Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
Na dworcu w Krakowie zapanował chaos
Po tym jak InterCity zlikwidowało kilka kas biletowych na poczet automatów i sprzedaży biletów przez internet, na krakowskim dworcu zapanował chaos. Pasażerowie skarżą się na długie kolejki.
W biletomatach InterCity nie można zakupić biletów promocyjnych, na przykład bilet podróżnika, oraz biletów weekendowych, abonamentowych, miesięcznych, kwartalnych i sieciowych. Nie można także skorzystać z oferty na wspólny przejazd, kupić biletu na konkretną relację, kiedy podróżnego czeka przesiadka. Kupując bilet w biletomacie trzeba wybrać konkretne połączenie o konkretnej godzinie. Posiadając już bilet okresowy bądź wieloprzejazdowy, podróżny nie ma możliwości zakupu miejscówki. Transakcje internetowe obfitują w takie same ograniczenia.
Spółka InterCity postanowiła wprowadzić zmiany po przyjrzeniu się bliżej kosztom. Z krakowskiego dworca zniknęło sześć stanowisk. Na Dworcu Głównym w Krakowie działa obecnie 25 punktów zakupu biletów, w tym 11 kas InterCity, 4 biletomaty i 10 kas przewoźnika regionalnego.
Dokonywane przez przewoźnika zmiany obejmują całą Polskę i są wprowadzane po analizie zapotrzebowania na kasy biletowe.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział dla turystów:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Rainbow Tours przedstawia majowe wyniki
Sofitel Warsaw Victoria odzyska nowy blask
Jak Rainbow Tours dba o kibiców
Czerwiec przynosi wzrost cen w biurach
Uzdrowisko Połczyn kusi turystów grą w karty
Na rynek turystyczny wraca równowaga
Nieuczciwy agent - daje zniżki 5%
Zamach terrorystyczny w libijskim hotelu
Kim są ambasadorzy obozów Funclubu?
Travelport wprowadza nowe rozwiązania dla biur
Zakaz sprzedaży słodkich napojów niezgodny z prawem
Przychody z sektora MICE nawet o 9,2% wyższe w 2011
LOT Catering schodzi na ziemię
Airberlin: więcej lotów z Polski do Berlina
W Turcji coraz więcej turystów z Bliskiego Wschodu
Nocleg na kempingu: 2 piwa to za mało?
Szturm na klientów OLT Express
Czechy zapraszają na powitanie Nowego Roku
Uzyskanie Finansów na rozwój działalności