Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wychowawca kolonijny 10-19.08 Zakopane
- PILNIE POSZUKIWANY!! Animator Czasu Wolnego -...
- Specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds sprzedaży - Koszalin
- Wolne miejsca w autokarze na trasie Grecja...
- SPECJALISTA d/s TURYSTYKI
- Specjalista ds. turystyki
- TUI Kołobrzeg - Specjalista d/s Turystyki
- Salon Firmowy ITAKA
- Zainwestuje


Neckermann z okazji Walentynek
Niezależny dom mediowy Value Media rozpoczął realizację walentynkowej kampanii marketingowej Neckermanna.
Biuro Podróży Neckermann zaplanowało szereg działań reklamowych przed zbliżającym się Świętem Zakochanych. Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży oferty zimowej oraz kontynuacja promocji letniej. Neckermann z okazji Walentynek proponuje 7% zniżki na wyjazdy narciarskie do 197 hoteli wellness w Austrii, Szwajcarii, Czechach, na Słowacji i we Włoszech.
- Reklamy Neckermanna będzie można zobaczyć m.in. na stronie głównej WP oraz sekcjach pocztowych największych portali: Onet, Gazeta, Interia, WP. Stałą pozycją w prowadzonych kampaniach jest obecność w sekcji Podróże Gazeta.pl - tłumaczy Piotr Michalak, Senior Media Planner w domu mediowym Value Media, który odpowiada za przygotowanie strategii oraz realizację kampanii.
Całość działań wspierana będzie wysyłką mailingu z powyższych portali oraz intensywnymi działaniami w Google AdWords i AdSense. Dodatkowe działania prowadzone będą również w serwisie społecznościowym Facebook, gdzie za pośrednictwem aplikacji fani będą mogli wziąć udział w konkursie i wygrać bony oraz nagrody rzeczowe. Za opracowanie strategii oraz realizacją kampanii reklamowej Neckermanna odpowiada dom mediowy Value Media wspólnie z agencją 8fish.
Komentarze
Kierownictwo Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej i przedstawiciele Związku Zawodowego Kontrolerów Ruchu Lotniczego w ramach rokowań sporu zbiorowego z dnia 22 grudnia 2021 r. doszli do porozumienia w zakresie wypracowania zmian do Regulaminu Pracy...
W związku z sytuacją epidemiczną, turyści zrezygnowali z wyjazdu. Początkowo zaakceptowali potrącenie w wysokości 80 proc. kosztów wyjazdu, następnie, uchylili się od tego powołując się na działanie pod wpływem błędu. Sprawa trafiła do Sądu...
Tagi:
Komentarze:
Kampania marketingowa Neckermanna
[2012-02-07 11:10 178.73.16.*]
Kampania marketingowa Neckermanna
[2012-02-07 11:11 178.73.16.*]
promuja siebie i sprzedaz przez strone eliminujac biura i agentow :( odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Włochy najmocniej narażone na brak rąk do pracy w
Polska podpisała umowę lotniczą z Arabią
UNWTO: ożywienie turystyki przyspiesza
Travelplanet.pl: Turyści, którzy skorzystali z first minute są
Małopolskie uzdrowiska zapraszają na I edycję Międzynarodowych Targów Turystyki
Dział promocje dla turystów:
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
PKP Intercity zmienia system zarządzania
Poznań po raz trzeci zaoferuje darmowe bilety do muzeum dla
Starsze aktualności:
Turecka atrakcja z turystycznym
Rego-Bis wprowadzi czartery do Bośni i
Tunezja wpuści zaszczepionych podróżnych bez
Turyści decydowali się na coraz dłuższe i bardziej komfortowe
Przeszło 100 tys. osób na karnawale w
Zakwaterowani w innym hotelu turyści domagali się zwrotu całości kosztów imprezy - wyrok
Rozporządzenie zmieniające zasady kwarantanny weszło w
Reaktywacja Rady Ekspertów ds.
Polacy wysoko w międzynarodowym rankingu zaufanych fachowców w branży
Buzz: sezon letni zapowiada się bardzo
Czechy: do hotelu i restauracji bez certyfikatu
Warszawa i Kraków w rankingu Top 100 światowych destynacji kongresowych
Dzień Turystyki bez Barier - DZT zaprezentuje strategie praktyki dotyczące integracji w
Porty lotnicze, w których musisz poczekać
Toruń: miał być elegancki hotel, a są pustki
Chopin Airport City po raz drugi w Cannes
Czesi: Z Polakami to same problemy
Novotel przyciągnie turystów do Łodzi?
Warszawska Szybka Kolej Miejska wyemituje obligacje
Portugalia: sukcesy branży turystycznej
Wyjątkowy pasażer na lotnisku w Świdniku
American Airlines składa wniosek o bankructwo
Wielki Finał 7. Małopolskiego Festiwalu Smaku
Rozwój sieci B&B Hotels w Polsce
Meldunek jeszcze przed wejściem do hotelu
Kompleksowa likwidacja szkód zwiazanych z upadkiem biura,uchybieniami na miejscu
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
Majówka - GOPR na pełnych obrotach
Wielkie liczby w nowej kampanii Subway
PolskiBus stworzy nowe miejsca pracy
EuroGastro 2012 - prezentacja kultury i tradycji kulinarnych Podlasia
Nie tylko biura liczą na turystów
Orbis SA przejmuje działalność Accoru w Europie Centralnej
Neckermann- Majorka (PROTUR FLORIANA RESORT)- proszę o opinię!
