TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Ruszyła kampania promująca City Break w Warszawie

Na początku tygodnia ruszyła 10-dniowa kampania promująca Warszawę jako atrakcyjną destynację leisure w brytyjskim radiu Jazz FM.


Przedsięwzięcie zostało zainicjowane przez londyński ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej przy współpracy z Warszawską Organizacją Turystyczną.

Radio Jazz FM ma zasięg ponad 1 mln odbiorców, głównie z Londynu. Oprócz spotów i advertoriali, promocji w social mediach i na podstronie jazzfm.com prowadzony będzie konkurs, w ramach którego do wygrania będzie 5-dniowy pobyt do Warszawy.

Wspólnie z członkami Warszawska Organizacja Turystyczna przygotowała pakiet nagród: 5-dniowy pobyt w 5-gwiazdkowym hotelu Intercontinental z dostępem do strefy wellness i spa, udział w warsztatach z kuchni polskiej z Polish Your Cooking, wstęp do kluczowych warszawskich muzeów i atrakcji dzięki Warsaw Pass oraz night tour po barach i pubach z Adventure Warsaw.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
city break promocja warszawa londyn radio jazz fm pot wot




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję