Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego -...
- Piloci Wyjazdów Zagranicznych typu Incentive...
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Poszukiwany pilot/ przewodnik: Praga 21-24.05.2024
- Szukam Pilota / Przewodnika Berlin/Drezno
- Zestaw Tour Guide
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Doradca wakacyjny BP ITAKA Rzeszów Millenium Hall
- Orient Travel Product Manager Katowice
- Kierownik Salonu Franczyzowego TUI Wrocław
Rezerwuj noclegi i zbieraj korzyści
Przed zbliżającym się latem, z myślą o wakacyjnych podróżach, Accor zaprasza do programu lojalnościowego Le Club Accorhotels. Nowi członkowie po zarejestrowaniu się mogą liczyć na specjalny upominek - 500 punktów, które można wymienić na kupony hotelowe czy mile lotnicze. Kampania trwa do końca maja br.
Od 1 kwietnia do 31 maja br. trwa kampania promocyjna, w której na każdego nowego członka programu czeka 500 punktów. Warunkiem ich zdobycia jest rejestracja on line na stronie: www.accorhotels.com . Punkty zostaną naliczone po pierwszym pobycie w wybranym hotelu działającym pod marką należącą do Grupy Accor lub w hotelach Orbis.
"Podczas każdej podróży, goście zbierają dodatkowe punkty, które mogą zostać wykorzystane przy kolejnej rezerwacji na accorhotels.com lub wymienione na kupony hotelowe, mile lotnicze lub rabaty u partnerów Accor. Przelicznik jest bardzo prosty - za każde wydane 1 Euro w hotelach Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, Orbis oraz Thalassa sea & spa, gość hotelowy otrzymuje 2 punkty. W hotelach ibis i ibis Styles za każde wydane 1 Euro przyznawany jest 1 punkt. Proste warunki decydują o rosnącej popularności programu. W Polsce przystąpiło do niego już prawie 230 tys. klientów, ponad 11 mln osób na całym świecie uczestniczy w naszym programie lojalnościowym Le Club Accorhotels" - mówi Joanna Świerkosz, Dyrektor Marketingu Orbis SA.
Kampania reklamowa wykorzystuje dwie wizualizacje graficzne z hasłem "Rezerwuj noclegi i zbieraj korzyści". Materiały są wyświetlane na ekranach cyfrowych znajdujących się na kilku, ważnych międzynarodowych lotniskach, w tym w Paryżu, Londynie, Frankfurcie, Monachium, Dubaju, Sydney, Melbourne, Bangkoku, Pekinie i Szanghaju. Banery dotyczące kampanii pojawiły się na accorhotels.com i stronach wszystkich marek Accor i Grupy Orbis. Kampanię reklamową wspiera również szeroko zakrojona kampania mailingowa.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Polska destynacją dla
Dział dla turystów:
KE wydaje zgodę na dofinansowanie narodowego
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Starsze aktualności:
Nowe ubezpieczenie od rezygnacji lub przerwania
Rozpoczęła się sprzedaż lata
Parlament Europejski naciska na przyjęcie Bułgarii i Rumunii do strefy
WTTC: turystyka zbliża się do poziomów sprzed
Rynku condohoteli coraz bardziej
Katastrofa na Odrze może się
Emirates uruchamiają powietrzne
Włochy nieoczywiste - zachęta do
NIK skontrolowała lotnisko w
Jest decyzja środowiskowa dla
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Port Lotniczy Lublin jest zagrożony?
Enoturystyka nie tylko dla koneserów
Odra 2014 dla turystów. Drugi przetarg na budowę statków pasażerskich
Co dalej z turystyką na Krymie?
Odszkodowania za overbooking w samolocie
Pomoc - prośba o wypełnienie ankiety
Sprawdźmy oferty turystyczne w serwisach grupowych
Jak przygotować się do samochodowej podróży?
Lufthansa wydała przewodnik dla rodziców podróżujących samolotem z dziećmi
III edycja MP Exerience- Polska Centralna
Hotel Anders zaprasza do Restauracji Mistrzów