Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
SUBWAY otwiera nowe lokale
Nie tylko piesi, ale także kierowcy będą mogli korzystać z oferty marki SUBWAY w Krakowie. W Grodzie Kraka powstały dwa kolejne punkty pod szyldem amerykańskiej sieci restauracji szybkiej obsługi. Na ul. Opolskiej, przy stacji Arge, 25 kwietnia ruszył punkt, który docelowo będzie działał w formacie Drive Thru.
Do tej pory sandwicze SUBWAY dla zmotoryzowanych dostępne były tylko w Nowym Sączu. Już w maju będzie też można odwiedzać flagowy, 120 metrowy lokal marki przy ul. Szewskiej.
Lokal SUBWAY, otwarty 25 kwietnia, docelowo oparty będzie na formacie Drive Thru, sprawdzonym w lokalizacjach z dużym ruchem kołowym. Nowy punkt Drive Thru powstanie na stacji Arge przy ul. Opolskiej. Do tego czasu dla osób, które chciałby zjeść posiłek na miejscu, do dyspozycji oddana jest restauracja zaprojektowana w wystroju,wizualnie nawiązującym do mapy amerykańskiej linii podziemnej kolejki.
Drugi punkt SUBWAY, ulokowany w zabytkowej kamienicy przy ul. Szewskiej, także utrzymany będzie w rozwijanym obecnie przez sieć stylu Metro. Ciepła kolorystyka i nowe, kaflowe wykończenie będą zapraszały do wnętrza, które w założeniu ma gromadzić przy posiłku pełną życia miejską społeczność. Otwarcie restauracji planowane jest w maju.
"Sieć SUBWAY jest marką znaną i cenioną przez turystów z całego świata odwiedzających Kraków. Cieszy nas jednak fakt, że zdobyliśmy także zaufanie i sympatię samych mieszkańców. W nowych restauracjach będą mogli korzystać z naszej ofert zarówno, kiedy dysponują większym czasem, jak i w biegu, podczas załatwiania codziennych spraw"- mówi Michał Igor Piasecki, agent rozwoju marki.
Restauracje SUBWAY słyną z amerykańskich sandwiczy przyrządzanych na oczach klienta i zgodnie z jego życzeniem. W ofercie obu krakowskich restauracji znajdą się także śniadania, słodkie wypieki, sałatki oraz napoje, w tym kawa sygnowana znakiem Rainforest Alliance.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Przejęcie na rynku przewozowym
Przewoźnicy zawieszają loty do Izraela
Brandenburgia i Saksonia zapraszają na Tour Salon
Bohaterowie kreskówek promują Anglię
AmRest: wzrost przychodów ze sprzedaży
Marriott pozwany, odpowie za zamach?
Co smakuje kobietom a co mężczyznom?
Od przyszłego roku na Okęcie pociągiem
Jak są postrzegani polscy turyści?
Porozmawiają o innowacjach w przemyśle spotkań
Atrakcja turystyczna zagrożona zniszczeniem