Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca 100 % zdalna, sprzedaż z ledów internetowych
- Sun & Fun Holidays zaprasza do teamu...
- Manager Działu Relacji z Klientem i Obsługi...
- Kierownik biura podróży
- Specjalista ds Turystyki
- Praca w Biurze Podróży w Rudzie Śląskiej
- praca 100% zdalna dla biura podróży, elastyczne...
- Szukam Rezydenta zimowego na sezon 2026
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. turystyki - ITAKA Warszawa
Nagroda Skytrax dla personelu Swiss
Swiss International Air Lines wygrały tegoroczną edycję Skytrax World Airline Award za "Staff Service Excellence" Europe.
Wyróżnienie to zostało przyznane na podstawie ostatniego badania przeprowadzonego wśród kilku milionów podróżnych, przez brytyjskich konsultantów ze Skytrax. Nagroda została wręczona Swiss w Hamburgu, podczas Aircraft Interiors Expo.
Personel Swiss zdobył nagrodę Skytrax za znakomity serwis na trasach europejskich, wyprzedzając załogi ponad 200 linii lotniczych. W badaniu uczestniczyli podróżni ponad 100 narodowości.
- Tak, jak w każdej firmie oferującej usługi najwyższej jakości, nasza załoga jest kluczem do sukcesu i jestem bardzo dumny mogąc odebrać tę nagrodę w ich imieniu - powiedział Marco De Dea, Head of Maître de Cabine Management w Swiss, podczas ceremonii wręczania nagrody w Hamburgu.
Swiss zatrudnia obecnie 3 351 osób personelu pokładowego, pochodzących z 38 krajów.
Poziom obsługi pasażerów prezentowany przez personel naziemny na głównym lotnisku przewoźnika, był również jednym z podstawowych kryteriów decydujących o nagrodzie Skytrax’s Staff Service Excellence. Wyróżnienie dla Swiss jest również uznaniem dla personelu firmy Swissport, która w imieniu Swiss prowadzi obsługę naziemną na lotnisku w Zurychu.
- Podróż naszych klientów rozpoczyna się i kończy na ziemi. Musimy być więc pewni, że standardy najwyższej jakości, do których stale aspirujemy, są podtrzymywane podczas całej podróży. Współpraca na lotnisku w Zurychu, z takim partnerem jak Swissport, który podziela naszą filozofię obsługi klienta, jest dla nas źródłem dużej satysfakcji oraz ma duże znaczenie dla naszych pasażerów - powiedział Marcel Witzig, Head of Ground Services w Swiss.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
ETC: Trzeci kwartał roku udany dla
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Trzeci kwartał roku udany dla
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Więcej turystów w polskich obiektach
ETC: Turystyka wkracza w decydującą
Starsze aktualności:
eSky rozbudowuje aplikację
Zakopane znów przeżyje
Długie weekendy w 2025 zachęcają do
Powstaje wielka grupa serwisów
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Zrównoważony rozwój ważny dla
Nastroje wśród kwaterodawców nie
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
USA: samolot pasażerski US Airways wodował na rzece Hudson
Nowe połączenia lotnicze z Wrocławia
Balice: informacja telefoniczna 24-godziny na dobę
IT: w 2009 do Polski przyjechało o 8% mniej turystów
LOT: osoby niewidome wyproszone z samolotu
Obrona prezesa POT Andrzeja Kozłowskiego
biuro agencyjne - ubezpieczenie
Jakie stawki wg karty frankfurckiej?
Wzrosty turystyczne w rejonie Azja-Pacyfik
Road Show Archipelagu Balearów
Organizatorem EXPO 2012 nie będzie Wrocław
Wenezuela zażądała ograniczenia rejsów samolotów USA
Turystyka medyczna rozkwitnie?
Łódź: hotel Hilton będzie miał 100 metrów wysokości
Urzędnicy kontrolują lokale gastronomiczne, czy wydają paragony
Zakopane: są jeszcze miejsca na Sylwestra
MSiT zadba o promocje oraz wzrost konkurencyjności polskiej turystyki?
Bydgoszcz: zakończył się projekt "Turystyka-wspólna sprawa"
Miły i komfortowy hotel na krakowskim Kazimierzu?
