TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Skandal: restauracje obrażają klientów

W wielkiej Brytanii klienci sieci fast-foodów na swoje skargi otrzymywali skandaliczne odpowiedzi. Sprawa szybko jednak została wyjaśniona.


Pewna kobieta napisała do działu obsługi klienta Burger Kinga w Corby skargę na jedzenie. Chodziło o to, że "grillowany burger" został podgrzany wcześniej w mikrofalówce.

Kobieta dostała odpowiedź takiej treści: "Wiadomość od Króla: jeżeli masz ochotę na zimne żarcie, po prostu poproś przy kasie, ty decho. Czemu następnym razem nie pójdziesz do Maca? Ha ha ha."

Okazało się, że nie tylko ta klientka otrzymała podobną wiadomość. Po zbadaniu sprawy okazało się, że maila wysyłał poprzedni właściciel punktu franczyzowego. Korporacja zmusiła go do sprzedaży swoich udziałów i odejścia, dlatego teraz się mścił.

Burger King przeprosił wszystkich poszkodowanych. Konto mailowe zostało również zablokowane. W ramach rekompensaty klienci dostali vouchery na darmowe posiłki.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Burger King maile obraźliwe restauracje obrażają klientów skargi Corby vouchery




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję