TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Neckermann wprowadza nową markę hotelową

Neckermann wprowadza nową markę hotelową "smartline", której obiekty można rezerwować planując najbliższe letnie wakacje. To hotele o sprawdzonym standardzie. Touroperator oferuje 20 obiektów tego typu na najpopularniejszych wśród Polaków wakacyjnych kierunkach jak Grecja, Hiszpania, Turcja, Egipt i Bułgaria.


Smart shopping (z ang. sprytne, inteligentne zakupy) czyli umiejętność kupowania produktów dobrej jakości w niskiej cenie to trend przybierający na sile szczególnie w ostatnim czasie. Jak się okazuje widoczny jest także w turystyce.

- "Kolorowe wakacje za nieduże pieniądze" to hasło marki "smartline", która jest naszą odpowiedzią na aktualne trendy turystyczne - mówi Tomasz Pędzik, dyrektor produktu Neckermann Polska. - Wybierając ofertę klienci kierują się przede wszystkim jakością produktów i ich relacją do ceny. Hotele smartline już zdobywają fanów na innych rynkach i jesteśmy przekonani, że spodobają się także polskim klientom - dodaje.

Marka "smartline" objęła sieć hoteli z segmentu od trzech do pięciu gwiazdek. To zarówno hotele rodzinne, jak i oferta dla klientów podróżujących indywidualnie, w tym singli. Wszystkie znajdują się w popularnych regionach turystycznych Morza Śródziemnego z bogatą ofertą przelotów z Polski - w sezonie lato 2013 Neckermann startuje na wakacje już z 11 lotnisk w kraju.

Oprócz ceny, hotele "smartline" wyróżnia kolorowy design stworzony przez znane niemieckie biuro architektoniczne Markus Diedenhofen. Wszystkie pomieszczenia ogólnodostępne w hotelach, tj. lobby, restauracje, bary oraz baseny zostały wyposażone w nowoczesne i rozpoznawalne elementy wystroju wnętrz. Przyjemnym akcentem podczas urlopu jest także popołudniowa usługa smartline, czyli wózek z lodami i owocami. Podobnie jak w przypadku wszystkich hoteli zakontraktowanych przez Thomas Cook AG obiekty "smartline" podlegać będą regularnej kontroli jakości zarówno przez managerów ds. jakości, jak i rezydentów.

Dzięki specjalnym oznaczeniom, klienci bez problemu odnajdą je w najnowszym katalogu HIT.

Przy rezerwacji oferty do końca stycznia 2013 biuro podróży oferuje nawet 30% zniżki i zapewnia bezpłatną gwarancję niezmiennej ceny.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Neckermann touroperator biuro podróży nowa marka hotel sieć smartline rezerwacja wakacje lato 2013 Grecja Hiszpania Turcja Egipt Bułgaria smart shopping Tomasz Pędzik Markus Diedenhofen katalog HIT rabat zniżka promocja dla klientów dla turystów


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję