TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Nagroda Skytrax dla personelu Swiss

Swiss International Air Lines wygrały tegoroczną edycję Skytrax World Airline Award za "Staff Service Excellence" Europe.


Wyróżnienie to zostało przyznane na podstawie ostatniego badania przeprowadzonego wśród kilku milionów podróżnych, przez brytyjskich konsultantów ze Skytrax. Nagroda została wręczona Swiss w Hamburgu, podczas Aircraft Interiors Expo.

Personel Swiss zdobył nagrodę Skytrax za znakomity serwis na trasach europejskich, wyprzedzając załogi ponad 200 linii lotniczych. W badaniu uczestniczyli podróżni ponad 100 narodowości.

- Tak, jak w każdej firmie oferującej usługi najwyższej jakości, nasza załoga jest kluczem do sukcesu i jestem bardzo dumny mogąc odebrać tę nagrodę w ich imieniu - powiedział Marco De Dea, Head of Maître de Cabine Management w Swiss, podczas ceremonii wręczania nagrody w Hamburgu.

Swiss zatrudnia obecnie 3 351 osób personelu pokładowego, pochodzących z 38 krajów.

Poziom obsługi pasażerów prezentowany przez personel naziemny na głównym lotnisku przewoźnika, był również jednym z podstawowych kryteriów decydujących o nagrodzie Skytrax’s Staff Service Excellence. Wyróżnienie dla Swiss jest również uznaniem dla personelu firmy Swissport, która w imieniu Swiss prowadzi obsługę naziemną na lotnisku w Zurychu.

- Podróż naszych klientów rozpoczyna się i kończy na ziemi. Musimy być więc pewni, że standardy najwyższej jakości, do których stale aspirujemy, są podtrzymywane podczas całej podróży. Współpraca na lotnisku w Zurychu, z takim partnerem jak Swissport, który podziela naszą filozofię obsługi klienta, jest dla nas źródłem dużej satysfakcji oraz ma duże znaczenie dla naszych pasażerów - powiedział Marcel Witzig, Head of Ground Services w Swiss.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
linie lotnicze Swiss Air nagroda Skytrax personel serwis dla personelu World Airline Award Staff Service Excellence usługi dla pasażerów badanie zatrudnienie Swiss International Air Lines




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję