Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - ITAKA Warszawa
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- ITAKA POZNAŃ PLAZA - STARSZY SPECJALISTA DS....
- wynajem zestaw sluchawkowy do oprowadzania...
- Praca w biurze podróży wakacje.pl w Pruszkowie
- Regionalny Manager Sieci Agencyjnej - region...
- Tłumaczenia języków europejskich w podróży
- Dołączę do przedsięwzięcia w branży turystycznej
- Praca na Wyspach Kanaryjskich
- Specjalista ds. Sprzedaży i Organizacji
Cmentarz lepszy niż Krupówki?
Portal turystyczny Tripadvisor na bieżąco publikuje rankingi powstałe na podstawie recenzji internautów na temat atrakcji turystycznych miast w Polsce. Tym samym dowiadujemy się na co zwrócić uwagę, dokąd udać się przebywając w danym mieście. Pod uwagę brana jest nie ilość recenzji, a ocena atrakcji.
W Warszawie do rankingu wytypowano, aż 106 atrakcji turystycznych. Wygrało Muzeum Powstania Warszawskiego z liczbą recenzji 143, na drugim miejscu znalazły się Łazienki (145 recenzji), a tuż za nimi Cmentarz na Powązkach (96 recenzji).
W Krakowie internauci uznali za najciekawsze Historyczne Centrum Krakowa (51 recenzji). Na uznanie zasłużył także Rynek Główny (460 recenzji) oraz Stare Miasto (144 recenzji).
Wśród ośmiu atrakcji Zakopanego miejsce pierwsze zajmuje Cmentarz Zasłużonych na Peksowym Brzyzku (5). Słynne Krupówki (29) spadły na pozycję drugą. Miejsce trzecie przyznano Akademii Quadów (4).
We Wrocławiu internauci wytypowali 22 atrakcje turystyczne. Na pierwszym miejscu znalazł się Rynek (51), na drugiej pozycji uplasował się Uniwersytet Wrocławski (14), a na trzecim Panorama Racławicka (45).
Toruński Ranking jest krótki i liczy tylko trzynaście pozycji, wśród, których miejsce pierwsze zajęło Stare Miasto (5). Obserwatorium Kopernika (4) na miejscu drugim i kolejno Dom Mikołaja Kopernika (3).
W Gdańsku spośród 32 atrakcji za najciekawsze uznano Europejskie Centrum Solidarności (14), następnie Stare Miasto (26) i na pozycji trzeciej Kościół Mariacki (34).
Na uwagę w Poznaniu najbardziej zasługuje - oczywiście według internautów, Kościół parafialny św. Stanisława (11). Drugie miejsce zajęło Stare Miasto (39), na trzecim miejscu uplasowała się Katedra Świętego Piotra i Pawła (6). Internauci wytypowali ogółem 14 atrakcji.
Spośród wszystkich atrakcji w Polsce za miejsca warte uwagi uznano kolejno Historyczne Centrum Krakowa (48), Auschwitz-Birkenau (372) oraz Rynek Główny w Krakowie (356).
Niestety na niektóre atrakcje oddano zbyt mało głosów, aby można było te oceny przyjąć za miarodajne. Zapewne dopiero rozbudowa bazy atrakcji i opinii pozwoli na uzyskanie miarodajnych wyników dla wszystkich miast. Działy promocji poszczególnych miast powinny się tu sprawą zainteresować, bowiem informacje z tripadvisiora za granicą mają swoje znaczenie.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Andaluzja chce więcej
Ruszyła kampania promująca turystykę w województwie
Konferencja TURYSTA 2025 za
Dział aktualności dnia:
Były prezes POT dołącza do zarządu Polskiego Holdingu
Przedłużony ruch bezwizowy do
Niderlandzcy agenci turystyczni zapoznali się z ofertą
Starsze aktualności:
Zrównoważony rozwój ważny dla
Nastroje wśród kwaterodawców nie
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
Jakie trendy w europejskich
Skąd Polacy przylecą na
Wakacje.pl doceniają
Grecja spodziewa się rekordowych zysków z
Nadodrzańskie menu, czyli kuchnia transgraniczna
Jednodniowe restauracje zawitają do Katowic
I etap konkursu na Gdański Produkt Turystyczny 2013 zakończony
5% taniej, ale tylko u ... wszystkich!
Podsumowanie Europejskiego Kongresu SPA 2013
Nowe funkcje w Travelport Smartpoint
Dworzec kolejowy w Zielonej Górze jest już po remoncie
Travelport udostępnia Lufthansę i Swiss
Tour Salon zaprasza na konferencje
Katastrofa samolotu linii TransAsia Airways
Agoda będzie współpracowała z Jeju Air
Prezes Kolei Śląskich nie płacił ZUS. Był chory.
Nowy program Odpowiedzialne Smażenie
PIT apeluje w sprawie opodatkowania biur podróży
Noclegi w polskich górach tańsze niż rok temu
TUI ma gdzieś zasady Fair Play z agentami
