Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
POIT spotykają się w Małopolsce
Od dzisiaj 21 listopada do 24 listopada Małopolska będzie gościć dyrektorów 14 Polskich Ośrodków Informacji Turystycznej, zagranicznych przedstawicielstw Polskiej Organizacji Turystycznej.
W hotelu Dosłońce Conference & SPA w gminie Racławice spotykają się z władzami Polskiej Organizacji Turystycznej osoby odpowiedzialne za promocję turystyczną Polski w najważniejszych regionach świata: w USA, Japonii, Szwecji, Ukrainie, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Austrii, Niemczech, Francji, Włoszech, Belgii, Holandii i Rosji.
Robocze spotkania organizowane są przez Polską Organizację Turystyczną dwa razy do roku i odbywają się każdorazowo w innym regionie Polski. Stanowią one okazję do zapoznania się z nowymi produktami turystycznymi, które mogą być promowane za granicą - powiedziała Anna Maciąga z Polskiej Organizacji Turystycznej.
Podczas spotkania uczestnicy dyskutować będą przede wszystkim na temat działań promocyjnych planowanych do realizacji w latach 2012 - 2013 oraz zostaną przeszkoleni w zakresie ustawy o zamówieniach publicznych.
Trzeciego dnia dla przedstawicieli małopolskiej branży turystycznej zorganizowano warsztaty, w trakcie których w rozmowach można będzie uzyskać niezbędne wskazówki o sposobie dotarcia do turystów w danym regionie, o specyficznych oczekiwaniach turystów w poszczególnych krajach oraz o planowanych spotkaniach branżowych i możliwościach promocji za granicą.
To doskonała okazja, aby dowiedzieć się jak przygotować ofertę, by zachęcić turystę z danego kraju do przyjazdu do Małopolski, w jakich wydarzeniach branżowych brać udział i jak skutecznie kształtować wizerunek regionu za granicą - dodała Anna Ślusarczyk z Hotelu Dosłońce.
Polska Organizacja Turystyczna realizuje swoje cele na poszczególnych rynkach poprzez swoje przedstawicielstwa (POIT) w 14 krajach świata.
Polskie Ośrodki Informacji Turystycznej pełnią funkcję narodowych punktów informacji turystycznej, są organizatorami imprez, wystaw i stoisk wystawienniczych na targach turystycznych. W ich gestii leży także badanie podlegającego im rynku, prowadzenie kampanii i akcji reklamowych, zachęcanie dziennikarzy i touroperatorów do zainteresowania się Polska.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Dział targi, konferencje, workshop:
Nowe Trendy w Turystyce już za
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Starsze aktualności:
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Poznaj tajniki zawodu rezydenta
Na lotnisku w Los Angeles, zawalił się rękaw
Mechanicy w Warszawie strajkują
McDonalds i Burger King debiutują
Lotnisko Katowice obsłuży 2,5 mln podróżnych?
Nowa gałąź turystyki trafia do... słowników
McDonald`s prosi o zwrot szklanek
Linie lotnicze uszczuplają pierwszą klasę
Małopolska nominowana do Złotych Formatów
Mex Polska: inwestycje w sektorze bistro
Afera z koniną: Firmy domagają się odszkodowań
Czy social media są potrzebne w turystyce?
TUI Poland: "Tygodnie Greckie" w promocji
OSAT w sprawie Ostatnichmiejsc.pl
biuro Alfa Tur z Wrocławia właścicielka Teresa Ciszewska