Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
- Sprzedawca usług turystycznych
Kontrowersyjna akcja promocyjna
Nowa kampania reklamowa, mająca w zamyśle promować Polskę i zachęcać zagranicznych turystów do odwiedzenia naszego kraju wywołuje burzę wśród internautów.
Hasłem przewodnim kampanii jest "Poland. Come and Complain" (Polska. Przyjedź i ponarzekaj). Składa się ona z trzech spotów pokazujących, że Polacy nie doceniają tego co mają i bez przerwy narzekają.
"Ten autoironiczny humor w stylu Monty Pythona, przewrotny, złośliwy i inteligentny, jest tym, co lubimy i w czym sami jesteśmy mocni. Ale pamiętajmy, że to jest kod, który nie wszędzie na świecie zostanie dobrze odczytany" - tłumaczy medioznawca prof. Wiesław Godzic.
Faktycznie kampania, której hasło sugeruje, że przyjeżdżający turyści będą mieć powody do narzekania wydaje się być marketingowym strzałem w kolano. Jej twórcy zapewne zapomnieli, że humor rodem z Monty Pythona, jakkolwiek błyskotliwy, jest dość niszowy i niezrozumiały dla wielu osób. Wątpliwe, aby celem kampanii, która kosztowała zapewne spore pieniądze było przyciągnięcie tylko tej wąskiej grupy ceniącej sobie absurdalny humor.
Kampania jest zwiastunem większej akcji promującej Polskę. Na razie nie jest znany jej zleceniodawca, prawdopodobnie to jedna z instytucji rządowych.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Kontrowersyjna kampania reklamowa
[2013-08-11 21:01 178.37.58.*]
Masakra.... rozumiem śmiać sie z samych siebie.... ale o co kaman ? odpowiedz »
Kontrowersyjna kampania reklamowa
[2013-08-12 09:53 193.178.117.*]
znakomite!!! :) odpowiedz »
Kontrowersyjna kampania reklamowa
[2013-08-12 09:54 81.95.206.*]
Miejmy do siebie dystans. Sami sobie pracujemy codziennie nad taką oceną. Moim spoty miały na celu wzbudzić emocje i poddać się dyskusji. Cel osiągnięto. Kto tego nie rozumie, nie może się wypowiadać obiektywnie. odpowiedz »
Kontrowersyjna kampania reklamowa
[2013-08-13 13:16 89.69.149.*]
Jaka zbitka zostanie zapamiętana przez adresatów przekazu? Poland - complain. Trzeba być idiotą, by wpaść na taki pomysł. To wręcz sabotaż - taki sam, jak czerwono-biały latawiec, będący np. u anglosasów symbolem lekkomyślności, niepowagi. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Dział centra informacji i promocji:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Wyróżnienie dla Niemieckiej Centrali
Hotele i biura podróży wchodzą za darmo
PKP PLK: będzie restrukturyzacja zatrudnienia?
NIK skontroluje resort turystyki
Przewoźnik kolejowy ma nowego prezesa
Jak poprawić efektywność wykorzystania przestrzeni powietrznej?
Tysiące za opiekę nad turystami