Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Skandal: restauracje obrażają klientów
W wielkiej Brytanii klienci sieci fast-foodów na swoje skargi otrzymywali skandaliczne odpowiedzi. Sprawa szybko jednak została wyjaśniona.
Pewna kobieta napisała do działu obsługi klienta Burger Kinga w Corby skargę na jedzenie. Chodziło o to, że "grillowany burger" został podgrzany wcześniej w mikrofalówce.
Kobieta dostała odpowiedź takiej treści: "Wiadomość od Króla: jeżeli masz ochotę na zimne żarcie, po prostu poproś przy kasie, ty decho. Czemu następnym razem nie pójdziesz do Maca? Ha ha ha."
Okazało się, że nie tylko ta klientka otrzymała podobną wiadomość. Po zbadaniu sprawy okazało się, że maila wysyłał poprzedni właściciel punktu franczyzowego. Korporacja zmusiła go do sprzedaży swoich udziałów i odejścia, dlatego teraz się mścił.
Burger King przeprosił wszystkich poszkodowanych. Konto mailowe zostało również zablokowane. W ramach rekompensaty klienci dostali vouchery na darmowe posiłki.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Klienci częściej wybierają lokalne piwa
New York Hot Dog poszukuje franczyzobiorców
Czy USA zniesie wizy dla Polaków?
Czym kierują się turyści przy wyborze wycieczki?
Czy warto inwestować w certyfikaty?
Wybrano najlepszy hotel w Polsce
Biznesmeni z Sardynii chcą współpracy z polskimi touroperatorami
Promocja i zarządzanie restauracją
Pierwsze spotkanie Rady Polskiej Organizacji Turystycznej z Joanną Muchą
Świnoujście kreuje trendy europejskiej polityki