Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
SAS znowu najpunktualniejszy
Firma Conductive Technology z Portland opublikowała na platformie internetowej FlightStats zestawienie najbardziej punktualnych, dużych linii lotniczych. Liderem wśród, których okazał się po raz trzeci skandynawski przewoźnik SAS. Liczbowo z 239 320 lotów zrealizowanych przez SAS w 2011 roku, 208 972 dotarło do celu na czas.
Do pierwszej trójki zakwalifikowały się, ze wskaźnikiem punktualności realizowanych lotów przekraczającym 90-proc. All Nippon Airways oraz Japan Airlines. Drugim w Europie skrupulatnie przestrzegającym zegarka przewoźnikiem okazały się holenderskie KLM, uzyskując niespełna 85-proc.
Na dalszych pozycjach uplasowały się linie Norwegian (83 proc.), Air Berlin (72 proc.), Ryanair (69 proc.) oraz EasyJet (52 proc.).
Poprzedni rok jak i pozostałe nie obywał się bez strajków na lotniskach, które w największym stopniu mogą zachwiać punktualnością nawet najlepszych przewoźników. Skandynawskie linie lotnicze po raz kolejny pokazały, że dbają nie tylko o swoich pasażerów ale również pracowników.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Sylwester z Rainbow Tours już prawie sprzedany
Facebook - twój wróg czy przyjaciel?
Weź paragon na Podkarpaciu: 800 mandatów
Koło ratunkowe dla berlińskiego lotniska
Bezpłatne szkolenia dla biur i hoteli
Tripsta.pl partnerem serwisu Traveladvisor.pl
Sfinks planuje spłatę długu i dalszy rozwój
Który naród jest uważany za najbardziej gościnny?
Podkarpacie: są oferty pracy sezonowej za granicą
Co sądzicie o biurze Nowa Itaka