Ogłoszenia
Ogłoszenia
- OBSŁUGA KLIENTA - OLIWIARNIA - KRETA GRECJA
- PRACA dla organizatora wycieczek
- Wychowawcy kolonijni poszukiwani - Lato 2024
- Pilot na wyjazd studyjny/ 21-23 maj
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Pilot wycieczek
- Pracownik biura podróży - Brzesko
- Company Representative in Tunisia 2024
- NEKERA-Opole-Product Manager (Junior)
- Ośrodek Archipelag
Neckermann z okazji Walentynek
Niezależny dom mediowy Value Media rozpoczął realizację walentynkowej kampanii marketingowej Neckermanna.
Biuro Podróży Neckermann zaplanowało szereg działań reklamowych przed zbliżającym się Świętem Zakochanych. Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży oferty zimowej oraz kontynuacja promocji letniej. Neckermann z okazji Walentynek proponuje 7% zniżki na wyjazdy narciarskie do 197 hoteli wellness w Austrii, Szwajcarii, Czechach, na Słowacji i we Włoszech.
- Reklamy Neckermanna będzie można zobaczyć m.in. na stronie głównej WP oraz sekcjach pocztowych największych portali: Onet, Gazeta, Interia, WP. Stałą pozycją w prowadzonych kampaniach jest obecność w sekcji Podróże Gazeta.pl - tłumaczy Piotr Michalak, Senior Media Planner w domu mediowym Value Media, który odpowiada za przygotowanie strategii oraz realizację kampanii.
Całość działań wspierana będzie wysyłką mailingu z powyższych portali oraz intensywnymi działaniami w Google AdWords i AdSense. Dodatkowe działania prowadzone będą również w serwisie społecznościowym Facebook, gdzie za pośrednictwem aplikacji fani będą mogli wziąć udział w konkursie i wygrać bony oraz nagrody rzeczowe. Za opracowanie strategii oraz realizacją kampanii reklamowej Neckermanna odpowiada dom mediowy Value Media wspólnie z agencją 8fish.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Kampania marketingowa Neckermanna
[2012-02-07 11:10 178.73.16.*]
Kampania marketingowa Neckermanna
[2012-02-07 11:11 178.73.16.*]
promuja siebie i sprzedaz przez strone eliminujac biura i agentow :( odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
ITAKA kończy współpracę z największym
Dział promocje dla turystów:
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
PKP Intercity zmienia system zarządzania
Poznań po raz trzeci zaoferuje darmowe bilety do muzeum dla
Starsze aktualności:
Będą edukować z zakresu prawa
70% Polaków chce wyjechać na city
Ceny wyjazdów nieznaczenie w
Nowe ubezpieczenie od rezygnacji lub przerwania
Rozpoczęła się sprzedaż lata
Parlament Europejski naciska na przyjęcie Bułgarii i Rumunii do strefy
WTTC: turystyka zbliża się do poziomów sprzed
Rynku condohoteli coraz bardziej
Katastrofa na Odrze może się
Emirates uruchamiają powietrzne
Włochy nieoczywiste - zachęta do
Porty lotnicze, w których musisz poczekać
Toruń: miał być elegancki hotel, a są pustki
Chopin Airport City po raz drugi w Cannes
Czesi: Z Polakami to same problemy
Novotel przyciągnie turystów do Łodzi?
Portugalia: sukcesy branży turystycznej
Wyjątkowy pasażer na lotnisku w Świdniku
American Airlines składa wniosek o bankructwo
Wielki Finał 7. Małopolskiego Festiwalu Smaku
Rozwój sieci B&B Hotels w Polsce
Meldunek jeszcze przed wejściem do hotelu
Kompleksowa likwidacja szkód zwiazanych z upadkiem biura,uchybieniami na miejscu
Majówka - GOPR na pełnych obrotach
Wielkie liczby w nowej kampanii Subway
PolskiBus stworzy nowe miejsca pracy
EuroGastro 2012 - prezentacja kultury i tradycji kulinarnych Podlasia
Nie tylko biura liczą na turystów
Orbis SA przejmuje działalność Accoru w Europie Centralnej
Neckermann- Majorka (PROTUR FLORIANA RESORT)- proszę o opinię!