ds. Promocji Turystyki i Handlu stale promują miasto w każdy możliwy sposób - podczas wydarzeń międzynarodowych i branżowych, poprzez sponsoring czy kampanie promocyjne. Wierzymy, że nasza nowa kampania przyczyni się do jeszcze większego wzrostu zainteresowania Dubajem wśród gości z całego świata." - powiedział Jego Wysokość Szejk Ahmed bin Saeed Al Maktoum, Prezes Zarządu Grupy Emirates.
Poprzez reklamę w prasie, telewizji i na ulicach miast kampania "Do zobaczenia w Dubaju" będzie promowała popularne, jak i te mniej oczywiste atrakcje Dubaju, oddając niesamowitą atmosferę miasta, które ciągle się rozwija.
Większości turystów dobrze znane są ikoniczne budynki Dubaju, takie jak Burdż Al Arab, Burdż Chalifa czy Dubai Mall, jednak miasto oferuje znacznie więcej atrakcji i wrażeń - od wycieczek na pustynię, poprzez przepiękne plaże i rozmaite sporty wodne, po coraz większą liczbę wydarzeń kulturalnych czy doskonałą kuchnię, która zdobywa popularność na całym świecie.
Kampania obala również wiele mitów na temat Dubaju, pokazując jak tradycja łączy się z nowoczesnością. Na jednej z reklam widnieje zwykła tawerna serwująca świeżo złowione ryby na tle przepięknego wieżowca Budż al-Arab, pokazując niezwykły kontrast między luksusowym hotelem a najprostszą jadłodajnią na jednej z rajskich plaż Dubaju. Restauracja ta nazywa się Bu Qtair i pojawiła się jako odkrycie kulinarne w programie telewizyjnym słynnego szefa kuchni Anthony’ego Bourdaina. Niegdyś w tym miejscu znajdowała się cała przybrzeżna wioska rybacka.
Niecodzienne połączenie można obserwować także w dzielnicy nadbrzeżnej Dubai Marina, z której organizowane są rejsy tradycyjnymi arabskimi statkami dau. Łodzie te przypominają o handlowych korzeniach Dubaju, a niektóre z nich wciąż wypływają z Dubai Creek przewożąc towary do Indii, Iranu i sąsiednich portów w Omanie czy Bahrajnie.
Dubaj rozwinął się dzięki licznym inwestycjom w infrastrukturę turystyczną, w znacznej mierze przy udziale linii Emirates i sektora lotniczego.
Linie Emirates nie tylko zapewniły niezbędne połączenia lotnicze dla turystów i biznesmenów, ale także angażowały się w organizowane w Dubaju światowej rangi wydarzenia, które przyciągają uwagę i gromadzą gości z całego świata, jak chociażby turniej Emirates Airline Dubai Rugby 7s, festiwal literatury Emirates Airline czy międzynarodowy festiwal filmowy w Dubaju.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Dział przewodnicy i piloci:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Można składać oferty w Programie wsparcia
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
Które polskie, zimowe kierunki najpopularniejsze w
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Najpiękniejsze zakątki Egiptu na wystawie trójwymiarowych zdjęć
Catering kluczem do sukcesu konferencji?
Sieci gastronomiczne zaciskają pasa
Zakopiański Bristol na sprzedaż
Przewoźnik wycofał się z rejsów do Kairu
Powstanie stacja narciarska pod Babią Górą
Lufthansa: 3,5 tys. osób straci pracę
Pasażerów pociągów czeka gehenna?
Niższe podatki dla hoteli niezgodne z konstytucją?
Porty lotnicze czekają na kibiców
Oferta tanich linii uszczupli zyski touroperatorów?
Dreamliner zapalił się na lotnisku
Muzeum Polskiej Wódki powstanie w stolicy
Łatwiej o paszport - ustawa wchodzi w życie
Wymyśl scenariusz swoich nadmorskich wakacji i… realizuj go za darmo!
Polskie hotele oferują za niską prędkość łącza internetowego?
Muzeum Powstania Warszawskiego wygrało
Dokąd na wakacje, jeśli boję się latać samolotem?
Apartamenty i Pokoje - Herceg Novi, Czarnogóra