Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
Zobacz także
Maroko promuje swoją kulturę w Polsce
Wizz Air miał problem z biletami
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej chronione
IATA: Jednolita europejska przestrzeń powietrzna to porażka
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone podróżowanie
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni powietrznej
Szczecin: promocja przez kulturę, edukację, sport i rozrywkę
Szczecin chce reklamować swój wizerunek przez kulturę, edukację, sport i rozrywkę. Tegoroczna ogólnopolska promocja Szczecina przebiegnie pod hasłem "The most visionary city in Europe. Poznaj wizję".
Szczecin naprowadzić młodych ludzi na tok myślenia, że z tego miasta niekoniecznie trzeba wyjeżdżać, ale warto w nim zostać albo do niego wrócić. W maju ruszy kampania mająca przekonać uczniów do myślenia o Szczecinie podczas planowania studiów.
Pomorskie miasto przystąpiło w ubiegłym roku do projektu Europejska Stolica Kultury 2016, dlatego w 2008 roku hasłem przewodnim promocji jest właśnie kultura.
Poza tym rozpoczęła się już ogólnopolska kampania reklamująca Przegląd Teatrów Małych Form Kontrapunkt 2008, który w drugiej połowie kwietnia odbędzie się w Szczecinie. Kampania obejmuje outdoor, spoty radiowe, ogólnopolski dodatek festiwalowy oraz ogólnopolskiego tournee przedstawienia "Wesela" w reżyserii Anny Augustynowicz.
Szczecina chce się także promować przez sport. W związku lipcowymi mistrzostwami Polski w lekkiej atletyce, które odbędą się w Szczecinie, zostanie przeprowadzona kampania zachęcająca kibiców i turystów do odwiedzenia tym czasie miasta. Imprezę będzie promować specjalny utwór w wykonaniu Moniki Pyrek i Marysi Sadowskiej.
Natomiast wszystkie letnie wydarzenia mają być promowane w ramach jednej kampanii, której roboczy tytuł brzmi "przypływ lata". Pierwszą letnią imprezą odbywającą się w mieście będą Dni Morza, których organizację wspiera browar Bosman. Później planowany jest Baltic Summer Festiwal, Szczecin Music Fest, w ramach którego wstąpi Suzan Vega, oraz festiwal Gramy z występem niemieckiej grupy Reamonn.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział przewodnicy i piloci:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Można składać oferty w Programie wsparcia
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
Które polskie, zimowe kierunki najpopularniejsze w
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Rezidor Hotel Group wprowadził 50-procentową zniżkę dla biur podróży
Okęcie - utrudnienia na przylotach
Przetarg na transport autokarowy w Mikołowie
Warszawa: przy al. Krakowskiej powstaje nowy hotel sieci DeSilva
Złote Piaski: 24 kg kokainy wyrzuciło morze
Łódzki Grand Hotel kupi rodzina Likusów
Słynny karnawał w Patras w Grecji
Długi weekend czerwcowy - króluje last minute i tunezyjskie kurorty
eSKY.p sprzedaje bilety na koleje europejskie
Polecam biuro Bumerang z Krakowa
Ekskluzywne apartamenty z basenem, sauną i jacuzzi w Zakopan
Dokuczliwe upały na południu Europy
Urlop uwzględniający potrzeby osób niepełnosprawnych
Prezes LOT zdradza plany firmy na przyszły rok
Inspekcja UEFA - czy Ukraina zdąży na czas?
Tradycyjne potrawy Warmii i Mazur będą elementem Europejskiej Sieci Regionalnego Dziedzictwa
Największe obroty w branży wykazują biura niemieckie i brytyjskie