TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Na dworcu w Krakowie zapanował chaos

Po tym jak InterCity zlikwidowało kilka kas biletowych na poczet automatów i sprzedaży biletów przez internet, na krakowskim dworcu zapanował chaos. Pasażerowie skarżą się na długie kolejki.


W biletomatach InterCity nie można zakupić biletów promocyjnych, na przykład bilet podróżnika, oraz biletów weekendowych, abonamentowych, miesięcznych, kwartalnych i sieciowych. Nie można także skorzystać z oferty na wspólny przejazd, kupić biletu na konkretną relację, kiedy podróżnego czeka przesiadka. Kupując bilet w biletomacie trzeba wybrać konkretne połączenie o konkretnej godzinie. Posiadając już bilet okresowy bądź wieloprzejazdowy, podróżny nie ma możliwości zakupu miejscówki. Transakcje internetowe obfitują w takie same ograniczenia.

Spółka InterCity postanowiła wprowadzić zmiany po przyjrzeniu się bliżej kosztom. Z krakowskiego dworca zniknęło sześć stanowisk. Na Dworcu Głównym w Krakowie działa obecnie 25 punktów zakupu biletów, w tym 11 kas InterCity, 4 biletomaty i 10 kas przewoźnika regionalnego.

Dokonywane przez przewoźnika zmiany obejmują całą Polskę i są wprowadzane po analizie zapotrzebowania na kasy biletowe.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
InterCity biletomaty Dworzec Główny w Krakowie dworzec zakup biletu na pociąg kasy biletowe punkt informacyjny bilet podróżnika bilet abonamentowy bilet miesięczny bilet kwartalny bilet sieciowy oferty promocyjne przewoźnik kolejowy bilet okresowy bilet wieloprzejazdowy pasażerowie




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję