Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Coraz więcej restauracji liczy kalorie
Do programu Menu Bez Tajemnic przystąpiły dwie restauracje U Ziyada i Joker. Uczestnictwo w programie polega na umieszczeniu w menu informacji o kaloryczności i wartości odżywczej serwowanych potraw. To innowacyjne rozwiązanie, niespotykane dotąd w polskich restauracjach, jest doskonałą okazją do przyciągnięcia klientów, którzy coraz częściej zwracają uwagę na aspekty zdrowotne swoich posiłków.
Joker, najstarsza restauracja w Tychach oraz malowniczo położony lokal U Ziyada na zamku w Przegorzałach na obrzeżach Krakowa, we wrześniu tego roku przystąpiły do programu Menu Bez Tajemnic zainicjowanego przez Unilever Food Solutions (UFS). To kolejne lokale z południa Polski, które zdecydowały się "odtajnić" swoje menu i zamieścić w nim informacje o wartości odżywczej i ilości kalorii w swoich daniach.
Program Menu Bez Tajemnic powstał w oparciu o raport World Menu Report przygotowany w 2010 roku. Badanie wykazało, że większość konsumentów oczekuje od szefów kuchni podania bardziej szczegółowych informacji o serwowanych potrawach. To skłoniło organizatora badań - Unilever Food Solutions - do podjęcia kolejnego kroku, czyli stworzenia autorskiego programu, w którym zrzeszone lokale umieszczają w swoich kartach menu informacje o wartości odżywczej serwowanych dań, czyli informacji o procencie GDA (zalecanego dziennego spożycia), ilości tłuszczów, węglowodanów, kalorii oraz białka. W przygotowaniu i opracowaniu tych informacji pomagają eksperci UFS.
- Coraz więcej szefów kuchni rozumie potrzeby swoich gości i chce dostarczyć im informacji, których oczekują. To dobry sposób nie tylko na pozyskanie stałych klientów, ale także na przyciągnięcie zupełnie nowych - mówi Janina Śliwa, Specjalista ds. Public Relations w Unilever Food Solutions.
Menu Bez Tajemnic to jedno z wielu działań podejmowanych przez Unilever Food Solutions na rzecz stworzenia zdrowszego menu oraz poszerzenia świadomości gości w zakresie racjonalnego odżywiania. Tych zagadnień dotyczy także m.in. najnowsza, tegoroczna edycja World Menu Report, która porusza problem otyłości.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Nowe restauracje w programie Menu Bez Tajemnic
[2012-10-12 20:31 83.29.64.*]
unilever jest szeroko znany z produkcji zdrowej żywności odpowiedz »
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawo dzieci do soboty bez telewizora
Niemiecka branża hotelarska: brak rąk do pracy
Airbus sprzedał rekordową ilość samolotów
Międzynarodowe Targi Turystyczne "Expo Sejny 2011" za nami
OSAT: Zmiany w usłudze charge-back
Śmierć polskich turystów w katastrofie
Co czeka gości Targów EuroGastro 2014?
Płock: 11 listopada Dniem Kuchni Polskiej
Polskie hotele pod skrzydłami dubajskiej sieci
Triada: prapremiera Katalogu Egzotyka 2011/2012
Zjadł, nie zapłacił, wyszedł i NIC!
Ile przewoźnicy zarabiają na dodatkowych opłatach?
Wrocław ma już połączenie z Lublinem