TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Burger King promuje się za pomocą 5-złotówki

Burger King występuje z nietypowym pomysłem na własną promocję. Celem inicjatywy "Nowa Piątka" jest wprowadzenie do obiegu nowej monety pięciozłotowej, według wzoru zaprojektowanego przez sieć fastfoodów.


Inicjatywa "Nowa Piątka" to szansa na urozmaicenie pozornie nieznaczącego elementu rzeczywistości, jakim jest to, co nosimy w kieszeni. Zgodnie z filozofią marki "Have It Your Way", biorąc sprawy we własne ręce, a jednocześnie działając wspólnie, możemy zmieniać otaczający nas świat - stwierdziła Anna Robotycka, PR Manager marki Burger King w Polsce, a zarazem Przewodnicząca Inicjatywy "Nowa Piątka".

Swój podpis pod petycją o wprowadzenie do obiegu nowego wzoru monety pięciozłotowej można złożyć na stronie internetowej inicjatywy. Monety będzie można obejrzeć w restauracjach Burger King na terenie całego kraju od 1 marca.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
Burger King sieć fastfoodów Nowa Piątka nowej monety pięciozłotowej Have It Your Way Anna Robotycka PR Manager marki Burger King w Polsce


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję