Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
- Sprzedawca usług turystycznych
Travelplanet.pl teraz również w Krakowie!
Internetowe biuro podróży Travelplanet.pl uruchomiło swój piąty, tradycyjny Punkt Obsługi Klienta. Tym razem w Krakowie - w centrum handlowym M1, przy Al. Pokoju 67.
Klienci odwiedzający jedno z największych krakowskich centrów handlowych mogą więc poprzez Centrum Last Minute Travelplanet.pl zarezerwować niemal każdą usługę turystyczną od wycieczek, przez bilety lotnicze, w tym tanich linii lotniczych po miejsca w hotelach i ubezpieczenia.
Kraków został wybrany przez Travelplanet.pl nieprzypadkowo. Jak mówi Dawid Sadulski Internet & PR Manager Travelplanet.pl od kilku lat liczba klientów z Krakowa wynosiła około 5%. Biorąc pod uwagę, że klienci rezerwowali wycieczki w Travelplanet.pl tylko za pośrednictwem Internetu i telefonu widzieliśmy ogromny potencjał sprzedaży. Dodatkową zaletą Krakowa jest także Centrum "M1", które jest bardzo dobrze położone i umożliwia dotarcie do nas dużej liczby klientów. Także obecność tutaj takich sieci, jak Adidas, Big Star, Nike, Sephora czy Vistula skłoniła nas do inwestycji właśnie w M1.
W krakowskim biurze Travelplanet.pl zdecydowało się wprowadzić swoją drugą markę Aero.pl. - Rynek biletów lotniczych zwiększył się na tyle w ostatnich dwóch latach, że obecność nowej marki, którą klienci będą kojarzyli tylko i wyłącznie z obsługa ruchu lotniczego może nam przynieść bardzo dużo korzyści. Dodatkowo marka Aero.pl stała się na tyle silna w Internecie, że jej wyjście do sprzedaży tradycyjnej jest naturalne, podobnie jak wcześniej Travelplanet.pl - wyjaśnia zmianę strategii Jakub Mazur - Dyrektor Marketingu Travelplanet.pl.
Punkt Obsługi Klienta w Krakowie to piąty tradycyjny Punkt Obsługi Klienta jednego z największych internetowych biur podróży w Polsce. Pierwsze Centrum Last Minute Travelplanet.pl zostało otwarte w Warszawie w Centrum Handlowym "Reduta". Kolejne w Centrum "Trzy Stawy" w Katowicach, Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy i ponownie w Warszawie na "Targówku".
Travelplanet.pl zamierza uruchamiać kolejne Centra Last Minute - we wszystkich największych miastach w Polsce. Biuro szacuje, iż w 2006 roku otworzy jeszcze 5-7 takich punktów.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Dział dla turystów:
Rekordowy luty w Katowice
TUI stawia na sztuczną
Ryanair przewiózł 4 miliony pasażerów w ciągu miesiąca
Sinice odpłynęły - można się kąpać
Codziennie 100 % więcej miejsc z Warszawy!
2005 był dobrym rokiem dla Lufthansy!
IMiGW: zimy już nie będzie, niedługo wiosna?
Bydgoszcz: rozpoczęły się zapisy na kurs dla stewardes i stewardów
Alitalia otwiera nowe biuro reklamacyjne na Polskę
Spada liczba turystów w Kanadzie
Lufthansa nie zainteresowana LOTem?
Bielsko zaprosi turystów na szlaki tematyczne
Warszawa: premiera spotów promujących Polskę w CNN