Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Nomade - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
- Animator w klubie dla dzieci - Cypr Północny
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
Zobacz także
ECTAA domaga się wprowadzenia ochrony na wypadek bankructwa linii lotniczych
Zapał Europejczyków do podróży nie słabnie
W Polsce podróże są bezpieczne
Parlament Europejski poparł przepisy, które ułatwią zawieszanie prawa do podróży bezwizowych do UE
Europejscy turyści nie tracą chęci do wyjazdów
IATA: rośnie popyt na loty, spadają wskaźniki wypełnienia miejsc
Facebook nie zastąpi podróży lotniczych
W dobie wszechobecnych mediów społecznościowych i kontaktów online to podróże lotnicze są prawdziwą siecią internetową. Facebook nie zastąpi kontaktów "twarzą w twarz" - takie wnioski wypływają z ogólnoświatowego badania konsorcjum Airbus przeprowadzonego wśród pasażerów na temat przyszłości latania.
Konsorcjum Airbus ujawniło wyniki badania prowadzonego przez dwa lata wśród korzystających z podróży lotniczych. Badanie objęło w sumie 1,75 mln osób i wskazuje na ich oczekiwania co do podróży lotniczych w przyszłości: wzrost ruchu lotniczego, mniejszy stres i generalnie więcej podróży samolotem, mimo dynamicznie rosnącej roli mediów społecznościowych, które pozwalają na kontakty biznesowe i prywatne bez wychodzenia z domu. Badanie pokazuje, w jakich obszarach podnosić jakość podróży lotniczych, by poprawiać komfort pasażerów i kreować pozytywne doświadczenia.
- Transport lotniczy jest prawdziwą "siecią internetową" - mówi Charles Champion, wiceprezes Airbusa ds. technicznych. - Wyniki badania pokazują, że nie ma nic lepszego niż kontakt "twarzą w twarz". Świat jest opleciony siatką połączeń, które tworzą nieustannie rozrastającą się sieć społeczną i ekonomiczną: 57 milionów miejsc pracy, 35 procent światowego handlu, oraz 2,2 biliona USD udziału w światowym PKB.
- Od rozpoczęcia projektu "Przyszłość według Airbusa", prowadzimy dialog z ludźmi w 192 krajach na temat przyszłości podróży lotniczych. Zaowocowało to opracowaniem koncepcji rewolucyjnego samolotu i kabiny (Airbus Concept Plane and Cabin), które pokazują część innowacji podążających za zmieniającymi się trendami i oczekiwaniami wśród pasażerów i uwzględniających troskę o środowisko. Jest oczywiste, że ludzie naprawdę cieszą się ze stałego wzrostu transportu lotniczego w przyszłości, a my chcemy, aby mieli swój udział w kształtowaniu tej przyszłości - dodaje.
86% ludzi na świecie uważa, że zmniejszenie zużycia paliwa jest zagadnieniem kluczowym, a 85% jest za zmniejszeniem emisji związków węgla
66% chce latać samolotami emitującymi niższy poziom hałasu, a 65% - samolotami, które można całkowicie poddać procesowi recyklingu.
Lecz Champion zauważa, że im więcej ludzi lata częściej, tym większe będą ich oczekiwania co do podróży lotniczej i jej przebiegu - od zakupu biletu do lądowania w porcie docelowym. Badanie Airbusa wskazuje na listę powodów do narzekania: kolejki do odprawy paszportowej; wolne tempo odprawy i nadawania bagażu; oczekiwanie na start; oraz krążenie nad portem lotniczym w oczekiwaniu na lądowanie.
66% pasażerów chciałoby mieć więcej miejsca w kabinie samolotu
61% pasażerów chce by samoloty były wyposażone w fotele dostosowujące się do kształtu pasażera
65% oczekuje szybszej odprawy i odbioru bagażu
- Na przykład w Londynie widzieliśmy niepokój związany z kolejkami w portach lotniczych i ludzi, którzy, rzecz jasna, nie byli szczęśliwi z tego powodu - dodaje Champion. - Ale w rzeczywistości te ograniczenia w potencjale obsługi są zapowiedzią zjawisk, które pojawią się w przyszłości, jeżeli przemysł lotniczy nie będzie współpracować, aby zmniejszyć opóźnienia, a ruch lotniczy zwiększy się dwukrotnie w ciągu następnych 15 lat. Temu właśnie się przyglądamy.
Ponad 90 procent z 2 miliardów Euro, którymi Airbus rozporządza na prace badawczo-rozwojowe, wydawane jest w celu poprawienia ekologiczności produkowanych przez niego samolotów. Najnowsza generacja obejmuje flagowy statek powietrzny A380, największy w świecie i najcichszy samolot pasażerski; A320neo, "opcję z nowymi silnikami" zapewniającymi niskie zużycie paliwa dla rodziny A320; i szerokokadłubowy A350 XWB, który zapewni 25-procentowy spadek zużycia paliwa, dający pasażerom więcej przestrzeni na pokładzie.
Komentarze
Tagi:
Dział badania rynku i analizy:
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
ETC: Trzeci kwartał roku udany dla
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Dział transport:
Choroby przenoszone przez komary coraz
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Starsze aktualności:
Raport o podróżach Polaków w
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
Polacy coraz częściej wybierają wakacje w kraju
Właścicielka Aquamaris z zarzutami
Polskie Mistrzostwa Brewers Cup 2012
Czy skarby wiedeńskiej Kunstkammer znowu zachwycą?
Niezwykły album polskich mistrzów kuchni
Greckie tawerny otwierają się na turystów
Hotelarze przeciwko synoptykom
Islandzki przewoźnik powraca do Polski
Restauracja Paros stawia na piłkarskie emocje
Studenci turystyki nie mają perspektyw?
Wpływ sytuacji na Ukrainie na transport autobusowy
