TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






UOKiK odrzucił zarzuty wobec reklam Heyah

Wniosek Polskiej Izby Turystyki o naruszanie przez Heyah dobrych obyczajów został uznany za nieuzasadniony. Taką decyzję podjął Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.


Izba uważa, że reklamy "Nie jedźcie nad morze", "Nie jedźcie na Mazury", "Nie jedźcie w góry" naruszają interes przedsiębiorców turystycznych i turystów. Są też sprzeczne z dobrymi obyczajami. Innego zdania jest UOKiK, według którego nie zagrażają one interesom ekonomicznym konsumentów. Komunikat wydany przez UOKiK mówi, że przedsiębiorcy, którzy czują, że ich interesy zostały naruszone lub zagrożone przez reklamę Heyah, mogą wystąpić na drogę sądową na podstawie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
reklamy akcja Heyah Nie jedźcie nad morze na Mazury w góry UOKiK nieuczciwa konkurencja Polska Izba Turystyki Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów reklama geriavitu rozklad analiza z


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję