Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
Rainbow Tours rozpoczęło intensywną kampanię reklamową
Agencja S4 przygotowała dla biura podróży Rainbow Tours dwie kampanie: wizerunkową i produktową. Kampanie obejmą działania w prasie, internecie oraz outdoor.
W styczniu br. rozpoczęła się miesięczna kampania wizerunkowa pod hasłem "Pasja do podróży". Kampania produktowa pt. "Sztuka podróżowania" jest zaplanowana na luty.
Będą one prowadzone w wybranych miastach: Białymstoku, Bydgoszczy, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łódź, Olsztynie, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie, Bielsku - Białej, Gliwicach, Katowicach, Toruniu, Gdańsku, Gdyni, Warszawie i Wrocławiu.
Celem działań jest przede wszystkim zwiększenie świadomości marki oraz wzmocnienie jej wizerunku. Grupą docelową reklamy są mieszkańcy o dochodach powyżej średniej i wyższym wykształceniu, ceniący sobie wyjazdy w gronie znajomych.
Agencja S4 przeprowadziła badania jakościowe i opracowała strategię dla marki Rainbow Tours oraz wszystkie działania kampanii. Dla biura podróży pracują: Monika Skalska - senior account executive, Marcin Samek - senior strategic planner, Anna Jaroszyńska - strategic planner, Dominik Wąsik - art director.
Osobą odpowiedzialną w Rainbow Tours za nadzór nad prowadzonymi działaniami jest Remigiusz Talarek - Sales & Marketing Manager. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Starcom MediaVest.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Toruń promuje miejską stronę internetową
Brazylia w ciągu 5 lat buduje superszybką kolej na trasie Sao Paulo - Rio de Janeiro
Nowość w ofercie Oasis Tours - Izrael
Karnawałowy zawrót głowy w Hotelu Resort Bryza & SPA
Kraków: wielkie poszukiwania miejsc przyjaznych dzieciom
Dla WOŚP gotowali najlepsi kucharze
HoReCa: rok 2010 bardziej optymistyczny
PZU dało zaporową stawkę w OC?
Powodzie w Hondurasie nie zaszkodziły turystyce
Zakopane: turyści przygnieceni przez konar drzewa
Kampania PLL LOT - druga odsłona
Pomorskie: wypadek autokaru wiązącego dzieci na wycieczkę szkolną
Hiszpania najbardziej popularna wśród turystów z Europy
Olsztyńskie kąpieliska skontrolowane!