Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Nowa koncepcja gastronomiczna w hotelach Focus
W połowie marca 2013, w sieci Focus Hotels zagościła nowa koncepcja gastronomiczna. Głównym założeniem zmian jest wprowadzenie ustandaryzowanej, jednakowej karty menu, która obowiązywać będzie we wszystkich obiektach sieci.
Dodatkowo nowa kuchnia w hotelach Focus ma być szybka, przystępna cenowo i zarazem smaczna oraz elegancko podawana. Koszyk Focus, Żeberka XXL czy Czekoladowa Lawa - to tylko niektóre z proponowanych nowości kulinarnych.
Karta będzie teraz ujednolicona dla wszystkich obiektów z wyjątkiem Bydgoszczy, gdzie nie ma restauracji hotelowej. Karta będzie zawierała potrawy, które do tej pory klienci doceniali najbardziej.
Oprócz nowej karty menu w restauracjach, dodatkowo wprowadzona zostanie jej skrócona wersja, która dostępna będzie w pokojach dla gości. Dzięki temu, w każdej chwili w godzinach otwarcia restauracji mogli będzie można zamówić wybrane danie do pokoju. Nie będzie to typowy room service, bowiem gość wcześniej powiadomiony, sam będzie odbierał zamówioną potrawę z restauracji.
- Specjalnie z tej okazji zrobiliśmy profesjonalną sesję zdjęciową naszych dań. Wszystko po to, aby dokładnie odwzorować rzeczywisty wygląd serwowanych potraw. Wierzymy, że będzie to ułatwieniem dla gości składających zamówienia a także przełoży się na większą sprzedaż - mówi Anna Cristescu, kierownik marketingu Focus Hotels. Oprócz nowej oferty dań, sieć zamierza wprowadzić również nową kartę win a zarazem przyjąć nowatorskie podejście do sprzedaży tego trunku.
- Chcemy, aby goście nie sugerowali się ceną przy wyborze wina bardziej tym, na co w danej chwili mają ochotę. W wyniku tego postanowiliśmy, że każda butelka będzie w tej same cenie 49 złotych. Proponujemy w ofercie kilka różnych szczepów, które nie będą się powtarzały - mówi Farid Belkhodja, dyrektor operacyjny i członek zarządu Focus Hotels.
W karcie królować będą przystawki np. Koszyk Focus czy Chrupiące Skrzydełka, oraz sałatki i steki. Dodatkowo, goście będą mogli liczyć na wybór dodatków oraz deserów takich jak Czekoladowa Lawa czy też tarta cytrynowa.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Kultowa restauracja znika z mapy Świnoujścia
Lokalne władze tracą kontrolę nad branżą hotelarską?
Łódzkie: trwa konkurs na najlepszy produkt turystyczny
Wieczne miasto oblężone przez turystów
Krakowskie innowacje, czyli parkuj i jedź
NARTY!! WŁOCHY - FOLGARIDA !! SUPER CENA !!! OSTATNIE MIEJSCA!!
PKP radzi jak uniknąć przedświątecznych kolejek
Lotnisko nieprzygotowane do obsługi podróżnych
Nowy przemysł pogrąży turystyczny raj?
Trwają szalone ceny w hotelach Accor