Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Zobacz także
NIK: PAŻP niewystarczająco zapewniała bezpieczeństwo ruchu lotniczego
Jak rozwija się rynek incentive travel w Polsce?
ETC: Silne wzrosty w europejskiej turystyce w I kwartale
UE podpisuje umowę z Kanadą w sprawie danych pasażerów
Przewoźnicy chcą móc spóźniać się bardziej
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości lotnictwa
Szkodliwe opary w samolotach - piloci bezsilni
Pod koniec lata 2012 roku omal nie doszło do katastrofy lotniczej. Piloci samolotu Germanwings poczuli silne mdłości i ostatkiem sił bezpiecznie posadzili samolot na płycie lotniska Kolonia-Bonn. Ekspertyza wykazała, że nudności spowodowało rozprzestrzenienie się toksycznych substancji w kabinie pilotów.
Od lat świeże powietrze pobierane przez silniki zasila m.in. klimatyzację w kokpicie i kabinie pasażerskiej w odrzutowych samolotach pasażerskich. To przetestowany i w miarę tani system. Według producentów, działa bezbłędnie gdy wszystkie parametry ze sobą współgrają. Wadliwe działanie systemu może spowodować zmieszanie się oparów olejów silnikowych.
Główny pilot Lufthansy, Werner Knorr twierdzi, że Europejska Agencja Bezpieczeństwa Lotniczego, uznała aktualne dane i raporty za niewystarczające do wprowadzenia zmian w regulacjach ustawowych.
Niemiecka organizacja reprezentująca personel lotniczy (UFO) otrzymuje co miesiąc około 20 raportów związanych z przedostawaniem się szkodliwych substancji do wnętrza kokpitów podczas startów i lądowań.
W niemieckich liniach lotniczych zanotowano niemal 30 przypadków konsekwencji zdrowotnych, wywołanych wdychaniem oparów w kabinach samolotów. Istnieje lista ponad 300 substancji, które mogą przedostawać się do środka samolotu. Niektóre zostały uznane za toksyczne.
Austriacka europosłanka Eva Lichtenberger, naciska na Agencję Bezpieczeństwa Lotniczego w celu otrzymania dokładniejszych danych na temat zdarzeń ze skażeniem powietrza w kabinach. Sama przyznaje, że zagadnienia dotyczące ochrony praw pracowniczych i zdrowia w miejscu pracy leżą w gestii poszczególnych państw członkowskich.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Groźne dla zdrowia skażone powietrze w samolotach
[2015-03-29 16:57 89.74.66.*]
W marcu 2015 roku wszystko się wyjaśniło. To nie opary tylko chory pilot na zwolnieniu lekarskim. Z depresją, obsesją na punkcie Alp, ślepy z rozwarstwioną siatkówką, leczony psychicznie, z lękami nocnymi, porzucony przez konkubinę, powtarzam, to nie żadne opary. Dlatego Airbus 320 walnął w górę i zginęło 150 osób. odpowiedz »
Dział przewodnicy i piloci:
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Na czym powinien opierać się rozwój
Turysta może otrzymać zwrot całości ceny, nawet jeśli skorzystał z części
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Trzeci kwartał roku udany dla
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Więcej turystów w polskich obiektach
Starsze aktualności:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Więcej turystów w polskich obiektach noclegowych
Nowe połączenia z warszawskiego lotniska
Podpisano umowę w sprawie remontu kolejki do Balic
Airbus umożliwi lot na stojąco?
Ryanair: nowy kierunek z Polski
Źle wystawiony bilet lotniczy to już nie problem
TUI Poland startuje z dwiema kampaniami promocyjnymi
Dzisiaj w południe zamanifestują kolejarze
Lista największych imprezowiczów!
Konkurs - najlepsza praca magisterska z turystyki
BTA Kompas - krajowa młodzieżówka w górę
Warszawa i Mazowsze gotowe na Euro 2012
Nie trzeba wyjeżdżać do Niemiec, aby napić się piwa
Majowe statystyki łódzkiego lotniska
Rośnie świadomość konsumencka wśród turystów
Bazę wojskową zamienią w bazę turystyczną
Linie lotnicze walczą o utrzymanie
PZOT zadowolony z wyników biur podróży
