Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Zobacz także
Komisja Europejska chce uprościć rozliczenia VAT dla biur podróży
Darmowe szkolenia dla branży turystycznej
Najlepszy moment na kupno przyszłorocznych wyjazdów?
Jak sobie ułatwić komunikację z klientami?
Wzrosty cen w biurach podróży spowalniają
Zakupy Lata 2026 jesienią mogą dać najwyższy zwrot z zainwestowanych pieniędzy
Traveltainment - nowe narzędzie dla biur podróży
W czwartek, 20 listopada Amadeus zorganizował konferencję prasową, podczas której zaprezentował narzędzie Traveltainment adresowane do biur podróży. Podczas spotkania odbyła się debata na temat zachowań konsumenckich, relacji klient - pracownik biura podróży w dobie intensywnego rozwoju usług internetowych.
Joanna Wójcik, Product Manager Traveltainment zaprezentowała narzędzie TravelOffice, które ułatwia kontakt pracownika biura podróży z klientem. Aplikacja pomaga pracownikowi w doradztwie i sprzedaży. Dostarcza bogatą bazę informacji, zdjęć oraz szybką przeglądarkę dostępnych ofert.
Podczas spotkania dyskutowano na temat zachowań polskich konsumentów: czy Polacy preferują kupno wycieczek za pośrednictwem internetu, czy też wolą odwiedzić biuro podróży i tam zasięgnąć informacji przed dokonaniem zakupu?
Dr Krzysztof Krejtz ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej podkreślił, że obecnie konsumenci są coraz bardziej niecierpliwi. Nabycie produktu lub usługi musi trwać jak najkrócej. Właśnie z tego powodu twórcy rozwiązań technologicznych udoskonalają narzędzia on-line i zapominają o człowieku. Dr Krejtz zaznaczył też, że obecnie brakuje wiedzy, w jaki sposób wzbudzić zaufanie klienta do technik internetowych, co przełożyłoby się na sprzedaż usług on-line. Krejtz poinformował - Polscy konsumenci to najmniej ufni konsumenci spośród Europejczyków. W efekcie przed zakupem danego produktu klient znad Wisły sprawdza kilka ofert dostępnych na rynku i wybiera tę, która spełnia w jak największym stopniu jego oczekiwania.
Krejtz przyznał też, że powyższa obserwacja nie powinna być postrzegana negatywnie, gdyż polscy konsumenci noszą miano smart shoppers w Unii Europejskiej, czyli takich, którzy ze szczególną uwagą przyglądają się temu co kupują.
Jednak internet cały czas budzi niepokój. Krejtz podkreśla - Łatwiej jest nam uwierzyć w słowa drugiej osoby niż zaufać narzędziu on-line. Zaznacza, że internet i sprzedaż on-line cały czas się rozwijają i wymagają czasu aby mogły być zaakceptowane jako regularny sposób zakupu usług.
Natomiast Wiesław Piegat z Warszawskiej Izby Turystycznej rozpoczął rozmowę na temat wiarygodności informacji jakie oferuje Traveltainment przy wyszukiwaniu ofert turystycznych dla klientów. Ireneusz Marganiec, dyrektor generalny Amadeus Polska wyznał - Od wielu lat Traveltainment jest obecny na niemieckim rynku turystycznym, który jest znany jako jeden z najbardziej wymagających i konkurencyjnych. Lokalni touroperatorzy dostarczają wiarygodne dane na temat swoich produktów, dlatego też jakość ofert turystycznych jest wysoka. Prezes Amadeus Polska podkreślił też, że rynek turystyczny powinien zweryfikować informacje przekazywane przez polskich touroperatorów i wykluczyć podmioty, które dostarczają nierzetelnych informacji. Joanna Wójcik dodała, że sprzedawcy dzięki posiadaniu tego narzędzia dysponują szeroką wiedzą o lokalnych zwyczajach, atrakcjach i dodatkowych danych pogodowych, co powoduje, że klienta łatwiej jest przekonać do zakupu.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Traveltainment - nowe oprogramowanie dla biur podróży
[2008-11-28 18:51 77.254.15.*]
korzystam z TravelOffice-a od marca i muszę przyznać że bardzo ułatwia pracę, umożliwia porównanie cen różnych TO, posiada interesujące informacje o krajach i miejscach docelowych, zwyczajach, pogodzie i wiele innych
wszystko w 1 miejscu
minusem jest aktualizacja ofert 1 raz dziennie i w przypadku wygenerowania przez organizatora nowej oferty cenowej (last minute) nowa cena pojawi się w TravelOffice na dzień następny
ale i tak jest OK
pozdrawiam Arek odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Itaka: nocne spotkanie z
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Dział centra informacji i promocji:
W Polsce podróże są
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Na Wyspach Brytyjskich kwitnie turystyka rowerowa
Coś dla nowożeńców: katalog ofert Miodowe Pakiety
"Fryderyk Chopin" pożegnał niemieckie porty
Włochy: polscy turyści utknęli w autokarach
Okęcie: zawieszone loty do USA i Moskwy
Ogniska na szczytach gór dla Jana Pawła II
Orbis Travel w nowych rękach. Orbis skupi się na hotelarstwie.
Luxair - kolejny tani przewoźnik?
Visit London i Wizz Air rozpoczeły promocje Londynu w Polsce
Śląskie prezentuje się w Strasburgu
Izrael zastanawia się nad budową lotniska wspólnie z Palestyńczykami
Dopłaty za zagranicznych turystów
AlterLunch Fusion - szybki lunch w Westinie
MSZ ostrzega przed grypą A/H1N1
Turyści z Bośni i Hercegowiny oraz Albania bez wiz
Lotnisko w Modlinie wpisane do rejestru lotnisk cywilnych
Gdańsk: Motel zbudowany z kontenerów bazą noclegową na Euro 2012?
Rośnie liczba polskich turystów w Czechach
Błękitny Naszyjnik Rossonów przyciągnie turystów?
