Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Współpraca tanich linii lotniczych z krakowskimi klubami!
Tanie linie lotnicze postanowiły walczyć o pasażerów w modnych miejskich klubach. Przedstawiciele Sky Europe przyznają - Wiemy, że są młodzi, lubią podróżować, a nocami chcą się dobrze zabawić.
W Krakowie przy ulicy Wielopole 15 w trzech znajdujących się na piętrach klubach: klubokawiarnia Łubu-Dubu, Caryca i Kitsch, bawi się w każdego weekendu kilka tysięcy młodych ludzi. Przy samym wejściu wisi wielki baner reklamowy przewoźnika Sky Europe. Przeznaczony jest zarówno do Polaków, jak i zachwyconych niskimi cenami i przyjemną atmosferą obcokrajowców.
Barmanka z Carycy wyznała - Szturmuje nas dosłownie cała Europa plus ekipy ze Stanów Zjednoczonych, Kanady i Australii. Dominika, studentka filologii rumuńskiej, która przychodzi do Kitschu zauważyła - Ostatnio zaroiło się nawet od młodych Rosjan i Ukraińców z wypchanymi portfelami. Dodała też, że dużo jest w klubie Londyńczyków, którzy przylatują do Krakowa Ryanairem praktycznie co drugi weekend.
Obecnie Kraków stał się bardzo popularnym celem city-breaks, czyli kilkudniowych wypadów tanimi liniami lotniczymi do atrakcyjnych miejsc Europy. Jest to ulubiona rozrywka, szczególnie młodych mieszkańców Wysp Brytyjskich i Irlandii. Niektórzy wyjeżdżą na "tanie imprezowanie" nawet kilka razy w miesiącu. Kraków jest dla ich idealnym miejscem do tego celu.
Zauważyli to już specjaliści od marketingu, którzy pracują dla tanich linii lotniczych. Rozpoczęli reklamowanie tanich lotów w klubach, gdzie bawią się młodzi ludzie.
Eryk Kłopotowski, rzecznik prasowy Sky Europe zaznacza - Naszymi pasażerami są głównie ludzie młodzi lub bardzo młodzi. Przyznaje też, że klubowa ofensywa przewoźnika nie kończy się tylko na banerach reklamowych. Tomasz Bielas, odpowiedzialny za strategie marketingowe w spółce poinformował - Reklama na Wielopolu 15 jest jedną z kilku. Zrobiliśmy rozeznanie w terenie, niektórzy z nas znają zresztą te kluby z autopsji. W Krakowie i Warszawie współpracujemy z kilkoma na zasadzie barteru. Zdarza się, że bierzemy na siebie przyjazd zagranicznego didżeja bądź ponosimy część wydatków związanych z organizacją imprezy. Ale nie robimy tego nachalnie.
Już kilka miesięcy temu, Sky Europe zauważył napływ do Krakowa wielu młodych ludzi rządnych rozrywki. Kłopotowski zaznacza - Zależy nam nie tylko na Polakach, ale na odwiedzających tutejsze lokale cudzoziemcach. Wiemy, że młodzi fanatycy city-breaks jakoś musieli tu się znaleźć i jakoś chcą stąd odlecieć.
Kłopotów związanych z zabawowymi obcokrajowcami w samolotach linie się nie obawiają. Według nich ważniejszy jest wzrost liczby pasażerów.
Sky Europe nie jest jedyną linią, jaka podjęła współpracę z krakowskimi klubami. EasyJet i Wizzair w swoich magazynach pokładowych umieścili informacje dotyczące kilkunastu modnych lokali Krakowa. W zamian ich logo będzie umieszczane na ulotkach i plakatach.
Czasami jednak o wielu formach współpracy przewoźnicy nawet się nie dowiadują. Właściciele klubów kupują z wielomiesięcznym wyprzedzeniem bilety lotnicze, a na tydzień lub dwa przed wylotem losują je wśród stałych klientów lub oferują jako wygrana w konkursach. Współwłaścicielka jednej z dyskotek przy ulicy Szewskiej wyjaśnia - Później wystarczy tylko zmiana nazwiska za kilkadziesiąt złotych, którą bierzemy na siebie. Według niej taka nieoficjalna obecność linii lotniczych pozytywnie wpływa na postrzeganie klubu. Dodaje - Rozmawiam z moimi gośćmi i wiem, że lubią podróżować po Europie. Pokazujemy im w ten sposób, że jesteśmy otwarci na świat. Po wycieczce na Zachód i tak do nas wrócą.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Okęcie - Terminal 2 czeka na pozytywną opinię straży pożarnej
Włoska obrona cywilna pomaga turystom w upałach
Okęcie: prezes ULC zatwierdził nowy cennik opłat lotniskowych
Rzeszowskie Olszynki - miejsce dla sportów ekstremalnych, imprez plenerowych i zabaw dla dzieci
Nieświeży oddech i brzydki zapach - czego nie lubimy najbardziej u współpasażerów lotu
Almatur w KRD - biuro dementuje medialne doniesienia
Włoskie regiony promują się w Polsce - tym razem Kampania
PKP InterCity - za spóźniony pociąg będzie zniżka na inny?
Nowa warszawska atrakcja - gra miejska EnigmaWarsaw
Rozstrzygają się losy Domu Restauracyjnego Gesslera
Biopaliwo - szansa na obniżenie kosztów
Solan - Karolinka - narciarski raj w czeskich Beskidach
Londyn- jesteś na tak czy na nie??
Polskie biura podróży podnoszą ceny wycieczek
Błąd pilota przyczyną katastrofy
Ryanair ogłosił pięć nowych tras z Polski na sezon zimowy
Węgry: jedna osoba zginęła w zderzeniu pociągów pasażerskich
Opole będzie mieć kolej gondolową?
Czy będąc agentem turystycznym można wystawiać faktury klien