Ogłoszenia
Ogłoszenia
- ZŁOTA BRAMA ORIENTU-STAMBUŁ
- Pilot wycieczek/rezydent lotniskowy
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI - PRACA ZDALNA
- Praca 100 % zdalna, sprzedaż z ledów internetowych
- Sun & Fun Holidays zaprasza do teamu...
- Manager Działu Relacji z Klientem i Obsługi...
- Kierownik biura podróży
- Specjalista ds Turystyki
- Praca w Biurze Podróży w Rudzie Śląskiej
- praca 100% zdalna dla biura podróży, elastyczne...
Rainbow Tours rozpoczęło intensywną kampanię reklamową
Agencja S4 przygotowała dla biura podróży Rainbow Tours dwie kampanie: wizerunkową i produktową. Kampanie obejmą działania w prasie, internecie oraz outdoor.
W styczniu br. rozpoczęła się miesięczna kampania wizerunkowa pod hasłem "Pasja do podróży". Kampania produktowa pt. "Sztuka podróżowania" jest zaplanowana na luty.
Będą one prowadzone w wybranych miastach: Białymstoku, Bydgoszczy, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łódź, Olsztynie, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie, Bielsku - Białej, Gliwicach, Katowicach, Toruniu, Gdańsku, Gdyni, Warszawie i Wrocławiu.
Celem działań jest przede wszystkim zwiększenie świadomości marki oraz wzmocnienie jej wizerunku. Grupą docelową reklamy są mieszkańcy o dochodach powyżej średniej i wyższym wykształceniu, ceniący sobie wyjazdy w gronie znajomych.
Agencja S4 przeprowadziła badania jakościowe i opracowała strategię dla marki Rainbow Tours oraz wszystkie działania kampanii. Dla biura podróży pracują: Monika Skalska - senior account executive, Marcin Samek - senior strategic planner, Anna Jaroszyńska - strategic planner, Dominik Wąsik - art director.
Osobą odpowiedzialną w Rainbow Tours za nadzór nad prowadzonymi działaniami jest Remigiusz Talarek - Sales & Marketing Manager. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Starcom MediaVest.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Polacy chcą teraz więcej
Ile kosztuje wyjazd na Jarmark Bożonarodzeniowy w
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Dział centra informacji i promocji:
Poznań rusza z promocją na jesień i
Andaluzja chce więcej
Ruszyła kampania promująca turystykę w województwie
Starsze aktualności:
Jakie wyzwania dla hoteli w
Greckie lotniska obsłużyły więcej pasażerów, niż przez cały ubiegły
eSky rozbudowuje aplikację
Zakopane znów przeżyje
Długie weekendy w 2025 zachęcają do
Powstaje wielka grupa serwisów
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Toruń promuje miejską stronę internetową
Brazylia w ciągu 5 lat buduje superszybką kolej na trasie Sao Paulo - Rio de Janeiro
Nowość w ofercie Oasis Tours - Izrael
Karnawałowy zawrót głowy w Hotelu Resort Bryza & SPA
Kraków: wielkie poszukiwania miejsc przyjaznych dzieciom
Dla WOŚP gotowali najlepsi kucharze
HoReCa: rok 2010 bardziej optymistyczny
PZU dało zaporową stawkę w OC?
Powodzie w Hondurasie nie zaszkodziły turystyce
Zakopane: turyści przygnieceni przez konar drzewa
Kampania PLL LOT - druga odsłona
Pomorskie: wypadek autokaru wiązącego dzieci na wycieczkę szkolną
Hiszpania najbardziej popularna wśród turystów z Europy
Olsztyńskie kąpieliska skontrolowane!
