Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Nowa informacyjna usługa Air France i KLM
Nowa usługa linii lotniczych Air France i KLM o nazwie Connect została wprowadzona w lutym b.r. Dzięki niej komunikacja z pasażerami ma zostać usprawniona.
Z nowej usługi mogą skorzystać wszyscy klienci Air France i KLM na całym świecie. Za pomocą Connect pasażerowie są informowani w formie sms czy maila o ważnych zmianach przed i w trakcie podróży. System wysyła informacje w chwili gdy zginie bagaż, lot jest anulowany lub opóźniony albo zabraknie miejsca specjalnego (które zostało zarezerwowane przez klienta za odpowiednią opłatą).
Klienci Air France i KLM, chcąc skorzystać z nowej usługi, podają swój adres e-mail i/lub numer tel. kom., zwykle w chwili dokonywania rezerwacji lub potem, za pośrednictwem strony internetowej.
System Connect jest bezpłatny, dostępny w ośmiu językach. Klienci z Polski otrzymują wiadomości w jęz. ang.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
Dział transport:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ruch czarterowy rozwija się w Polsce dynamicznie
Urlop powinien trwać minimum 3 tygodnie
Prognozy Airbusa na temat ruchu lotniczego
System Informacji Wizualnej pomoże planować górskie wędrówki także zimą
Przewoźnik na Lubelszczyźnie wyłudzał dopłaty od Urzędu Marszałkowskiego
Po 77 latach zabytkowe dzwony wrócą do Moskwy
SPRZEDAM KONTENER(PRZYCZEPA) GASTRONOMICZNA
PRZEWÓZ OSÓB DO HOLANDII Z;LUBUSKIE,WIELKOPOLSKIE,KUJ.POMORS
Noworoczne fajerwerki cenowe w SAS
Kobieta z paszportem męża przeszła wszystkie kontrole
Brakuje leków ratujących życie uczulonym na jad osy!
Opłaty dla europejskich agentów
Zakaz palenia zatacza coraz szersze kręgi
Wyłoniono wykonawcę czterogwiazdkowego hotelu w Poznaniu
Opłaty paliwowe LOT to rozbój w biały dzień!
Rada prezydenta Torunia o turystyce
Drukowanie karty pokładowej - nowe udogodnienie dla klientów British Airways
Życiorys nowego dyrektora marketingu PLL LOT
TSS Polska co o nich sadzicie?