TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






SAS: pomysły podróżnych cenne

Kierownictwo przewoźnika poważnie rozważa koncepcje stworzone przez samych pasażerów.


Dzięki portalowi My SAS Idea linie zdobywają cenne informacje od klientów na temat oferowanych przez nie usług. Pasażerowie dzielą się pomysłami dotyczącymi wszelkich aspektów działalności SAS: od ulepszenia obsługi, oferty, destynacji, jak i programu EuroBonus.

- Crowdsourcing to dość nowy trend i widzimy duży potencjał w tej dziedzinie. Przeprowadzaliśmy już akcje tego typu w ciągu ostatniego półtora roku, ale teraz uruchomiliśmy pełną platformę, dla wszystkich aspektów działania naszej firmy. Wiemy, że nasi klienci mają mnóstwo pomysłów, a my chcemy urzeczywistnić najlepsze z nich - tłumaczy Joakim Landholm, dyrektor generalny SAS.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
My SAS Idea koncepcje pomysły pasażerów podróżnych cenne oferta obsługa Joakim Landholm crowdsourcing




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję