Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Polska - Feel Invited
W związku z nadchodzącymi wyborami prezydenckimi w USA, Polska Organizacja Turystyczna wykorzystuje zainteresowanie odbiorców także w Europie i promuje polską turystykę. Specjalnie przygotowany i opracowany spot reklamowy "Polska Feel Invited" zostanie wyemitowany w zagranicznych mediach CNN i BBC.
W CNN emisja spotu rozpoczęła się 15 października br. i potrwa do 9 grudnia 2012 roku. Feel Invited ukaże się 225 razy w wersji 30 sekundowej i 275 razy w wersji 10 sekundowej przed prognozą pogody. 44% emisji spotu emitowanych będzie w prime time! 22 października rozpocznie się emisja spotu także w BBC. Do 2 grudnia 2012 r wyłącznie w prime time - 60 razy. Koszt emisji w CNN wyniesie 485 tysięcy dolarów a w BBC 230 tysięcy dolarów.
Mamy nadzieję, że dzięki tej akcji poza dotarciem z przekazem o Polsce do turystów powiększymy również grono interesariuszy, którzy będą przełamywać stereotypy związane z wizerunkiem naszego kraju - mówi Jolanta Grus, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej w Polskiej Organizacji Turystycznej. - Nowe kanały komunikacji, co prawda, szybko stają się modne, a przez to popularne i oczywiście wykorzystujemy je, informując o Polsce. Jednak tradycja telewizji, jej zasięg i opiniotwórczość w dalszym ciągu są niezastąpione - podkreśla Grus.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Polska Feel Invited - promocja Polski za granicą
[2012-11-01 11:31 89.77.165.*]
To uzasadnienie ładowania pół miliona dolarów w rynek amerykański w związku z wyborami wydaje mi się sztuczne i naciągane. Myślę, że można byłoby je zagospodarować bardziej racjonalnie i efektywnie.
Poza tym osobiście nie zetknęłam się podczas 5 miesięcy pobytu w USA z kimś, kto by oglądał CNN! odpowiedz »Polska Feel Invited - promocja Polski za granicą
[2012-11-03 15:26 88.199.253.*]
CNN od kilku lat stoi nad krawędzią bankructwa. W desperacji oferują wybranym domom mediowym hurtowo ogłoszenia z rabatem sięgającym 80 %. To daje możliwość pośrednikom handlowym zaproponowania "promocyjnej" zniżki, olbrzymiego zysku i dodatkowo dużej zachęty "pod stołem".
Oczywiście w USA czy Europie nikt się na to nie nabierze - ale w Polsce, czemu nie? odpowiedz »Nieudolna promocja Polski za granicą
[2012-11-05 13:32 89.67.131.*]
Wg obecnych rankingów CNN jest oglądana codziennie w USA przez niewiele ponad 200 tys. widzów. Oznacza to, że śledzi ją w 308-milionowych Stanach mniej niż jeden Amerykanin na tysiąc mieszkańców.
To jedna z wielu decyzji Polskiej Organizacji Turystycznej, która świadczy o oderwaniu się prezesa Rafała Szmytke i jego ludzi od rzeczywistości. Praktycznie zamarła współpraca z biurami turystyki przyjazdowej i hotelarzami. POT zamiast promować polską turystykę zajął się produkcją lepszych i gorszych filmików, które idą później na półkę. Poszły na to dziesiątki milionów złotych ze środków unijnych a ich beneficjentami były powiązane ze sobą firmy producenckie. Paru pracowników może coś powiedzieć na temat odpowiednio przygotowanych przetargów.
Byłby to bardzo wdzięczny temat np. dla CBA jak zmarnotrawiono ogromne kwoty przy zachowaniu rygorystycznej poprawności w dokumentach.
A dlaczego wybrano CNN, która już bankrutuje /nie mylić z CNN International dość popularną w krajach trzeciego świata/?
Bo warszawski przedstawiciel handlowy tej stacji dysponuje niezwykle przekonywującymi argumentami!
PR-owiec odpowiedz »
Polska - Feel Invited
[2012-11-13 12:45 87.206.22.*]
Fajna inicjatywa. Wszystko co promuje Polskę za granicą powinno jest godne pochwały. Turyści z zagranicy to zostawiany przez nich pieniądze i szanse na rozwój. Niech śmiało przyjeżdżają, zapraszamy!:)
Mogą również szukać lokum w naszej bazie - znajdą ponad 4,5 tys. oiektów w różnych miejscach Polski, dzięki czemu będą mogli ją zwiedzić od morza do Tatr ;)
Więcej szczegółów pod adresem http://www.edom.pl/domki-letniskowe/ odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Dział przewodnicy i piloci:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Można składać oferty w Programie wsparcia
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
Które polskie, zimowe kierunki najpopularniejsze w
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Startuje sezon konferencyjny 2012 roku
Grecja - turystyczne kurorty zagrożone
MSiT ochroni turystów kosztem biur podróży?
Gwatemala wykorzysta koniec świata
Olej do gastronomii ze ścieków i resztek