Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
DeSilva zmienił nazwę na Mercure Airport
Do sieci hoteli marki Mercure dołączył kolejny obiekt - Mercure Warszawa Airport. Hotel działa na podstawie umowy franczyzy oraz będzie pierwszym w Polsce z nową identyfikacją wizualną. To już trzeci w stolicy i 18. w kraju hotel tej marki.
Trzygwiazdkowy hotel DeSilva Warszawa Airport zmienił nazwę na Mercure Warszawa Airport. Obiekt usytuowany jest w dynamicznie rozwijającej się, biznesowej części miasta, w odległości 5 km od centrum Warszawy i 3 km od lotniska im. Fryderyka Chopina. Posiada 117 komfortowych pokoi, do dyspozycji gości jest także restauracja, bar oraz 9 sal konferencyjnych. Hotel, jako pierwszy w Polsce otrzyma nowy logotyp marki Mercure, który od tej pory będzie widniał na wszystkich materiałach informacyjnych. Zmiana związana jest z nową identyfikacją wizualną marki, wdrażaną stopniowo we wszystkich obiektach Mercure na świecie. Dodatkowymi atutami hotelu jest własny parking i garaż podziemny.
Hotel Mercure Warszawa Airport to propozycja dla wszystkich, którzy chcą mieć stolicę na wyciągnięcie ręki. Blisko stąd do najważniejszych obiektów biznesowych i atrakcji Warszawy, a sąsiedztwo międzynarodowej trasy E77 pozwala szybko wyruszyć w stronę Krakowa, Katowic i Wrocławia, czyniąc z hotelu doskonały przystanek w podróży po Polsce.
Mercure Warszawa Airport oferuje aż 9 sal konferencyjnych, które mogą pomieścić łącznie 345 osób. Nowoczesne zaplecze pozwala na zorganizowanie równocześnie nawet kliku spotkań, konferencji, szkoleń, czy bankietów. Hotelowa restauracja proponuje ciekawe i smaczne menu. Oferuje specjały polskiej i śródziemnomorskiej kuchni. Przestronna sala na 75 osób gwarantuje wyśmienitą atmosferę podczas każdego posiłku.
Mercure to hotele, których charakter nawiązuje do tradycji miejsca, w którym się znajdują. Łączą one lokalną historię z nowoczesnością. Znajduje to odzwierciedlenie w wystroju wnętrz, czy menu pełnym regionalnych przysmaków. Marka Mercure jest dla franczyzobiorców szansą i sposobem na zachowanie lokalnego charakteru przy równoczesnym wzmocnieniu działalności operacyjnej poprzez światowe standardy i rozwiązania stosowane przez sieć.
’’Dołączenie do sieci Mercure było dla nas strategicznym posunięciem. Chcieliśmy zachować znaczną część naszej dotychczasowej tożsamości, stając się równocześnie częścią globalnej marki, która daje ogromne szanse na rozwój. W przypadku Mercure chodzi m.in. o kanały dystrybucyjne, bardzo dobry wizerunek, czy globalny program lojalnościowy Le Club Accorhotels.’’- powiedziała Iwona Świtek, dyrektor hotelu Mercure Warszawa Airport.
Oferta marki Mercure jest również dostępna w następujących miastach: Częstochowa, Gdańsk, Jelenia Góra, Karpacz, Lublin, Mrągowo, Opole, Poznań, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zakopane, Cieszyn, Piotrków Trybunalski, Krynica Zdrój i Zamość.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Dział transport:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Jak zaspokoić oczekiwania klientów spa?
Hotel Locomotiva w Lublinie świętuje sukcesy
Zakopane: zawalił się strop w barze FIS
Z mniejszym bagażem do samolotu
Przewoźnicy chcą nowych technologii
Operator hotelowy chce podbić rynek niemiecki
Rośnie legalny wywóz towarów przez turystów
Stena Line wprowadza nowy statek
Hotelarze walczą z restauratorami