Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
Alitalia i Amadeus przedłużyły umowę
Linie lotnicze Alitalia oraz firma Amadeus - dostawca rozwiązań technologicznych oraz usług przetwarzania danych dla branży turystycznej podpisały umowę dotyczącą udostępniania usług full kontent. Będzie ona obowiązywała do końca 2013 roku. Dzięki porozumieniu, Alitalia rozszerzy dostęp do informacji dotyczących jej taryf, rozkładów lotów i zasobów z regionu Europy na wszystkie biura podróży, które korzystają z systemu Amadeus na całym świecie.
Marco Sansavini, wiceprezes linii Alitalia ds. sprzedaży, dystrybucji i opieki nad klientami wierzy, że rozszerzając współpracę z Amadeusem nastąpi zwiększenie obrotów firmy zarówno w Europie, jak i poza nią.
Umowa gwarantuje, że dzięki systemowi Amadeus będą dostarczane takie same informacje, jakie są dostępne we wszystkich pozostałych kanałach sprzedaży, razem z witryną internetową linii lotniczej, bez pobierania przez Alitalia (AZ) opłat GDS od biur podróży Amadeus.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
17 rannych w wypadku autokaru pod Sulęcinem!
Interferie: niższa prognoza zysków za 2006 rok
Czy rzeczywiście na Euro 2012 miejsc noclegowych wystarczy dla wszystkich?
Niemcy: Wypadek polskiego autokaru
Spreparowany krokodyl w bagażu turysty wracąjącego z Kairu
Biuro podróży dla pluszowych misiów
Łódź: na lotnisku wprowadzono strefę wolnocłową
Rada Konsultacyjna Izb Turystyki
Wystartowało połączenie Warszawa - Bergen
Pijani Rosjanie na pokładzie. Samolot musiał lądować na Islandii
Nowe systemy bezpieczeństwa na pekińskim lotnisku
7 połączeń Ryanair do Rzeszowa
Linie Ryanair zapłacą 54.100 euro za nieuczciwą reklamę
Siedem nowych e-światów easygo.pl
Zaproszenie do udziału w targach turystycznych w Tunezji
Sindbad-hotele wprowadza nowy, ulepszony system rezerwacyjny
Za rok odbędzie się inauguracja warszawskiego Kopernika
Promocje w restauracjach - sposobem na kryzys?
Prośba o pomoc w ustaleniu trasy po Bieszczadach!