Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Gdzie są najczystsze hotele?
Po powrocie z urlopu wśród najczęściej pojawiających się wśród turystów są zastrzeżenia co do czystości pokojów hotelowych. W których miastach są one zatem najczystsze?
Również w tym roku międzynarodowy serwis rezerwacji hotel.info przeanalizował oceny swoich ponad sześciu milionów klientów dokonujących rezerwacji, pod kątem stosunku do czystości w hotelach w poszczególnych miastach. W porównaniu z zeszłym rokiem widać wyraźnie, które hotele nadrobiły zaległości w tej kategorii.
Goście warszawskich hoteli ocenili je na 8,76 punktu (2012: 8,78 punktu), co spowodowało, że hotele w Warszawie są nadal najczystsze wśród pięciu największych polskich miast. Jednak tak jak w Warszawie także w Krakowie i Poznaniu hotele uzyskały nieco gorsze wyniki za czystość w porównaniu z poprzednim rokiem. Natomiast Wrocław i Łódź trochę poprawiły swoje oceny. W porównaniu z poprzednim rokiem zwrócono tu większą uwagę na czystość w pokojach.
Najlepsze międzynarodowe metropolie potwierdziły swoją pozycję z zeszłego roku, mimo że goście w tym roku byli nieco mniej zadowoleni z czystości w danych miastach. Tokio utrzymało bardzo dobrą ocenę w wysokości 8,91 punktu.
Dobre wiadomości napływają z Paryża i Rio de Janeiro. W porównaniu z zeszłym rokiem miasta te uzyskały odpowiednio 7,67 i 7,56 punktu, co oznacza znaczny wzrost zadowolenia klientów z czystości pokoi. Niższą notę za to uzyskały hotele w Londynie w wysokości zaledwie 7,48 punktu.
Goście hotelowi, którzy dokonali rezerwacji hotelu za pośrednictwem www.hotel.info, oceniają go po wyjeździe w skali punktowej (0 do 10). Poza takimi kryteriami, jak jakość pokoi i stosunek wartości do ceny, ocenie mogą podlegać także uprzejmość i kompetencja personelu oraz czystość w pokojach. W przypadku jednakowych ocen o miejscu w klasyfikacji decydowało trzecie miejsce po przecinku.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Dział dla turystów:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Znamy najcenniejsze marki w gastronomii
Gdzie są najtańsze śniadania hotelowe?
Czym płacić za bilety lotnicze?
Ilu narciarzy może być na stoku?
Lotnisko w Świdniku czeka na odbiór
Internetowa społeczność hotelarzy i gości
Partnerzy eSKY.pl sprzedają także loty czarterowe
Długi weekend Polaków: Gdzie? Czym? Za ile?
Do Portu Lotniczego Lublin pasażerowie dotrą pociągiem
Jubileuszowe Ogólnopolskie Regaty Hotelarzy
Londyn: sprzątaczki z Hiltona walczą o podniesienie płac
Katastrofy lotnicze wszech czasów
Zwycięzcy Mistrzostw Świata Barmanów
Pierwsi klienci Summerelse w kraju
Większość Polaków spędzi wakacje nad... Bałtykiem
Tatry: lawina porwała dwie turystki