Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
Sieć Hotels & Preference podsumowuje 2010 rok
Sieć hotelowa stworzona w 2000 przez Yannick’a Gavelle i Cyril’a Vaussard, Hotels & Preference to 140 obiektów i około 10.000 pokoi. 80% hoteli sieci to standard 4 i 5 gwiazdek w 20 różnych zakątkach świata.
Hotels & Preference jest obecna między innymi w takich miejscach jak: Karaiby, Brazylia, Argentyna, Mauritius, Marrakesz, Kraków, Barcelona, Cannes czy Paryż.
Bilans na koniec 2010, pokazał jaki był to rok dla sieci Hotels & Preference. Należy zwrócić uwagę na pozytywny trend w ponownym rozwoju aktywności w sektorze usług luksusowych. Od kwietnia 2010 sieć osiągnęła rekordowy rezultat. Inwestycje w rozwój gałęzi e-commerce zostały nagrodzone wzrostami: +42% via GDS/IDS oraz +22% w segmencie konferencyjnym (porównanie do tego samego okresu 2009). Te dwie gałęzie działalności sieci to około 80% obrotu wygenerowanego przez sieć (ze wskazaniem na rewelacyjny wzrost obecności sieci w GDS (56%).
Hotels & Preference zajęła 5 miejsce na świecie pośród sieci stowarzyszających luksusowe obiekty ze wzrostem dochodu o 24% w 2010 roku.
Hotels & Preference dysponuje 14 biurami sprzedaży na świecie (ostatnie 4 zostały otwarte w 2010 w Niemczech, Dubaju oraz na dalekim wschodzie (2 biura: w Hong-Kongu i Japonii). Wzmocniono również siły sprzedażowe działu klientów kluczowych w centrali sieci w Paryżu.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Dział dla turystów:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Najwyższa jakość usług w Hotelu Vivaldi w Poznaniu
Bydgoszcz: ITD walczy z nieuczciwymi przewoźnikami
Hiszpania sparaliżowana atakiem zimy
Wygoda Travel Group jako pierwsze biuro, korzysta z dwóch systemów rezerwacyjnych
Deweloperzy wciąż zainteresowani budową hoteli w Polsce?
Wizz Air nie przyjął ponad 20 pasażerów na pokład
Pozostawiony pakunek przyczyną ewakuacji Okęcia
Obłożenie hoteli w Małopolsce w sierpniu 2005
Pomoc easyJet dla pasażerów EUJet
Rajd rowerowy wypromuje walory turystyczne i kulturalne Białorusi
Kopernik patronem wrocławskiego lotniska!
Raport ECC-Net: rośnie liczba skarg na biura podróży, hotele i linie lotnicze
10 najbezpieczniejszych państw świata
Coraz ciekawsze wyprawy incentive dla firm - pracownicy Złomreksu będą zdobywać Kilimandżaro
Upadło jeleniogórskie biuro podróży Meltemi!
Krynica Morska: Hotelarze sprowadzają wyborców, bo chcą przejąć władzę!
Linia kolejowa nr 8 na odcinku Warszawa Zachodnia - Warszawa Okęcie będzie modernizowana
Polski chleb oczarował szkockich restauratorów