Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Znany jest plan rozwoju sieci lotniczej na EURO 2012
Janusz Piechociński, wiceprzewodniczący Sejmowej Komisji Infrastruktury ujawnił plan rozwoju sieci lotniczej na EURO 2012. Szacunkowy koszt całkowity projektu wynosi 1957 mln zł z listy podstawowej oraz 1055,3 mln zł z listy rezerwowej.
Lista Podstawowa:
1. Rozwoju infrastruktury Państwowego Organu Zarządzania ruchem lotniczym
- orientacyjny koszt całkowity projektu - 357 mln
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego - 304 mln
- przewidywany okres realizacji: lata 2007-2015
- miejsce realizacji: obiekty na terenie całego kraju
- instytucja odpowiedzialna za realizację: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
Projekt ma oddziaływanie w skali ponadregionalnej i krajowej, jest bardzo ważny z punktu widzenia EURO 2012 dla wszystkich portów lotniczych w zakresie zwiększenia ich przepustowości.
2. Port Lotniczy w Gdańsku
Zaplanowano budowę drugiego terminalu pasażerskiego wraz z infrastrukturą, a także rozbudowę i modernizację infrastruktury lotniskowej i portowej.
- orientacyjny koszt całkowity - 149 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego - 74,7 mln
- przewidywany okres realizacji: lata 2009-2011
- instytucja odpowiedzialna za realizację: Port Lotniczy Gdańsk
3. Port Lotniczy w Gdańsku - modernizacja infrastruktury lotniskowej po stronie airside
- orientacyjny koszt całkowity - 116 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego - 58 mln
- przewidywany okres realizacji: lata 2009 - 2011
- instytucja odpowiedzialna za realizację: Port Lotniczy Gdańsk
4. Port Lotniczy w Katowicach - modernizacja infrastruktury lotniskowej i portowej
- orientacyjny koszt całkowity - 179 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego - 90 mln
- przewidywany okres realizacji: lata 2009-2014
- instytucja odpowiedzialna za realizację: GTL S.A.
5. Port Lotniczy w Katowicach - budowa nowego terminalu pasażerskiego C oraz niezbędnej infrastruktury
Etap I:
- orientacyjny koszt całkowity - 135 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego - 68 mln
- przewidywany okres realizacji: lata 2010-2012
- instytucja odpowiedzialna za realizację: GTL S.A.
6. Port Lotniczy w Krakowie - rozbudowa istniejącego terminalu pasażerskiego
- orientacyjny koszt całkowity - 184 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego - 92 mln
- przewidywany okres realizacji: lata 2009-2010
- instytucja odpowiedzialna za realizację: MPL Kraków - Balice
7. Port Lotniczy w Krakowie - rozbudowa istniejącej infrastruktury lotniskowej
- orientacyjny koszt całkowity - 175 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego - 88 mln
- przewidywany okres realizacji: lata 2008-2011
- instytucja odpowiedzialna za realizację: MPL Kraków - Balice
8. Port Lotniczy Warszawa - integracja Terminalu 1 z Terminalem 2 wraz z modernizacją terminalu T1
- orientacyjny koszt całkowity - 230 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego - 115 mln
- przewidywany okres realizacji: lata 2010-2013
- instytucja odpowiedzialna za realizację: PPPL
9. Port Lotniczy Wrocław - rozbudowa i modernizacja infrastruktury portowej i lotniskowej
- orientacyjny koszt całkowity - 256 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego - 128 mln zł
- przewidywany okres realizacji: lata 2007-2011
- instytucja odpowiedzialna za realizację: PL Wrocław S.A.
10. Port Lotniczy Poznań-Ławica - rozbudowa i modernizacja infrastruktury lotniskowej i portowej
- orientacyjny koszt całkowity - 176 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego - 88 mln zł
- przewidywany okres realizacji: lata 2008-2013
- instytucja odpowiedzialna za realizację: PL Poznań -Ławica
Lista rezerwowa:
1. Port Lotniczy w Krakowie - realizacja budowy nowego terminala II i infrastruktury towarzyszącej
- orientacyjny koszt całkowity - 342 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego - 172 mln zł
- przewidywany okres realizacji: lata 2009-2013
- instytucja odpowiedzialna za realizację: MPL Kraków -Balice
2. Port Lotniczy Warszawa -modernizacja systemów lotniczych lotniska
- orientacyjny koszt całkowity - 43 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego - 22 mln zł
- przewidywany okres realizacji: lata 2008-2011
- instytucja odpowiedzialna za realizację: PPPL
3. Utworzenie centrum szkolenia służb bezpieczeństwa i ratownictwa lotniskowego w Porcie Lotniczym Warszawa
- orientacyjny koszt całkowity - 72 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego - 36 mln zł
- przewidywany okres realizacji: lata 2009-2012
- instytucja odpowiedzialna za realizację: PPPL
4. Port Lotniczy Warszawa - stworzenie systemu paliwowego Hydrant
- orientacyjny koszt całkowity - 115 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego - 57,5 mln zł
- przewidywany okres realizacji: lata 2010-2011
- instytucja odpowiedzialna za realizację: PPPL
5. Port Lotniczy Warszawa - modernizacja nawierzchni lotniskowych i drogowych
- orientacyjny koszt całkowity - 251 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego - 126 mln zł
- przewidywany okres realizacji: lata 2009-2011
- instytucja odpowiedzialna za realizację: PPPL
6. Port Lotniczy Katowice - budowa budynku administracyjnego, parkingów i sieci dróg
- orientacyjny koszt całkowity - 41,3 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego - 20,5 mln zł
- przewidywany okres realizacji: lata 2008-2009
- instytucja odpowiedzialna za realizację: GTL S.A.
7. Rozbudowa infrastruktury mającej na celu zwiększenie możliwości operacyjnych lotniska MPL Katowice
- orientacyjny koszt całkowity - 108 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego - 54 mln zł
- przewidywany okres realizacji: lata 2007-2013
- instytucja odpowiedzialna za realizację: GTL S.A.
8. Port Lotniczy Wrocław - dodatkowe obiekty infrastruktury
- orientacyjny koszt całkowity - 37 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego - 19 mln zł
- przewidywany okres realizacji: lata 2008-2013
- instytucja odpowiedzialna za realizację: Port Lotniczy Wrocław S.A.
9. Port Lotniczy Gdańsk - modernizacja infrastruktury lotniskowej po stronie Airside
- orientacyjny koszt całkowity - 46 mln zł
- szacunkowa kwota dofinansowania unijnego - 23 mln zł
- przewidywany okres realizacji: lata 2011-2013
- instytucja odpowiedzialna za realizację: Port Lotniczy Gdańsk
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział prawo i podatki:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Warsztaty "Hotele versus meeting plannerzy" już za nami
Kanał telewizyjny Travel Channel teraz również w Polsce
Baba Mazowiecka - nowym produktem turystycznym!
Amerykanie najbardziej interesujący naród świata wg Brytyjczyków
Tatry: węgierska turystka zginęła pod Zawratem
Zakopane: saniami po kieliszku
Mniej o 24 pociągi w świętokrzyskim
Do szwedzkiej Karlskrony z Vision&Team
Losy absolwentów szkół turystycznych
Aktualna sytuacja finansowa Thomasa Cooka
Karnawał Furmański atrakcją dla turystów
Konsumenci wybrali: Hotele i restauracje
Dworzec Główny w Berlinie największy i najnowocześniejszy w Europie
Promocja Krakowa w zagranicznych mediach
50% ulgi w PKP i PKS dla nauczycieli obowiązują nadal!