Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Kontrowersyjna akcja promocyjna
Nowa kampania reklamowa, mająca w zamyśle promować Polskę i zachęcać zagranicznych turystów do odwiedzenia naszego kraju wywołuje burzę wśród internautów.
Hasłem przewodnim kampanii jest "Poland. Come and Complain" (Polska. Przyjedź i ponarzekaj). Składa się ona z trzech spotów pokazujących, że Polacy nie doceniają tego co mają i bez przerwy narzekają.
"Ten autoironiczny humor w stylu Monty Pythona, przewrotny, złośliwy i inteligentny, jest tym, co lubimy i w czym sami jesteśmy mocni. Ale pamiętajmy, że to jest kod, który nie wszędzie na świecie zostanie dobrze odczytany" - tłumaczy medioznawca prof. Wiesław Godzic.
Faktycznie kampania, której hasło sugeruje, że przyjeżdżający turyści będą mieć powody do narzekania wydaje się być marketingowym strzałem w kolano. Jej twórcy zapewne zapomnieli, że humor rodem z Monty Pythona, jakkolwiek błyskotliwy, jest dość niszowy i niezrozumiały dla wielu osób. Wątpliwe, aby celem kampanii, która kosztowała zapewne spore pieniądze było przyciągnięcie tylko tej wąskiej grupy ceniącej sobie absurdalny humor.
Kampania jest zwiastunem większej akcji promującej Polskę. Na razie nie jest znany jej zleceniodawca, prawdopodobnie to jedna z instytucji rządowych.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Kontrowersyjna kampania reklamowa
[2013-08-11 21:01 178.37.58.*]
Masakra.... rozumiem śmiać sie z samych siebie.... ale o co kaman ? odpowiedz »
Kontrowersyjna kampania reklamowa
[2013-08-12 09:53 193.178.117.*]
znakomite!!! :) odpowiedz »
Kontrowersyjna kampania reklamowa
[2013-08-12 09:54 81.95.206.*]
Miejmy do siebie dystans. Sami sobie pracujemy codziennie nad taką oceną. Moim spoty miały na celu wzbudzić emocje i poddać się dyskusji. Cel osiągnięto. Kto tego nie rozumie, nie może się wypowiadać obiektywnie. odpowiedz »
Kontrowersyjna kampania reklamowa
[2013-08-13 13:16 89.69.149.*]
Jaka zbitka zostanie zapamiętana przez adresatów przekazu? Poland - complain. Trzeba być idiotą, by wpaść na taki pomysł. To wręcz sabotaż - taki sam, jak czerwono-biały latawiec, będący np. u anglosasów symbolem lekkomyślności, niepowagi. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Hotele i biura podróży wchodzą za darmo
PKP PLK: będzie restrukturyzacja zatrudnienia?
NIK skontroluje resort turystyki
Przewoźnik kolejowy ma nowego prezesa
Jak poprawić efektywność wykorzystania przestrzeni powietrznej?
Tysiące za opiekę nad turystami