TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Nowa informacyjna usługa Air France i KLM

Nowa usługa linii lotniczych Air France i KLM o nazwie Connect została wprowadzona w lutym b.r. Dzięki niej komunikacja z pasażerami ma zostać usprawniona.


Z nowej usługi mogą skorzystać wszyscy klienci Air France i KLM na całym świecie. Za pomocą Connect pasażerowie są informowani w formie sms czy maila o ważnych zmianach przed i w trakcie podróży. System wysyła informacje w chwili gdy zginie bagaż, lot jest anulowany lub opóźniony albo zabraknie miejsca specjalnego (które zostało zarezerwowane przez klienta za odpowiednią opłatą).

Klienci Air France i KLM, chcąc skorzystać z nowej usługi, podają swój adres e-mail i/lub numer tel. kom., zwykle w chwili dokonywania rezerwacji lub potem, za pośrednictwem strony internetowej.

System Connect jest bezpłatny, dostępny w ośmiu językach. Klienci z Polski otrzymują wiadomości w jęz. ang.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Air France KLM Connect linie lotnicze opóźnienie lotu zagubienie bagażu miejsce specjalne system informacyjny komunikacja




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję