TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Przestajemy wierzyć w skuteczność targów tradycyjnych?

Coraz częściej w branży można spotkać się z opinią, iż tradycyjne targi turystyczne nie są skutecznym narzędziem w promocji firmy wśród potencjalnych partnerów i klientów finalnych - turystów. Targi oceniane są tak surowo zwłaszcza przez realistów, którzy szczegółowo wyliczają zarówno koszty jak i zyski, związane z wystawianiem się na targach.


W efekcie takich kalkulacji część firm wykreśliła imprezy targowe z planów promocji całkowicie, lub znacznie zmniejszyła ilość targów, na których prezentuje swoją ofertę. Coraz częściej firmy myślą o alternatywnych formach promocji - organizacji bezpośrednich spotkań z potencjalnymi klientami lub reklamie za pośrednictwem nowoczesnych mediów.

Targi za nieskuteczną formę promocji uznaje m.in. dyrektor Austriackiego Ośrodka Informacji Turystycznej, Franca Kobenter, zdaniem której o wiele skuteczniej można promować się poprzez elektroniczne newslettery i organizacje bezpośrednich spotkań w formie workshopów.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
targi turystyczne promocja promowanie na targach wystawianie stoiska imprezy targowe Franca Kobenter formy środki promocji w turystyce Austriacki Ośrodek Informacji Turystycznej workshopy koszty wystawiania skuteczność targów


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję