TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Autokary Temsa dostępne na polskim rynku

Od czerwca tego roku w Polsce dostępne są autobusy europejskiego producenta Temsa. Wyłącznym dealerem pojazdów w Polsce jest warszawska firma CMS Bus, która wyodrębniona jest z firmy CMS Auto, związanej z rynkiem autobusowym od ponad 10 lat. Obecnie w ofercie znajdują się dwa pojazdy: 35-osobowy Opalin oraz 55-osobowy autobus wysokopokładowy Safari HD.


Od czerwca tego roku w ramach CMS Auto funkcjonuje CMS Bus, który w Polsce jest wyłącznym dealerem autobusów firmy Temsa. Obecnie CMS Bus oferuje dwa rodzaje autobusów: Temsa Opalin na 35 osób (35+1+1) oraz Temsa Safari HD, wysokopokładowy autobus dla 55 osób (55+1+1). Pojazdy posiadają pełną polską homologację. Wykonane są na podzespołach firmy MAN (Opalin - silnik, osie), DAF (Safari HD - silnik) oraz ZFa (skrzynie biegów, układy kierownicze).

Pojazdy firmy Temsa są doskonałym uzupełnieniem dotychczasowych produktów CMS Auto. Obiecująco zapowiada się sprzedaż modelu Temsa Opalin, gdyż w segmencie autobusów typu midi konkurencja jest nieduża, a popyt stale rośnie. W przypadku autobusów typu Temsa Safari HD konkurencja jest zdecydowanie większa. Jednak firma liczy, że niewygórowana cena połączona z wysoką jakością przekona wielu klientów do jego zakupu.

Przeglądy gwarancyjne oraz pogwarancyjne Temsa Opalin prowadzą autoryzowane stacje ASO MANa, które znajdują się na terenie całej Polski i Europy. Dodatkowo dealer udostępnia też serwis mobilny na terenie całego kraju.

Temsa Opalin jest jedynym autobusem z klasy medium, który przy średnich wymiarach oferuje bardzo wysoki komfort jazdy, ładowny przedział bagażowy i wysoką jakość wyposażenia.

Dzięki zastosowaniu technologii, które są wykorzystywane przy produkcji dużych autobusów, Temsa Opalin oferuje nowe właściwości, które maksymalizują wydajność oraz efektywność jego pracy. Charakterystyczną cechą autokaru jest srebrno-metaliczna linia z przodu pojazdu i zachodząca w formie łuku na boki aż po dach. Na zewnątrz umieszczono nowoczesny zderzak, przedni grill z wlotem powietrza, panoramiczne lusterka dachowe i światła przednie, które podkreślają unikalność Opalina. Autobus posiada pełną polską homologację i wykonany jest z podzespołów firmy MAN.

Ergonomiczne wnętrze autokaru pozwala na przewiezienie aż 35 osób (35+1+1). Dzięki odpowiedniemu kształtowi siedzeń wszyscy pasażerowie mają bardzo dużo miejsca na nogi. Siedzenia montowane są na szynach, dzięki czemu o umożliwia dopasowywanie położenia fotela do indywidualnych potrzeb klienta.

Nowoczesny silnik diesla Euro-4 Common Rail redukuje wibracje, daje większą moc i wytwarza mniejszy hałas oraz emisję spalin. Opalin charakteryzuje się też bardzo małym zużyciem paliwa.

Podwozie Opalina to bardzo lekka, samonośna konstrukcja, która wzmocniona jest tylną osią nowej generacji. Dzięki zastosowaniu najnowszej technologii, autobus sprawdza się nawet w bardzo trudnych warunkach drogowych. Pneumatyczne zawieszenie, które do tej pory było stosowane tylko w dużych autobusach turystycznych zwiększa wygodę oraz bezpieczeństwo podróży.

Średniej wielkości silnik, który znajduje się nad przednią osią udostępnia zaskakująco dużą powierzchnię bagażową. Na wysoki standard Opalina składają się jeszcze: klimatyzacja, podświetlenie schodów, radio z CD, lodówka i zasłony. Autokar może być także wyposażony w: DVD, wyświetlacze LCD, toaletę i barek.

Wysokopokładowy autobus Temsa Safari HD (High Deck) został tak zaprojektowany, aby móc zapewnić jak największą przestrzeń do przewozu pasażerów.

Wnętrze kabiny Temsa Safari HD zostało wykonane w eleganckim, ale nowoczesnym stylu, co zwiększa komfort podróży. Duży przedział bagażowy pozwala na załadunek bagaży wszystkich pasażerów. Natomiast odpowiednie przeszklenie kabiny daje doskonałą widoczność. Autobus umożliwia jednoczesne przewiezienie 55 osób (55+1+1).

Dla wygody kierowców umieszczono komfortowe pomieszczenie sypialne. Dzięki niezawodnym oraz nowoczesnym silnikom Euro 4 i Euro 5, a także wytrzymałej, samonośnej konstrukcji nadwozia Temsa Safari HD wyróżnia się w swoim segmencie autokarów.

Nadwozie autobusu posiada nowoczesną konstrukcję i poszycie zewnętrzne, które wykonane jest w technologii nierdzewnej. Atutami autokaru są też niskie koszty eksploatacji, małe zużycie paliwa, zaufany serwis producenta, mobilna pomoc drogowa oraz niezawodne podzespoły.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Temsa autokar CMS BUS CMS Auto Opalin Safari HD autokar minibus wyposażenie homologacja gwarancja Sulejówek Temsa Opalin Temsa Safari HD MAN DAF nadwozia autobusów wnętrze autobus autokary w do autokarów




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję