TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Pierwsza wirtualna recepcja

Nowy PURO Hotel Wrocław 1 kwietnia przyjął pierwszych swoich gości na czterech samoobsługowych kioskach Ariane Systems w centralnej części lobby.


Korzystanie z samoobsługowych kiosków Chceck in & Check out to proces intuicyjny, rozpoczynający się od wprowadzenia numeru rezerwacji, a kończący na uiszczeniu należności za nocleg kartą kredytową oraz wydanie klucza przez kiosk gościowi do jego pokoju.

- Zaoferowaliśmy rozwiązanie łączące kioski samoobsługowe z systemem płatności naszego partnera Wincor Nixdorf. Przy takim połączeniu możliwa jest płatność z góry, która automatycznie "wpada" do systemu hotelowego na rachunek gościa. - powiedział Robert Karkulowski, prezes firmy Visiontime, wyłączny dystrybutor rozwiązań Ariane Systems na rynku polskim.

Inne rozwiązania, które firma ta wdrożyła w PURO Hotelu to między innymi system hotelowy PMS Protel dedykowany sieciom hotelowym, system dla gastronomii rmanager oraz system kontroli dostępu Dialock (zamki hotelowe).




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Ariane Systems PURO hotel we Wrocławiu samoobsługowe kioski Check in & Check out Wincor Nixdorf Visiontime Robert Karkulowski PMS Protel rmanager system dla gastronomii system kontroli Dialock zamki hotelowe rozwiązania technologiczne dla hoteli hotelarstwo w Polsce




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję