Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Konkurs na Gdański Produkt Turystyczny rozstrzygnięty
Konkurs na Gdański Produkt Turystyczny rozstrzygnięty.
Jury konkursu najlepiej oceniło propozycję Agencji Podróży i Turystyki Holidays pod nazwą "Latarnia Morska - Twierdza Wisłoujście - Westerplatte". Produkt ten zdobył drugą nagrodę, gdyż pierwszej nie przyznano. Wyróżnienia otrzymały Agencja Podróży i Turystyki Holidays za projekt "Gdańsk miastem solidarności i nowoczesności" oraz Biuro Podróży "Szczypta Świata", która zaproponowała produkt pod nazwą "Z muzyką po Gdańsku".
Zwycięski projekt to propozycja jednodniowej wycieczki podczas, której uczestnicy będą mieli możliwość zwiedzania unikatowych obiektów związanych z historią Gdańska: Latarni Morskiej, Twierdzy Wisłoujście oraz Westerplatte. Oferta jest adresowana do wszystkich turystów chcących poznać Gdańsk i jego historię nieco głębiej. Obiekty zwiedzane znajdują się poza ścisłym centrum turystycznym Gdańska, a transport odbywa się za pomocą trzech rodzajów komunikacji miejskiej: tramwaj, autobus i prom. Podczas jednego dnia uczestnicy poznają miasto od strony turysty jak i od strony przeciętnego mieszkańca miasta. Przygotowane zostają historyczne pokazy tj. pokaz rozpalania ognia przy pomocy krzesiwa i innych doraźnych metod, pokaz przygotowywania wojskowego posiłku z degustacją dla odważnych (kawa, podpłomyki, itp.), czy też pokaz odlewania kul i sporządzania ładunków karabinowych.
Celem Konkursu na Gdański Produkt Turystyczny jest przede wszystkim wykreowanie innowacyjnych produktów turystycznych , aktywizacja turystyki przyjazdowej oraz stworzenie wizerunku Gdańska jako wielosezonowego centrum turystycznego oferującego atrakcje przez cały rok. Na konkurs wpłynęło 10 projektów, które były oceniane pod względem innowacyjności, wielosezonowości oraz konkurencyjności. Dodatkowo punkty były przyznawane produktowi, które w szczególny sposób promowały spędzanie czasu w Gdańsku poza głównym sezonem turystycznym.
Pomysłodawcą konkursu jest Referat Turystyki Urzędu Miasta w Gdańsku, zaś organizatorem - Gdańska Organizacja Turystyczna. Konkurs trwał od października do końca grudnia 2010r. i był skierowany do organizatorów turystyki działających na terenie Polski. Efektem konkursu miał być opracowany, gotowy do sprzedaży produkt turystyczny, kompleksowa oferta pobytu w Gdańsku, w wybranej kategorii:
I. Gdańsk & love
II. Aktywny weekend w Gdańsku
III. Coolturalnie w Gdańsku
IV. Alternatywne formy turystyki
V. Bursztynowy Gdańsk
Za przedstawienie najlepszego projektu Agencja Podróży i Turystyki Holidays otrzyma 10 tys. zł na realizację i promocję produktu. Zgodnie z Regulaminem konkursu produkty będą realizowane w latach 2011-2013. Pierwsza nagroda nie została przyznana ze względu na nieuzyskanie przez żaden z nadesłanych projektów sumy 67% ogółu punktów.
Patronat honorowy nad konkursem objął Prezydent Miasta Gdańska Paweł Adamowicz.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Nowy produkt turystyczny - podróż jachtem z Krakowa do Gdańska
Nie będzie zmian w podatku VAT w usługach restauracyjnych i cateringowych
Warto podczas wakacji mieć ubezpieczenie od nieszczęść i kradzieży
Katowice: zbyt mała oferta noclegowa
Nowy numer telefonu restauracji Turbot
Nocleg w chałupie bez łazienki atrakcją Żywiecczyzny
Austrian Airlines ponownie poprawia swoje wyniki
Sezon narciarski w Warszawie już się rozpoczął
Zima paraliżuje niemieckie lotniska i drogi
Wakacje życia na dziewiczych australijskich wyspach
Wyspa Rugia złocistą plażą Bałtyku
Jet Air: rusza trasa z Gdańska do Hamburga
Singapore Airlines wycofują niektóre loty azjatyckie