Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Czasopisma o tematyce podróżniczej na minusie
Według dostępnych danych, w ostatnich trzech kwartałach 2015 roku spadła sprzedaż miesięczników podróżniczych.
Na podstawie analizy Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, najbardziej popularnym pismem podróżniczym okazał się "National Geographic Polska". W okresie od I do III kw. sprzedano 33 381 egzemplarzy - jest to liczba o ponad 16% mniejsza w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym.
Drugim najbardziej popularnym pismem okazał się miesięcznik "NG Traveler", sprzedano 22 121 egzemplarzy - o blisko 10% mniej, niż w roku ubiegłym.
Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik "Podróże" - jego sprzedaż ukształtowała się na poziomie 9 626 egzemplarzy - spadek w skali roku wyniósł prawie 2,6%.
Czwarte miejsce zajął miesięcznik "Voyage" ze sprzedażą 5429 egz. - to wynik o ponad 31 % słabszy niż w roku ubiegłym.
Dane ilustruje tabela poniżej:
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Spadła sprzedaż miesięczników podróżniczych
[2015-12-26 23:54 89.76.65.*]
Może mniej reklam, a więcej artykułów? Czy wydawcy tak trudno to pojąć?
Zarówno Podróże jak i Voyage przestałam kupować ze względu na dramatyczną ilość reklam. odpowiedz »Spadła sprzedaż miesięczników podróżniczych
[2015-12-28 10:16 89.67.245.*]
W czasopismach jest coraz mniej do czytania, coraz więcej tekstu, a mniej treści i mnóstwo reklam. odpowiedz »
Spadła sprzedaż miesięczników podróżniczych
[2015-12-28 18:49 31.11.187.*]
Jak mogła nie spaść sprzedaż, kiedy czasopisma te bardziej przypominają reklamowe foldery i pop- magazyny niż fachowe poradniki dla turystów. odpowiedz »
Spadła sprzedaż miesięczników podróżniczych
[2015-12-29 20:48 78.133.202.*]
Jestem czytelnikiem Travelera i NG POLSKA od wielu lat. Zauważam wprawdzie komercjalizację wyrażającą się coraz większą ilością reklam ale nadal znajduję tam wiele ciekawych informacji praktycznych oraz inspiracji do własnych wyjazdów. Myślę, że w bardzo pozytywny sposób oddziałuje na kształt pisma osoba redaktor naczelnej - wielkiej propagatorki i miłośniczki podróży i przyrody.
Aleksander Chromicz odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Itaka: nocne spotkanie z
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Oficjalny start sezonu
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Best Western otworzy nowy obiekt we Wrocławiu
Na Jangcy zatonął statek turystyczny
Personel pokładowy Lufthansy nie przerywa strajku
Ruszyły Międzynarodowe Targi Turystyczne ITB w Berlinie
Rainbow podsumowuje I kwartał 2016 roku
Rozpoczynają się Targi EuroGastro
Czy 500 plus przełoży się na wzrost liczby wyjazdów dla młodzieży?
Singapore Airlines rozszerzają siatkę połączeń
Jak najlepiej wykorzystać gorący sezon zakupowy w biurach podróży?
Udało się: będzie polski Berlin Brandenburg International!
Zewnętrzne granice UE będą lepiej chronione
Wciąż spada liczba mieszkańców w popularnym turystycznym mieście
Dalszy ciąg spadków sprzedaży w Merlinie X
Personel pokładowy Lufthansy rozszerza strajk
Jakie były preferencje polskich wczasowiczów w mijającym sezonie urlopowym?
DZT promuje atrakcje znad Odry i Nysy Łużyckiej
Jakie obawy ma branża turystyczna w związku z TFG?
Co sądziecie o cenach Triady na LATO 2010???
