Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
Nagroda Skytrax dla personelu Swiss
Swiss International Air Lines wygrały tegoroczną edycję Skytrax World Airline Award za "Staff Service Excellence" Europe.
Wyróżnienie to zostało przyznane na podstawie ostatniego badania przeprowadzonego wśród kilku milionów podróżnych, przez brytyjskich konsultantów ze Skytrax. Nagroda została wręczona Swiss w Hamburgu, podczas Aircraft Interiors Expo.
Personel Swiss zdobył nagrodę Skytrax za znakomity serwis na trasach europejskich, wyprzedzając załogi ponad 200 linii lotniczych. W badaniu uczestniczyli podróżni ponad 100 narodowości.
- Tak, jak w każdej firmie oferującej usługi najwyższej jakości, nasza załoga jest kluczem do sukcesu i jestem bardzo dumny mogąc odebrać tę nagrodę w ich imieniu - powiedział Marco De Dea, Head of Maître de Cabine Management w Swiss, podczas ceremonii wręczania nagrody w Hamburgu.
Swiss zatrudnia obecnie 3 351 osób personelu pokładowego, pochodzących z 38 krajów.
Poziom obsługi pasażerów prezentowany przez personel naziemny na głównym lotnisku przewoźnika, był również jednym z podstawowych kryteriów decydujących o nagrodzie Skytrax’s Staff Service Excellence. Wyróżnienie dla Swiss jest również uznaniem dla personelu firmy Swissport, która w imieniu Swiss prowadzi obsługę naziemną na lotnisku w Zurychu.
- Podróż naszych klientów rozpoczyna się i kończy na ziemi. Musimy być więc pewni, że standardy najwyższej jakości, do których stale aspirujemy, są podtrzymywane podczas całej podróży. Współpraca na lotnisku w Zurychu, z takim partnerem jak Swissport, który podziela naszą filozofię obsługi klienta, jest dla nas źródłem dużej satysfakcji oraz ma duże znaczenie dla naszych pasażerów - powiedział Marcel Witzig, Head of Ground Services w Swiss.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
USA: samolot pasażerski US Airways wodował na rzece Hudson
Nowe połączenia lotnicze z Wrocławia
Balice: informacja telefoniczna 24-godziny na dobę
IT: w 2009 do Polski przyjechało o 8% mniej turystów
LOT: osoby niewidome wyproszone z samolotu
Obrona prezesa POT Andrzeja Kozłowskiego
biuro agencyjne - ubezpieczenie
Jakie stawki wg karty frankfurckiej?
Wzrosty turystyczne w rejonie Azja-Pacyfik
Road Show Archipelagu Balearów
Organizatorem EXPO 2012 nie będzie Wrocław
Wenezuela zażądała ograniczenia rejsów samolotów USA
Turystyka medyczna rozkwitnie?
Łódź: hotel Hilton będzie miał 100 metrów wysokości
Urzędnicy kontrolują lokale gastronomiczne, czy wydają paragony
Zakopane: są jeszcze miejsca na Sylwestra
MSiT zadba o promocje oraz wzrost konkurencyjności polskiej turystyki?
Bydgoszcz: zakończył się projekt "Turystyka-wspólna sprawa"
Miły i komfortowy hotel na krakowskim Kazimierzu?