Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
Neckermann wprowadza nową markę hotelową
Neckermann wprowadza nową markę hotelową "smartline", której obiekty można rezerwować planując najbliższe letnie wakacje. To hotele o sprawdzonym standardzie. Touroperator oferuje 20 obiektów tego typu na najpopularniejszych wśród Polaków wakacyjnych kierunkach jak Grecja, Hiszpania, Turcja, Egipt i Bułgaria.
Smart shopping (z ang. sprytne, inteligentne zakupy) czyli umiejętność kupowania produktów dobrej jakości w niskiej cenie to trend przybierający na sile szczególnie w ostatnim czasie. Jak się okazuje widoczny jest także w turystyce.
- "Kolorowe wakacje za nieduże pieniądze" to hasło marki "smartline", która jest naszą odpowiedzią na aktualne trendy turystyczne - mówi Tomasz Pędzik, dyrektor produktu Neckermann Polska. - Wybierając ofertę klienci kierują się przede wszystkim jakością produktów i ich relacją do ceny. Hotele smartline już zdobywają fanów na innych rynkach i jesteśmy przekonani, że spodobają się także polskim klientom - dodaje.
Marka "smartline" objęła sieć hoteli z segmentu od trzech do pięciu gwiazdek. To zarówno hotele rodzinne, jak i oferta dla klientów podróżujących indywidualnie, w tym singli. Wszystkie znajdują się w popularnych regionach turystycznych Morza Śródziemnego z bogatą ofertą przelotów z Polski - w sezonie lato 2013 Neckermann startuje na wakacje już z 11 lotnisk w kraju.
Oprócz ceny, hotele "smartline" wyróżnia kolorowy design stworzony przez znane niemieckie biuro architektoniczne Markus Diedenhofen. Wszystkie pomieszczenia ogólnodostępne w hotelach, tj. lobby, restauracje, bary oraz baseny zostały wyposażone w nowoczesne i rozpoznawalne elementy wystroju wnętrz. Przyjemnym akcentem podczas urlopu jest także popołudniowa usługa smartline, czyli wózek z lodami i owocami. Podobnie jak w przypadku wszystkich hoteli zakontraktowanych przez Thomas Cook AG obiekty "smartline" podlegać będą regularnej kontroli jakości zarówno przez managerów ds. jakości, jak i rezydentów.
Dzięki specjalnym oznaczeniom, klienci bez problemu odnajdą je w najnowszym katalogu HIT.
Przy rezerwacji oferty do końca stycznia 2013 biuro podróży oferuje nawet 30% zniżki i zapewnia bezpłatną gwarancję niezmiennej ceny.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Dział hotele, pensjonaty:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Śladami ulubionego filmu, czyli turystyka filmowa
Kto poleci z Modlina? Lotnisko promowało się w Berlinie
Najwięcej hoteli pięciogwiazdkowych jest w...
Budowa Podlaskiego Lotniska Regionalnego musi poczekać
Bankructwo Air Poland rozpoczęło sezon turystyczny
Nowy przewoźnik w grudniu wyruszy na tory
A380: kolejne pęknięcia na skrzydłach
Palacze rozkręcają nowy biznes
Emirates zwiększy zatrudnienie
Pokój w hotelu Etap tylko za 75 zł
Nad morzem Bałtyckim pojawił się balon
Wrocław ma nową atrakcję turystyczną
Najlepszy hotel sieci Marriott w Europie
Rosjanie coraz chętniej odwiedzają Polskę