Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Nomade - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
- Animator w klubie dla dzieci - Cypr Północny
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
Lubuskie potrzebuje strategii promocji
Na początku roku urzędnicy województwa lubuskiego zapowiadali stworzenie interaktywnej strony internetowej z atrakcjami turystycznymi, strategii marki oraz kampanie reklamowe w całej Polsce. Jednak promocja regionu zakończyła się właśnie na tych obietnicach - pisze Gazeta Wyborcza.
Zdaniem gazety ze wszystkich założeń, jakie w lutym wymieniała Natalia Wojciechowska-Walewska, odpowiedzialna za promocje województwa, zostało zrealizowane tylko jedno. Utworzono multimedialną prezentację walorów gospodarczych województwa.
Niestety, główne zadanie, jakim było opracowanie strategii marki "Lubuskie" z konkursem na logo województwa, utknęło na biurkach urzędników. Nie powstała też interaktywna strona internetowa województwa zawierająca dane na temat walorów turystycznych, z możliwością rezerwacji miejsc noclegowych. Do końca stycznia miały zostać przygotowane mapy tras rowerowych, konnych oraz pieszych w czterech językach na papierze oraz w internecie. Jednak żadna wersja nie powstała. Urzędnicy zaznaczają się, że cały czas nad tym pracują. Nie ma również multimedialnego przewodnika po lubuskich zabytkach, fortyfikacjach oraz miejscach ciekawych dla wielbicieli ptaków.
Natalia Wojciechowska-Walewska przyznaje, że kilka rzeczy się jednak udało. Wśród nich wymienia między innymi kampanię tożsamościową w mediach z okazji Dnia Województwa. Niestety, widownia gorzowskiego amfiteatru podczas lubuskiego święta była raczej pusta, a ludzie przyszli wyłącznie na koncert zespołu Raz Dwa Trzy.
Nie udało się też w tym roku zorganizować Lubuskiego Lata Filmowego w Łagowie.
Niestety, gminy przekonały się, że nie mogą liczyć na władze województwa - zauważa gazeta. Dlatego też same przygotowują filmy promocyjne i walczą o turystów. Lubrza i Świdnica pod tym względem mogą konkurować z największymi lubuskimi miastami.
Województwo potrzebuje strategii promocji, która odpowie co jest produktem wartym reklamy i który ma szanse zaistnienia na rynku. Chociaż strategia rozwoju województwa istnieje, ale tylko w formie ogólników. Według Wojciechowskiej-Walewskiej województwo potrzebuje pomocy fachowej firmy zewnętrznej, która ogarnie całe województwo i wyszuka jego najmocniejsze atuty. Jednak ani były zarząd, ani obecny nie podjął decyzji w tej sprawie.
Odwołany marszałek Krzysztof Szymański stawiał na turystykę, jednak tylko werbalnie. Natomiast obecny gospodarz województwa Maciej Jabłoński we wszystkich wystąpieniach podkreśla, że najważniejsza jest gospodarka.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Choroby przenoszone przez komary coraz
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Dział centra informacji i promocji:
W Polsce podróże są
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
Raport o podróżach Polaków w
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
Prezydencki zameczek w Wiśle bije rekordy
Wizz Air przejmuje loty Centralwings
Granica Hiszpania-Giblartar zamknięta
Nadbagaż w Centralwings można odprawiać on-line
Polska na targach turystyki biznesowej w Brukseli
Meksykański przemysł turystyczny zdrowieje
