TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Neckermann z okazji Walentynek

Niezależny dom mediowy Value Media rozpoczął realizację walentynkowej kampanii marketingowej Neckermanna.


Biuro Podróży Neckermann zaplanowało szereg działań reklamowych przed zbliżającym się Świętem Zakochanych. Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży oferty zimowej oraz kontynuacja promocji letniej. Neckermann z okazji Walentynek proponuje 7% zniżki na wyjazdy narciarskie do 197 hoteli wellness w Austrii, Szwajcarii, Czechach, na Słowacji i we Włoszech.

- Reklamy Neckermanna będzie można zobaczyć m.in. na stronie głównej WP oraz sekcjach pocztowych największych portali: Onet, Gazeta, Interia, WP. Stałą pozycją w prowadzonych kampaniach jest obecność w sekcji Podróże Gazeta.pl - tłumaczy Piotr Michalak, Senior Media Planner w domu mediowym Value Media, który odpowiada za przygotowanie strategii oraz realizację kampanii.

Całość działań wspierana będzie wysyłką mailingu z powyższych portali oraz intensywnymi działaniami w Google AdWords i AdSense. Dodatkowe działania prowadzone będą również w serwisie społecznościowym Facebook, gdzie za pośrednictwem aplikacji fani będą mogli wziąć udział w konkursie i wygrać bony oraz nagrody rzeczowe. Za opracowanie strategii oraz realizacją kampanii reklamowej Neckermanna odpowiada dom mediowy Value Media wspólnie z agencją 8fish.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
Neckermann kampania walentynkowa zniżki na Walentynki marketingowa święto zakochanych Value Media reklamy reklama 8fish letnia promocja


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję