Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek CHINY HONGKONG
- Specjalista ds Turystyki
- Doradca ds. Wypraw Motocyklowych
- Antalya - obsługa Klientów Sun & Fun Holidays...
- specjalista ds. turystyki - dział rezerwacji
- Pilot wycieczek
- PILOT POZNAŃ 1 DZIEŃ
- Szukam Pilota 28-31.05.25 z Puław do Zakopanego
- Specjalista ds. turystyki B2B
- PRACA PRZY TWORZENIU OFERT TURYSTYCZNYCH


Travelplanet.pl teraz również w Krakowie!
Internetowe biuro podróży Travelplanet.pl uruchomiło swój piąty, tradycyjny Punkt Obsługi Klienta. Tym razem w Krakowie - w centrum handlowym M1, przy Al. Pokoju 67.
Klienci odwiedzający jedno z największych krakowskich centrów handlowych mogą więc poprzez Centrum Last Minute Travelplanet.pl zarezerwować niemal każdą usługę turystyczną od wycieczek, przez bilety lotnicze, w tym tanich linii lotniczych po miejsca w hotelach i ubezpieczenia.
Kraków został wybrany przez Travelplanet.pl nieprzypadkowo. Jak mówi Dawid Sadulski Internet & PR Manager Travelplanet.pl od kilku lat liczba klientów z Krakowa wynosiła około 5%. Biorąc pod uwagę, że klienci rezerwowali wycieczki w Travelplanet.pl tylko za pośrednictwem Internetu i telefonu widzieliśmy ogromny potencjał sprzedaży. Dodatkową zaletą Krakowa jest także Centrum "M1", które jest bardzo dobrze położone i umożliwia dotarcie do nas dużej liczby klientów. Także obecność tutaj takich sieci, jak Adidas, Big Star, Nike, Sephora czy Vistula skłoniła nas do inwestycji właśnie w M1.
W krakowskim biurze Travelplanet.pl zdecydowało się wprowadzić swoją drugą markę Aero.pl. - Rynek biletów lotniczych zwiększył się na tyle w ostatnich dwóch latach, że obecność nowej marki, którą klienci będą kojarzyli tylko i wyłącznie z obsługa ruchu lotniczego może nam przynieść bardzo dużo korzyści. Dodatkowo marka Aero.pl stała się na tyle silna w Internecie, że jej wyjście do sprzedaży tradycyjnej jest naturalne, podobnie jak wcześniej Travelplanet.pl - wyjaśnia zmianę strategii Jakub Mazur - Dyrektor Marketingu Travelplanet.pl.
Punkt Obsługi Klienta w Krakowie to piąty tradycyjny Punkt Obsługi Klienta jednego z największych internetowych biur podróży w Polsce. Pierwsze Centrum Last Minute Travelplanet.pl zostało otwarte w Warszawie w Centrum Handlowym "Reduta". Kolejne w Centrum "Trzy Stawy" w Katowicach, Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy i ponownie w Warszawie na "Targówku".
Travelplanet.pl zamierza uruchamiać kolejne Centra Last Minute - we wszystkich największych miastach w Polsce. Biuro szacuje, iż w 2006 roku otworzy jeszcze 5-7 takich punktów.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Polacy są gotowi płacić więcej za
ECTAA domaga się wprowadzenia ochrony na wypadek bankructwa linii
Airbnb chce oferować dużo więcej niż
Dział dla turystów:
ECTAA domaga się wprowadzenia ochrony na wypadek bankructwa linii
Wstępne porozumienie w sprawie wprowadzenia systemu
Rekordowy kwiecień na Lotnisku
Starsze aktualności:
Więcej punktów wydawania paszportów
Pobyty turystów wyraźnie dłuższe niż rok
Cateringi dietetyczne w kontroli nie wypadły
Ceny w hotelach obniżone z
Rezerwacje na przewóz roweru za
Rusza certyfikacja punktów Informacji
Rusza XXI edycja Konkursu na Najlepszy Produkt
Skytrax wybrał najlepsze linie lotnicze na
Najlepszy kemping w Polsce jest na Dolnym
Drugi nabór w ramach programu finansowanego z
Itaka wzmacnia ofertę lotów w
GUS publikuje dane o liczbie udzielonych
Komisja Europejska zatwierdziła pomoc dla przewoźnika
Ryanair przewiózł 4 miliony pasażerów w ciągu miesiąca
Sinice odpłynęły - można się kąpać
Codziennie 100 % więcej miejsc z Warszawy!
2005 był dobrym rokiem dla Lufthansy!
IMiGW: zimy już nie będzie, niedługo wiosna?
Bydgoszcz: rozpoczęły się zapisy na kurs dla stewardes i stewardów
Alitalia otwiera nowe biuro reklamacyjne na Polskę
Spada liczba turystów w Kanadzie
Lufthansa nie zainteresowana LOTem?
Bielsko zaprosi turystów na szlaki tematyczne
Warszawa: premiera spotów promujących Polskę w CNN