TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Kampania promocyjna Polski pod znakiem serca

Rusza kilkutygodniowa kampania promocyjna polskiej gospodarki w mediach zagranicznych zaplanowana przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Telewizyjne spoty reklamowe a także reklamę prasową zaprojektowała agencja reklamowa Banah Group.


Motywem przewodnim będzie bijące serce, jako metafora położenia Polski w środku Europy. Będzie to także nawiązanie do idei przewodniej promocji Polski "Creative tension".

Około 400 spotów zostanie wyemitowanych w BBC World, a 100 spotów znajdzie się na antenie CNN International. Kampania prasowa obejmie magazyny "Financial Times", "Wall Street Journal" oraz "Time Magazine".

Całkowity koszt kampanii to około 1,4 mln złotych. Koszt realizacji spotu telewizyjnego pokryje BBC World, która zaproponowała produkcję filmu w pakiecie z zakupem czasu antenowego.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
kampania creative tension serce promocyjna Polski Polska reklama bbc world w cnn International agencja reklamowa Banah Group promocja znak serca dla kampanii


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję