Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. Turystyki
- JUNIOR PRODUCT MANAGER
- Pilotaż/Kraków/4.06
- TUI WROCŁAW - Specjalista ds. turystyki
- WROCŁAW: Specjalista ds. turystyki
- Pilot wycieczek CHINY HONGKONG
- Specjalista ds Turystyki
- Doradca ds. Wypraw Motocyklowych
- Antalya - obsługa Klientów Sun & Fun Holidays...
- specjalista ds. turystyki - dział rezerwacji


Sukces "Poznania za pół ceny"
W trzeciej edycji akcji "Poznań za pół ceny" (5-6 czerwca) udział wzięło ponad 120 partnerów, którzy oferowali swoje usługi o 50% taniej. W wycieczkach zorganizowanych w ten weekend uczestniczyły tysiące turystów i poznaniaków.
Zniżki obowiązywały w hotelach, restauracjach, muzeach, centrach spa, zoo, palmiarni, ale i taniej można było zagrać w paintball, wypożyczyć quady czy zwiedzać Poznań rikszą. Największe oblężenie przeżyły poznańskie restauracje, w których trudno było o wolny stolik.
Dużym zainteresowaniem cieszył się też program turystyczny. W ramach akcji "Poznań za pół ceny" zorganizowano kilkanaście tras spacerowych, które odsłaniały najbardziej znane atrakcje turystyczne Poznania, takie jak Ostrów Tumski z katedrą czy Stary Rynek z Ratuszem. Nie zabrakło jednak także unikalnych propozycji. Z przewodnikiem można było zwiedzić komnaty Zamku Cesarskiego lub podziemia kościoła farnego. Rekordy frekwencji bił Fort VIIa, po raz pierwszy udostępniony turystom. W ciągu dwóch dni obejrzało go dwa tysiące osób.
Już w przyszłym tygodniu naukowcy z Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego przedstawią raport na temat akcji "Poznań za pól ceny". W którym znajdą się dane dotyczące skuteczności akcji, ilości sprzedanych noclegów, posiłków i biletów i ocenę akcji przez turystów, jednak wedle pobieżnej oceny akcja zakończy się odczuwalnie lepszym wynikiem niż ubiegłoroczna edycja.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Udany Poznań za pół ceny
[2010-06-08 10:22 83.22.55.*]
Wiadomo:) Poznań zawsze górą:)))) odpowiedz »
Sukces "Poznania za pół ceny"
[2010-06-10 15:22 83.28.203.*]
To była bardzo dobra kampania promocyjna,myślę że zakończona całkowitym sukcesem. odpowiedz »
Dział gastronomia:
Wrocław trafi do przewodnika
WARS testuje płatności
Gault & Millau wraca do
Dział centra informacji i promocji:
Poznań promował się w
Starsze aktualności:
Dlaczego Polacy wybierają All
Jakie festiwale wybierają
Lufthansa przejmie udziały w ITA
Dolny Śląsk promuje się nad
Więcej punktów wydawania paszportów
Pobyty turystów wyraźnie dłuższe niż rok
Cateringi dietetyczne w kontroli nie wypadły
Ceny w hotelach obniżone z
Rezerwacje na przewóz roweru za
Warszawa: premiera spotów promujących Polskę w CNN
Łódź z nową restauracją Da Grasso
Za sprzątnie przystanków zapłacą MPK, PKS i prywatni przewoźnicy
Hilton Garden Inn zadebiutuje w Rzeszowie
Ruszył serwis poświecony szkoleniom dla branży
Festiwal filmów dla dzieci w Londynie
Tygodnik "Polityka" z mapami turystycznymi
Dodatkowa dopłata paliwowa za loty do Egiptu i Tunezji
Nowe prawo drogowe w Wielkiej Brytanii - m.in. podrożeją mandaty
INTERGASTRA 2010 w Stuttgarcie
Airbus zrealizował plan dostaw A380
Turyści potrafią rozbawić przewodników stawianymi pytaniami