Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Ostatnie rezydentury w Sun & Fun Holidays 2024
- PILOT na Chorwacje 20-26.05 grupa szkolna z...
- Rezydent w Bułgarii
- Konsultant ds. podróży służbowych
- Specjalista ds. turystyki Warszawa
- Specjalista ds. Czarterów
- Koordynator rejsów czarterowych
- Obsługa klienta w biurze podróży
- Specjalista ds. Sprzedaży
Hotelarzu przygotuj ofertę turystyczną
Sprzedaż usług turystycznych nie musi polegać wyłącznie na udostępnianiu miejsc noclegowych uczestnikom wycieczki. Portal podróżniczy ZnaneNieznane.pl przygotował pakiety, które umożliwiają usługodawcom współtworzenie całego programu wyjazdu.
Dzięki ścisłej współpracy pojedynczych usługodawców z pomysłodawcą i inicjatorem, jakim jest portal, powstają unikalne produkty turystyczne. Wyjazdy tematyczne, w trakcie których uczestnicy wzmacniają więzi rodzinne poprzez wspólną zabawę, przygody oraz poznawanie odwiedzanych miejsc w nietuzinkowy sposób, mogą być wyjątkowo atrakcyjne dla osób w każdym wieku.
Wybór odpowiedniej oferty turystycznej może być sporym problemem - zwłaszcza dla rodzin z dziećmi. Poszukując propozycji zorganizowanych wyjazdów dla dzieci i młodzieży, mamy dostęp głównie do wyjazdów w formie kolonii czy obozów. Dla rodzin z dziećmi propozycji wypoczynku jest bardzo mało, a jeśli już się pojawiają, to z reguły sprowadzają się jedynie do noclegu i wyżywienia. Zwykle brakuje w nich dodatkowej i dedykowanej im oferty, takiej jak bilety wstępu do okolicznych atrakcji, opieka animatora czasu wolnego, możliwość skorzystania z zajęć prowadzonych przez pasjonatów lub wykwalifikowanych instruktorów. Nie przewidują również elementu integracji grupy.
To właśnie rodziny z dziećmi są główną grupą docelową pakietów, tworzonych przez portal ZnaneNieznane.pl. Z połączenia oferty hoteli z innymi usługodawcami (ciekawe muzea i atrakcje, ośrodki SPA, przewodnicy i instruktorzy, animatorzy czasu wolnego etc.) powstaje produkt, który pod kątem turystycznym jest szczególnie atrakcyjny dla tej grupy docelowej.
- Pakiety przygotowujemy we współpracy z zaufanymi usługodawcami. Efektem takiej pracy jest w pełni zorganizowany wyjazd, na którego kształt wpływ mają wszyscy kooperanci. Z kolei uczestnicy otrzymują dodatkowe usługi, których realizacja jest możliwa jedynie dla grupy i wyłącznie w ramach pakietu - mówi Justyna Wojciechowska, redaktor portalu ZnaneNieznane.pl. - Istotne jest dla nas, aby pakiety stanowiły spójną całość, dlatego każdy z nich ma swój motyw przewodni - dodaje.
Podmioty, które zostają zaproszone przez portal do współpracy mają możliwość dodatkowej promocji własnych usług, budowania marki i wprowadzenia do sprzedaży nowego, kompleksowego produktu. Promocja pakietów odbywa się nie tylko tradycyjnymi sposobami, np. ulotki czy plakaty reklamowe, ale również drogą internetową. Na ZnaneNieznane, w portalowym newsletterze oraz na fanpage"u na Facebooku pojawiają się zapowiedzi i relacje z każdego pakietu. Informacje na ich temat można również znaleźć na portalach lokalnych, lifestylowych, czy skierowanych do rodzin z dziećmi. Filmy promocyjne z przetestowanych pakietów są umieszczane na kanałach YouTube, Google+ czy Wrzuta.
Portal przygotowuje także aplikację na urządzenia mobilne, dzięki której turysta za pomocą swojego telefonu czy tabletu będzie miał dostęp m.in. do interaktywnego przewodnika, zamówi pokój w hotelu, pozna okoliczne zabytki i trasy lub skorzysta z gotowego pakietu turystycznego.
Pakiety tworzone są przy współpracy z zaufanymi usługodawcami, których jakość usług jest wcześniej sprawdzana przez ekspertów metodą "tajemniczego klienta", za pomocą audytu standaryzacyjnego. Ostatnie trzy wyjazdy przetestowane na Dolnym oraz Górnym Śląsku: "My dwie, czyli ło matko s córkom", "Beskidzkie niespodzianki" i "Ale jazda!" cieszyły się dużą aprobatą uczestników i dostarczyły wielu niezapomnianych wrażeń zarówno dorosłym, jak i dzieciom.
Współpracę z portalem ZnaneNieznane podjęli m.in. Hotel Fero Lux w Korbielowie, Hotel Mazowsze Medi Spa w Ustroniu oraz Zagroda Turystyczna Ślężański Młyn w Szczepanowie. Wszystkie te obiekty przeszły audyt standaryzacyjny, otrzymały znak jakości ZnaneNieznane i są rekomendowane przez portal.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ITAKA kończy współpracę z największym
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Rynku condohoteli coraz bardziej
Katastrofa na Odrze może się
Emirates uruchamiają powietrzne
Włochy nieoczywiste - zachęta do
NIK skontrolowała lotnisko w
Jest decyzja środowiskowa dla
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Zdrojowa Hotels stawia na ekologię
Wielka Brytania: turystyka zasiłkowa kwitnie
Podniebne podróże coraz droższe
Rainbow Tours zadowolony z przedsprzedaży
Pierwsi turyści polecieli Dreamlinerem
Wakacje na własną rękę - nowy trend?
Nowy prom na trasie Gdynia-Karlskrona
Turystyka wycieczki baza Turystyczna informacje
Co turyści kupują na Wakacje.pl?
Portugalskie hotele czekają na grupy turystów
Biura informują klientów o bezkosztowych zmianach destynacji
Iceland Express wznawia rejsy do Warszawy