Zobacz także
Turystyka z gorszą obsługą klienta?
Ryanair porozumiał się z kolejnym OTA
Travelplanet chwali się swoją ofertą i siecią
TUI Poland szykuje się na rekordowy sezon
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni powietrznej
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii lotniczych
Fly.pl przenosi obsługę Contact Center do Easygo.pl
Została zawarta umowa między Fly.pl i Easygo.pl. Od teraz klientów obu portali turystycznych obsługiwać będzie jeden zespół konsultantów należący do EasyGo.pl.
To pierwsze tego typu zdarzenie w segmencie internetowych usług turystycznych. Obie spółki zachowują pełną niezależność prawną i organizacyjną, a świadczone usługi rozliczane będą na zasadzie outsourcingu.
Porozumienie ma podnieść skuteczność sprzedażową Fly.pl. Portal turystyczny EasyGo.pl jako jedyny z tzw. pierwszej trójki w polskiej e-turystyce zamknął rok 2008 dodatnim wynikiem finansowym. EasyGo.pl rok 2008 zamknął przychodem w wysokości 51,5 mln zł i zyskiem netto w wysokości 510 tys. zł.
Wydaje się pewnym i nieuchronnym, że branża polskiej e-turystyki zmierza w kierunku usług opartych o rezerwacje dokonywane samodzielnie przez klienta w czasie rzeczywistym. Aby tak się stało niezbędna jest jednak wysoka akceptacja społeczna dla takich transakcji oraz szeroka dostępność kart kredytowych z wysokim limitem dostępnych środków. Póki co, polski rynek zmienia się w tym zakresie systematycznie, ale powoli. Niezależnie od sprzedaży online wciąż idealnym rozwiązaniem jest więc sprzedaż internetowa oraz telefoniczna przy pomocy profesjonalnych konsultantów.
Fly.pl jest częścią niemieckiego potentata usług turystycznych firmy Comvel GmbH. Koncern oprócz Polski operuje na rynku niemieckim, austriackim i brytyjskim.
Spółka Comvel po dwóch latach funkcjonowania, dzięki zdobytym doświadczeniom, podjęła decyzję o modyfikacji strategii biznesowej.
- Wspólnie z szefostwem centrali Comvela bacznie obserwujemy cały rynek turystyczny. Zwłaszcza w kategorii skuteczności sprzedaży EasyGo.pl to bardzo otwarta i nowocześnie zorganizowana firma. Osiągane wyniki najlepiej pokazują jej możliwości, determinację i skuteczność działania. W naszej wspólnej ocenie to najlepsze turystyczne Contact Center w Polsce, dlatego cieszymy się, że rozpoczynamy naszą współpracę - powiedział Grzegorz Bosowski, dyrektor zarządzający Fly.pl.
Mateusz Kazieczko z EasyGo.pl jest przekonany, że jego firma doskonale poradzi sobie z podjętym zadaniem. - Nasze rozmowy trwały od kilku miesięcy. Mieliśmy więc czas na odpowiednie przygotowania. Na przełomie roku rozbudowaliśmy i odpowiednio przystosowaliśmy wszystkie systemy informatyczne i rezerwacyjne - oznajmił Kazieczko.
Obie strony nie zdradzają szczegółów finansowych związanych z podpisaniem umowy i sposobem rozliczania współpracy. Obaj szefowie zapewniają jedynie, że umowa jest korzystna i satysfakcjonująca dla obu stron.
Firmy gwarantują, że klienci nie zauważą żadnych zmian technologicznych. Jakość obsługi pozostanie identyczna dla obu obsługiwanych firm.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Contact Center Easygo.pl będzie obsługiwał Fly.pl
[2009-05-28 13:17 91.94.184.*]
Pa, pa Fly.pl
[2009-05-28 13:47 95.48.25.*]
No to początek zchodzenia z rynku niemieckiego potentata ;0
Zyczymy szczęścia na nowej drodze życia. odpowiedz »Pa, pa Fly.pl
[2009-05-28 15:38 193.93.205.*]
nie dziękujemy:) fly.pl odpowiedz »
Pa, pa Fly.pl
[2009-05-28 15:45 79.187.77.*]
"zchodzenia" ... ech ... ludzie - ortografia obowiązuje również w internecie !!!!! obrzydliwość.... odpowiedz »
A swoją drogą w easygo.pl też widocznie nie mają co robić...
[2009-05-28 13:53 95.48.25.*]
Czyżby przez to ze podają dane organizatorów i sa coraz bardziej portalem informacyjnym? Zarabiajcie na kremie niwea ;))) odpowiedz »
Contact Center Easygo.pl będzie obsługiwał Fly.pl
[2009-06-06 00:30 85.89.189.*]
Bardzo merytoryczne komentarze, hmm, tak..Pamiętajcie zacni komentatorzy, że milczenie jest złotem.Szczególnie gdy nie macie nic sensownego do zakomunikowania! odpowiedz »
Fly.pl przenosi obsługę Contact Center do Easygo.pl
[2009-07-30 22:41 83.31.48.*]
jaka jest pierwsza trojka polskiej e-turystyki odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Dział prawo i podatki:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Sparaliżowane francuskie lotniska - trwa strajk
Edynburg: linie Bmi już odprawiają pasażerów przez komórkę
Air Berlin Group zawarł z Expedią umowę o rezerwacjach w internecie
Święto Wisły zagrożone przez Wisłę
Premium Food Restaurants w grudniu zadebiutuje na NewConnect
Rozstrzygnięto konkurs na siedem cudów architektury województwa śląskiego
Marszałek zachodniopomorskiego będzie walczył o loty do Warszawy?
Kraków: citybreak coraz popularniejszy
Promocja w obiektach Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej
Mówisz po czesku? Zapłacisz mniej...
Transparentność wyników biur a bezpieczeństwo klientów