Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Accor nawiązuje współpracę z Huazhu Hotels
Grupa Accor i Huazhu Hotels Group zawarły kompleksowe i długoterminowe porozumienie w wyniku którego powstanie największa i najbardziej zróżnicowana spółka hotelowa w Chinach. Grupa dysponować będzie ponad 2.000 hoteli i dużym potencjałem rozwoju.
"Partnerstwo z Huazhu wzmocni siłę globalnych marek Accor oraz głównego gracza na chińskim rynku hotelarskim. Połączenie znajomości lokalnego rynku Huazhu z naszymi markami stworzy hotelarskiego giganta o niedoścignionej wartości zarówno dla obu spółek, jak i dla naszych klientów" - powiedział Sebastien Bazin, Prezes i CEO Grupy Accor.
Ji Qi - założyciel Huazhu pełniący zarazem funkcję Prezesa i CEO Grupy powiedział, że nawiązanie tej współpracy oznacza nie mający sobie równych sojusz na globalnym rynku hotelarskim. "Biorąc pod uwagę szeroki portfel marek oraz silne platformy dystrybucyjne i programy lojalnościowe, Accor i Huazhu mają wiele wspólnych wartości. Łącząc siły możemy przyspieszyć wzrost oraz przyciągnąć więcej klientów do poszerzonej sieci" - powiedział Ji Qi.
Partnerstwo Accoru i Huazhu gwałtownie przyspieszy rozwój obu grup na rynku, który jest dziś jednym z największych rynków podróży krajowych i największym na świecie rynkiem turystyki wyjazdowej.
Celem sojuszu jest połączenie atutów obu grup, czyli cieszących się międzynarodowym uznaniem marek i potężnej sieci dystrybucyjnej Accoru z szerokim zasięgiem, lokalną reputacją oraz perspektywami rozwojowymi Huazhu Hotels Group w Chinach.
Huazhu jest rozwijającą się grupą hotelarską w Chinach dysponującą portfelem ponad 1.900 hotelami. W roku 2013 Huazhu plasowała się na trzynastym miejscu w rankingu największych grup hotelarskich na świecie. Marki hotelowe Huazhu obejmują pełen zakres segmentów rynkowych od kategorii wyższej (Joya, Manxin) przez hotele kategorii średniej (JI Hotels, Starway) aż po hotele ekonomiczne (Hanting, Elan and Hi Inn), dzięki czemu profil grupy idealnie pokrywa się z działalnością Accoru. Huazhu ma największe plany rozwojowe wśród grup hotelarskich w Chinach oraz przygotowuje się do dalszej ekspansji.
Accor posiada aktualnie 144 hotele w Chinach pod ośmioma markami - w segmencie hoteli luksusowych / kategorii wyższej (Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure); hoteli średniej kategorii (Novotel, Mercure) oraz ekonomicznych (ibis, ibis Styles). Grupa jest obecna w Chinach już ponad trzy dekady. Accor jest wiodącą grupą hotelarską w Europie, Ameryce Łacińskiej, Afryce, na Bliskim Wschodzie oraz w Australii i Oceanii.
Na podstawie zawartej transakcji hotele ekonomiczne i hotele kategorii średniej należące do Accoru w Chinach wejdą w skład grupy Huazhu. Zgodnie z warunkami porozumienia, Huazhu stanie się wyłącznym masterfranczyzodawcą Accoru działającym i rozwijającym marki ekonomiczne (ibis, ibis Styles,) segmentu średniego (Novotel i Mercure) oraz markę kategorii wyższej Grand Mercure w Chinach, Mongolii i na Tajwanie.
Accor pozostanie właścicielem hoteli marek luksusowych i wyższych w Chinach, w tym hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz The Sebel, będzie także dbać o rozwój tych marek. Huazhu stanie się mniejszościowym akcjonariuszem hoteli marek luksusowych i kategorii wyższej należących do Accoru w Chinach (10%) oraz będzie wspomagać ich przyszły rozwój w tym kraju dzięki swoim relacjom z kluczowymi chińskimi inwestorami na rynku nieruchomości.
Hotele Accoru w Chinach będą nadal działały pod międzynarodowymi markami oraz zgodnie z ich standardami, korzystając z dotychczasowych platform globalnej dystrybucji i programów lojalnościowych oraz z dodatkowego wsparcia sieci Huazhu oraz reputacji tej grupy w Chinach. Hotele zachowają swoją tożsamość, specyfikę oraz międzynarodowe standardy, korzystając jednocześnie z szerokiego lokalnego potencjału Huazhu i jego znajomości lokalnego rynku.
Zgodnie z warunkami porozumienia, Accor obejmie 10% udział w Huazhu oraz stanowisko w Radzie Dyrektorów Huazhu. Celem tego strategicznego sojuszu jest przyspieszenie ekspansji poprzez wsparcie grupy Huazhu, jej relacji z inwestorami na rynku nieruchomości oraz doświadczenie operatora dużej sieci hotelarskiej w Chinach. Huazhu planuje otwarcie od 350 do 400 nowych hoteli pod markami Accor w nadchodzących pięciu latach.
Umowa umożliwi członkom obu programów lojalnościowych (łącznie 47 mln posiadaczy kart członkowskich) dostęp do sieci ponad 5600 hoteli na całym świecie.
"Partnerstwo z Huazhu ma znaczenie dla naszej transformacji cyfrowej z uwagi na fakt, że umowa połączy mocne strony platform rezerwacyjnych oraz programów lojalnościowych obu grup, zapewniając poszerzenie zasięgu dystrybucji. Umowa umożliwi podróżnym i posiadaczom kart lojalnościowych szerszy dostęp i większy wybór hoteli" - dodał Bazin.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Dział aktualności dnia:
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Wspólny program edukacji i szkoleń
Eurolot otwiera nowe połączenie
2011 - Orbis zwiększył przychody
Ecco Holiday - jedyny w Polsce
Czy na napiwkach da się zarobić?
Złe warunki atmosferyczne w Tatrach
Taksówki na lotniskach muszą mieć zezwolenia
Jednodniowy strajk pilotów Lufthansy
Tragedia na lotnisku - stewardessa wypadła z samolotu
Plaga os psuje restauratorom sezon