Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Ośrodek Royal - Jastrzębia Góra wolny turnus
- Specjalista ds Turystyki
- Specjalista ds Turystyki
- WARSZAWA - Incentive Manager
- PILOT WYCIECZEK NIEMCY BAWARIA
- Studentka turystyki i rekreacji Wakacje.pl Poznań
- Specjalistka / Specjalista ds. turystyki z...
- ASYSTENT DZIAŁU ROZLICZEŃ
- Specjalista ds. Turystyki
- Pilot wycieczek


POIT spotykają się w Małopolsce
Od dzisiaj 21 listopada do 24 listopada Małopolska będzie gościć dyrektorów 14 Polskich Ośrodków Informacji Turystycznej, zagranicznych przedstawicielstw Polskiej Organizacji Turystycznej.
W hotelu Dosłońce Conference & SPA w gminie Racławice spotykają się z władzami Polskiej Organizacji Turystycznej osoby odpowiedzialne za promocję turystyczną Polski w najważniejszych regionach świata: w USA, Japonii, Szwecji, Ukrainie, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Austrii, Niemczech, Francji, Włoszech, Belgii, Holandii i Rosji.
Robocze spotkania organizowane są przez Polską Organizację Turystyczną dwa razy do roku i odbywają się każdorazowo w innym regionie Polski. Stanowią one okazję do zapoznania się z nowymi produktami turystycznymi, które mogą być promowane za granicą - powiedziała Anna Maciąga z Polskiej Organizacji Turystycznej.
Podczas spotkania uczestnicy dyskutować będą przede wszystkim na temat działań promocyjnych planowanych do realizacji w latach 2012 - 2013 oraz zostaną przeszkoleni w zakresie ustawy o zamówieniach publicznych.
Trzeciego dnia dla przedstawicieli małopolskiej branży turystycznej zorganizowano warsztaty, w trakcie których w rozmowach można będzie uzyskać niezbędne wskazówki o sposobie dotarcia do turystów w danym regionie, o specyficznych oczekiwaniach turystów w poszczególnych krajach oraz o planowanych spotkaniach branżowych i możliwościach promocji za granicą.
To doskonała okazja, aby dowiedzieć się jak przygotować ofertę, by zachęcić turystę z danego kraju do przyjazdu do Małopolski, w jakich wydarzeniach branżowych brać udział i jak skutecznie kształtować wizerunek regionu za granicą - dodała Anna Ślusarczyk z Hotelu Dosłońce.
Polska Organizacja Turystyczna realizuje swoje cele na poszczególnych rynkach poprzez swoje przedstawicielstwa (POIT) w 14 krajach świata.
Polskie Ośrodki Informacji Turystycznej pełnią funkcję narodowych punktów informacji turystycznej, są organizatorami imprez, wystaw i stoisk wystawienniczych na targach turystycznych. W ich gestii leży także badanie podlegającego im rynku, prowadzenie kampanii i akcji reklamowych, zachęcanie dziennikarzy i touroperatorów do zainteresowania się Polska.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ceny w biurach jak przed dwoma
Urlop.pl zaprasza nowych i obecnych partnerów na
ETC: Silne wzrosty w europejskiej turystyce w I
Dział targi, konferencje, workshop:
Urlop.pl zaprasza nowych i obecnych partnerów na
POT ogłasza start kolejnej edycji konkursu na Najlepszy Produkt
Nowe wydarzenie dla branży
Starsze aktualności:
Itaka wzmacnia ofertę lotów w
GUS publikuje dane o liczbie udzielonych
Komisja Europejska zatwierdziła pomoc dla przewoźnika
Promocja na zlecenie - czy tak to powinno
Linie lotnicze Swiss z nowym dyrektorem
Sabre wspiera się AI od
Dokąd polecą Polacy samodzielne na
Polacy krócej wypoczywają w
1/3 Polaków nie pojedzie na wakacje w tym
Wakacyjne nieruchomości - ceny są
Poznaj tajniki zawodu rezydenta
Na lotnisku w Los Angeles, zawalił się rękaw
Mechanicy w Warszawie strajkują
McDonalds i Burger King debiutują
Lotnisko Katowice obsłuży 2,5 mln podróżnych?
Nowa gałąź turystyki trafia do... słowników
McDonald`s prosi o zwrot szklanek
Linie lotnicze uszczuplają pierwszą klasę
Małopolska nominowana do Złotych Formatów
Mex Polska: inwestycje w sektorze bistro
Afera z koniną: Firmy domagają się odszkodowań
Czy social media są potrzebne w turystyce?
TUI Poland: "Tygodnie Greckie" w promocji
OSAT w sprawie Ostatnichmiejsc.pl
biuro Alfa Tur z Wrocławia właścicielka Teresa Ciszewska