Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Sfinks Polska podpisuje umowę z Kompanią Piwowarską
Sfinks Polska oraz Kompania Piwowarska zawarły umowę o współpracy, na mocy której we wszystkich restauracjach Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło będą serwowane piwa z portfolio tego producenta.
Z nowej oferty piwnej klienci sieci należących do Sfinks Polska skorzystają od jesieni.
Obecnie pod szyldami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, należącymi do Sfinks Polska, działa 111 restauracji w całej Polsce. W związku z umową od IV kwartału we wszystkich lokalach należących do tych sieci będą oferowane m.in. piwa Tyskie Gronie, Lech, Pilsner Urquell czy cydr Green Mill Cider.
"Decydując o wyborze nowego producenta piwa, braliśmy pod uwagę przede wszystkim dopasowanie asortymentu do potrzeb sieci, walory produktu oraz możliwości tworzenia wartości dodanej dla klientów. Wszystkie nasze działania mają bowiem na celu dostarczanie gościom restauracji wysokiej jakości oferty na wielu poziomach - od menu, poprzez obsługę i wystrój, aż po atmosferę panującą w lokalu. Uznaliśmy, że Kompania Piwowarska będzie najlepszym partnerem, by wesprzeć nas w tym zadaniu" - mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.
Współpraca Sfinksa i Kompanii Piwowarskiej oprócz aspektu biznesowego obejmuje też wymiar dotyczący promowania zarówno marek obu stron, jak i wspierania kultury piwnej w gastronomii. Goście restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskiego Jadła w tym roku zobaczą w karcie nowe piwa oraz elementy wizerunkowe ich marek, a od przyszłego roku będą też mogli skorzystać z zaprojektowanych we współpracy z producentem piwa nowych letnich ogródków.
"Rozpoczynamy współpracę z jedną z największych i najbardziej rozpoznawalnych marek na naszym rynku gastronomicznym i oczywiście wiele sobie po tym obiecujemy" - mówi Krzysztof Kaczmarek, dyrektor ds. gastronomii w Kompanii Piwowarskiej. "Ze swojej strony dołożymy wszelkich starań, żeby sieci Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło były zadowolone z naszej współpracy, mamy bowiem do zaoferowania coś więcej niż tylko piwo" - dodaje.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Groupon Travel wchodzi na rynek
Czym się kierują turyści wybierając ofertę na ferie?
Turyści nie zapłacą za wejście do morza
Irlandzki przewoźnik traci przez obniżki cen?
Współpraca szansą na przetrwanie?
American Airlines zwalniają 13 tysięcy osób
Dlaczego cała branża tak wygląda?
Degustacje w egipskich ciemnościach nową atrakcją Poznania
Polaków nie stać na zagraniczne wakacje
Bliższa współpraca Finnair i Malaysia Airlines
LOT: mniejsze samoloty z Warszawy do Lwowa
Nadchodzą dni wolne. Polacy nastawieni na wyjazdy
WATRA - Przewóz osób, Autokary, Busy, Konferencje, Wycieczki